သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္ပါသလား
Zheng Xi တ႐ုတ္ျပည္နယ္
ေက်းဇူးေတာ္ကို လက္ခံရရွိၿပီးေနာက္၊ သခင့္ထံသို႔ျပန္ၿပီးေနာက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔သည္ သမၼာက်မ္းစာတြင္ ရွင္မႆဲ ၃:၁၇ ကို ဖတ္ခဲ့ရသည္။ “ ဤသူကား ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ၊ ငါ၏ခ်စ္သား ေပတည္းဟု ေကာင္းကင္က အသံေတာ္ျဖစ္ေလ၏။” ထို႔အျပင္ သခင္ေယရႈသည္ တပည့္ေတာ္မ်ားကို တရားေဟာၾကားခဲ့ခ်ိန္က ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို ဖခမည္းေတာ္ဟု ေခၚခဲ့ၿပီးလွ်င္ ေဂသေရွမန္အရပ္တြင္ ဆုေတာင္းသည့္အခ်ိန္က “ အို အကြၽန္ုပ္အဘ” ဟု ဆုေတာင္းခဲ့ေသာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနျဖင့္ သခင္သည္ သားေတာ္ျဖစ္သည္ဟု ေတြးထင္ေစသည့္အျပင္၊ ဤသည္မွာ လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္က သခင္ေယရႈေနာက္ကို လိုက္ခဲ့ၾကသည့္ လူမ်ားအားလုံးကလည္း ေတြးထင္ခဲ့သည့္ အရာပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဖိလိပၸဳက သခင္ေယရႈအား ဖခမည္းေတာ္ သူတို႔ေရွ႕တြင္ ေပၚထြန္းလာရန္ ေဆာင္႐ြက္ေတာ္မူဖို႔ ေတာင္းဆိုသည့္အခါတြင္ သခင္ေယရႈက ဖိလိပၸဳအား “ ဖိလိပၸဳ၊ ဤမွ်ကာလပတ္လုံးငါသည္ သင္တို႔ႏွင့္အတူရွိၿပီးမွ သင္သည္ ငါ့ကို မသိေသး သေလာ။ ငါ့ကိုျမင္ေသာသူသည္ ခမည္းေတာ္ကိုျမင္၏။ သို႔ျဖစ္လွ်င္၊ ခမည္းေတာ္ကို အကြၽန္ုပ္တို႔အား ျပေတာ္မူပါဟု သင္သည္ အဘယ္သို႔ဆိုသနည္း။ ငါသည္ ခမည္းေတာ္၌ ရွိသည္ကို၎၊ ခမည္းေတာ္သည္ ငါ၌ ရွိေတာ္မူသည္ကို၎ မယုံသေလာ။ ငါေဟာေျပာေသာစကားကို ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ ငါေဟာေျပာသည္မဟုတ္။ ငါျပဳေသာအမႈတို႔ကား၊ ငါ၌ တည္ေနေတာ္မူေသာ ခမည္းေတာ္သည္ ျပဳေတာ္မူ၏။” (ရွင္ေယာဟန္ ၁၄:၉-၁၀) ဟု မိန္႔ေတာ္မူခဲ့သည္ကိုလည္း ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမအခ်ိဳ႕ ဖတ္ရႈခဲ့ၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔အျပင္ “ ငါသည္ ငါ့ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တလုံးတဝတည္းျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။” (ရွင္ေယာဟန္ ၁၀:၃၀) ဟု လည္း မိန္႔ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမအခ်ိဳ႕သည္ စိတ္ရႈပ္ေထြးၾကရသည္။” သခင္ေယရႈက ဘုရားသခင္ ခ်စ္ေသာသားျဖစ္တဲ့ အားေလ်ာ္စြာ၊ သခင္က “ ငါသည္ ခမည္းေတာ္၌ ရွိသည္ကို၎၊ ခမည္းေတာ္သည္ ငါ၌ ရွိေတာ္မူသည္ကို၎” နဲ႔ “ ငါသည္ ငါ့ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တလုံးတဝတည္းျဖစ္သည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။” လို႔ ဘာေၾကာင့္ေျပာရတာလဲ။ ဒီေနရာမွာ သခင္က သူကိုယ္တိုင္ ဘုရားသခင္ ျဖစ္ေၾကာင္း နဲ႔၊ ဖခမည္းေတာ္နဲ႔ သားေတာ္တို႔က ခြဲျခားမရႏိုင္ေၾကာင္း တို႔ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ေျပာေနတယ္လို႔ သေဘာရတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈက ဘုရားသခင္ရဲ႕ သားေတာ္လား ဒါမွမဟုတ္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္လား။” ယေန႔ ဤေမးခြန္းအေၾကာင္းကို မိတ္သဟာယျပဳၾကစို႔။ https://reurl.cc/QAZM2
ဖခမည္းေတာ္ ႏွင့္ သားေတာ္ ဆိုသည့္ ရႈေထာင့္၏ မူလဇစ္ျမစ္
သခင္ေယရႈက ဇာတိပကတိအားျဖင့္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ၾကားတြင္ အသက္ရွင္ေနထိုင္ရန္ ႂကြေတာ္မူလာသည့္ အခ်ိန္တြင္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္းအမႈကို စတင္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ပညတ္ေတာ္ေခတ္ကို အဆုံးသတ္ၿပီး ေက်းဇူးေတာ္ေခတ္ကိုစတင္ခဲ့ကာ၊ ကမာၻေပၚတြင္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ႏွင့္တကြ အသက္ရွင္ေနထိုင္ၿပီး၊ ကိန္းဝပ္ေတာ္မူခဲ့သည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္က သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ခ်စ္ေသာ သားျဖစ္သည္ဟု သက္ေသခံခဲ့သည့္အျပင္ သခင္ေယရႈကလည္း ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို ဖခမည္းေတာ္ဟု ေခၚဆိုခဲ့ေသာေၾကာင့္ လူမ်ားက သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္ဟု ေတြးမွတ္ခဲ့ၾကသည္။ ဖခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္ တို႔၏ ရႈေထာင့္သည္ ထိုေနရာမွ စတင္ျပန္႔ပြားလာခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ခဏရပ္တန္႔ၿပီး ေတြးၾကပါစို႔၊ ကမာၻဦးက်မ္းတြင္ ဘုရားသခင္က သူ႔တြင္ သားေတာ္တစ္ပါးရွိသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူေၾကာင္းကို မွတ္တမ္းတင္ထား ပါသလား။
ဖခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္ အယူအဆသည္ မွန္ကန္ပါသလား
ဘုရားသခင္သည္ ကမာၻဦးက်မ္းတြင္ သူ႔ထံတြင္ သားေတာ္တစ္ပါးရွိေၾကာင္းႏွင့္ ပညတ္ေတာ္ေခတ္တြင္ ေယေဟာဝါ အမႈေတာ္ျပဳသည့္အခ်ိန္က သူ႔ထံတြင္ သားေတာ္တစ္ပါး ရွိသည္ဟု မည္သည့္အခါကမွ် မေျပာခဲ့ေၾကာင္းတို႔ကို သမၼာက်မ္းစာကို ဖတ္ရႈခဲ့သည့္ ကြၽန္ုပ္တို႔ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားအားလုံး သိသည္မွာ အေသအခ်ာပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သခင္ေယရႈ အမႈေတာ္ျပဳသည့္အခ်ိန္မွသာလွ်င္ ကိုယ္ေတာ္က သူ၏ တပည့္ေတာ္မ်ားကို “ ငါ့ကိုျမင္ေသာသူသည္ ခမည္းေတာ္ကိုျမင္၏။… ငါသည္ ခမည္းေတာ္၌ ရွိသည္ကို၎၊ ခမည္းေတာ္သည္ ငါ၌ ရွိေတာ္မူသည္ကို၎၊ မယုံသေလာ။ ငါေဟာေျပာေသာစကားကို ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ ငါေဟာေျပာသည္မဟုတ္။ ငါျပဳေသာအမႈတို႔ကား၊ ငါ၌ တည္ေနေတာ္မူေသာ ခမည္းေတာ္သည္ ျပဳေတာ္မူ၏။ ငါသည္ ခမည္းေတာ္၌ ရွိသည္ကို၎၊ ခမည္းေတာ္သည္ ငါ၌ ရွိေတာ္မူသည္ကို၎ ယုံၾကေလာ့။ ငါ့စကားကို မယုံလွ်င္၊ ငါ့အမႈတို႔ကို ေထာက္၍ ယုံၾကေလာ့။ (ရွင္ေယာဟန္ ၁၄:၉-၁၁) ဟု ေျပာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ၿပီးေနာက္ ဤႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားမွ “ ငါ့ကိုျမင္ေသာသူသည္ ခမည္းေတာ္ကိုျမင္၏။” “ ငါေဟာေျပာေသာစကားကို ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ ငါေဟာေျပာသည္မဟုတ္။ ငါျပဳေသာအမႈတို႔ကား၊ ငါ၌ တည္ေနေတာ္မူေသာ ခမည္းေတာ္သည္ ျပဳေတာ္မူ၏။” သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ပါသည္။ သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္က လူ႔ဇာတိခံယူ ထားသည့္ ဘုရားသခင္ ျဖစ္ၿပီး၊ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္က ဘုရားသခင္၏ ကိုယ္ပိုင္အမႈေတာ္ကို ေဆာင္႐ြက္ရန္ လူ႔ဇာတိကို အမွန္တကယ္ ခံယူေတာ္မူခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သာမာန္လူ႔သဘာဝႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ သေဘာသဘာဝ တို႔ကို ပိုင္ဆိုင္ခဲ့႐ုံသာမက၊ ကိုယ္ေတာ္၏ ဂုဏ္ျဒပ္ သည္လည္း ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္၏ ဂုဏ္ျဒပ္ပင္ ျဖစ္သည္ကို ဤက်မ္းပိုဒ္တြင္ ရွင္းလင္းစြာ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ “ လူ႔ဇာတိခံယူေသာ ဘုရားသခင္ကို ခရစ္ေတာ္ဟုေခၚၿပီး ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ ဖုံးလႊမ္းထားသည့္ ဇာတိခႏၶာပင္ျဖစ္သည္။ ယင္းဇာတိခႏၶာမွာ အေသြးအသားတို႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ မည္သည့္ လူသားတစ္ဦးတစ္ေယာက္ႏွင့္မွ် မတူညီေပ။ ဤသို႔ ကြဲျပားျခားနားရျခင္းမွာ ခရစ္ေတာ္သည္ လူ႔ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အေသြးအသားျဖင့္ မဟုတ္ဘဲ ဝိညာဥ္ေတာ္အားျဖင့္ လူ႔ဇာတိခံယူျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ သူ၌ သာမန္လူ႔သဘာဝႏွင့္ ၿပီးျပည့္စုံေသာ ဘုရားသေဘာသဘာဝ ႏွစ္မ်ိဳးလုံးရွိသည္။ သူ၏ ဘုရားသေဘာသဘာဝကို မည္သည့္ လူသားမွ် ပိုင္ဆိုင္ထားျခင္းမရွိ။ ဘုရားသေဘာသဘာဝအားျဖင့္လည္း ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္၏ အလုပ္ကို လုပ္ေဆာင္ေနသည့္ အေတာအတြင္း သာမန္ လူ႔သဘာဝအတိုင္း အေသြးအသားျဖင့္ သာမန္ လႈပ္ရွားမႈ အားလုံးတို႔ကို ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္ေနသည္။ လူ႔သဘာဝျဖစ္ေစ သို႔မဟုတ္ ဘုရားသေဘာသဘာဝျဖစ္ေစ ႏွစ္မ်ိဳးစလုံးသည္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေတာ္မူေသာအဖ၏ အလိုေတာ္အတိုင္း နာခံလုပ္ေဆာင္သည္။ ခရစ္ေတာ္၏ ဂုဏ္ျဒပ္မွာ ဝိညာဥ္ေတာ္ျဖစ္သည္၊ ဆိုလိုသည္မွာ ဘုရားသေဘာသဘာဝ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္၊ သူ၏ ဂုဏ္ျဒပ္မွာ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ပင္ ျဖစ္သည္၊” (ခရစ္ေတာ္၏ဂုဏ္ျဒပ္မွာ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေတာ္မူေသာ အဖဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္ကိုေဆာင္ျခင္း ျဖစ္သည္) သခင္ေယရႈသည္ ခရစ္ေတာ္ျဖစ္ၿပီးလွ်င္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ အျပင္ပန္းတြင္ ပုံမွန္ ႏွင့္ သာမာန္အသြင္အျပင္သာ ေပၚေပါက္ေနေသာ္လည္း ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္ အမွန္တကယ္ ျဖစ္တည္မႈပင္ ျဖစ္ပါသည္။ သခင္ေယရႈ အမႈေတာ္ျပဳသည့္အခ်ိန္တြင္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ သနားက႐ုဏာႏွင့္ ျပည့္စုံေသာ၊ စာနာေထာက္ထားေသာ စိတ္သေဘာထားကို ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး၊ ပညတ္ေတာ္ေခတ္ကို အဆုံးသတ္၍၊ ေက်းဇူးေတာ္ေခတ္ကို စတင္ခဲ့ကာ “ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္တည္လုနီးၿပီ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေနာင္တရၾကေလာ့။” (ရွင္မႆဲ ၃:၁-၂) ဆိုသည့္ ယုံၾကည္ခံယူခ်က္ကို တရားေဟာၾကားသည့္အျပင္၊ လူမ်ားအေနျဖင့္ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ ေသာသူကို ကိုယ္ႏွင့္အမွ် ခ်စ္ရန္၊ အႀကိမ္ခုႏွစ္ဆယ္ ခုႏွစ္လီေျမာက္ေအာင္ အျပစ္မွလႊတ္ရန္၊ သူတို႔၏ ရန္သူမ်ားကို ခ်စ္ရန္ ႏွင့္ စသည္တို႔ကို သြန္သင္ဆုံးမသည့္အျပင္၊ လူမ်ားအား လက္ေတြ႕လုပ္ေဆာင္ရန္ လမ္းေၾကာင္း အသစ္ကိုလည္း ေပးခဲ့ပါသည္။ သခင္ေယရႈ၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားႏွင့္ အမႈေတာ္တို႔တြင္ ၾသဇာအာဏာ ႏွင့္ တန္ခိုးတို႔ ပါရွိခဲ့ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ နာမက်န္းသူမ်ားကို အနာၿငိမ္းေစၿပီး၊ နတ္ဆိုးမ်ားကို ေမာင္းထုတ္ကာ၊ ဘုရားသခင္၏ နိမိတ္လကၡဏာမ်ားႏွင့္ အံ့ဖြယ္အမႈမ်ားျဖစ္သည့္ မုန္တိုင္းႏွင့္လႈိင္းမ်ားကို ဖြင့္ဆိုခ်က္တစ္ခုျဖင့္ ၿငိမ္သက္ေစျခင္း၊ ေသေသာသူကို အသက္ျပန္ရွင္ေစျခင္း၊ ေပါင္မုန္႔ ငါးလုံး ႏွင့္ ငါးႏွစ္ေကာင္တို႔ျဖင့္ လူငါးေထာင္တို႔ကို ေကြၽးေမြးျခင္း အျပင္ ထို႔ထက္ ပိုမိုမ်ားျပားသည့္ အရာမ်ားကို ျပေတာ္မူခဲ့သည္။ ၿပီးေနာက္ ေနာက္ဆုံးတြင္ သခင္ေယရႈသည္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို ေ႐ြးႏႈတ္သည့္ အမႈေတာ္ၿပီးေျမာက္ေစရန္ ႏွင့္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ အျပစ္ဝန္ကို ယူရန္တို႔အတြက္ ကားတိုင္တင္ျခင္းကို ခံခဲ့ပါသည္။ သခင္ေယရႈ၏ အမႈေတာ္ႏွင့္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားမွ သခင္ေယရႈ ေဖာ္ျပသည့္အရာသည္ ဘုရားသခင္၏ ကိုယ္ပိုင္စိတ္သေဘာထား ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္၏ အရာအားလုံးႏွင့္ ျဖစ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း အျပင္၊ သခင္ေယရႈသည္ အသက္ရွင္ေနထိုင္သည့္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္လည္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စစ္မွန္သည့္ တစ္ပါးတည္းေသာ ဘုရားသခင္ ေပၚထြန္းမႈ ျဖစ္ေၾကာင္းတို႔မွာ လုံးလုံးလ်ားလ်ား သိသာထင္ရွားေနပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ တစ္ပါးတည္းသာ ရွိၿပီးလွ်င္၊ ဖခမည္းေတာ္ ႏွင့္ သားေတာ္ ဆိုင္ရာ ရႈေထာင့္သည္ မွားယြင္းေနပါသည္။ https://reurl.cc/QAZM2
သခင္ေယရႈ ဆုေတာင္းသည့္အခ်ိန္တြင္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို ဖခမည္းေတာ္ဟု အဘယ့္ေၾကာင့္ ေခၚခဲ့သနည္း
အခ်ိဳ႕ေသာ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားက “ သခင္ေယရႈက ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ေတာင္၊ သခင္ေယရႈ ဆုေတာင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ကိုယ္ေတာ္က ဘာျဖစ္လို႔ ဖခမည္းေတာ္ ကို ဆုေတာင္းခဲ့ရသလဲ” ဟု ေမးလိမ့္မည္ ျဖစ္သည္။ ဤေမးခြန္းကို ေျဖဆိုရန္ က်မ္းပိုဒ္တစ္ခုကို ဖတ္ၾကပါစို႔။ “ ေယရႈသည္ သူဆုေတာင္းခဲ့စဥ္တြင္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္အား ခမည္းေတာ္ဟူသည့္ အမည္ျဖင့္ ေခၚဆိုခဲ့ျခင္းသည္၊ ဖန္ဆင္းခံ လူသားတစ္ဦး၏ ရႈေထာင့္ အရ ထိုသို႔ေခၚခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ သူ႔ကိုယ္သူ သာမန္ျဖစ္ေသာ ပုံမွန္လူသားအျဖစ္ ၿခဳံလႊမ္းထားခဲ့ၿပီး၊ ဖန္ဆင္းခံ သက္ရွိတစ္ဦး၏ အျပင္ပန္းသ႑ာန္ ရွိခဲ့ေသာေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္။ သူ၏အထဲမွာမူ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္ ျဖစ္ေနခဲ့ေသာ္လည္း၊ သူ၏ အျပင္ပန္း သြင္ျပင္သည္ သာမန္လူသားတစ္ေယာက္ အတိုင္းသာ ရွိခဲ့သည္၊ တစ္နည္းဆိုရလွ်င္၊ သူသည္ ေယရႈကိုယ္တိုင္ အပါအဝင္၊ လူမ်ားအားလုံး ေျပာဆိုၾကေသာ “ လူသား၏သား” ျဖစ္လာခဲ့သည္။ သူသည္ လူသား၏သားဟု ေခၚဆိုခံရျခင္းကို ထည့္တြက္ပါက၊ သူသည္ လူပုဂၢိဳလ္တစ္ဦး ပင္ျဖစ္သည္။ (လူေယာက်ာ္းျဖစ္ေစ၊ လူမိန္းမျဖစ္ေစ၊ မည္သည့္ အေနအထားတြင္မဆို သက္ရွိလူသား၏ အျပင္ပန္း အခြံႏွင့္ ျဖစ္ေသာ) သာမန္လူတို႔၏ ပုံမွန္မိသားစုထဲတြင္ ေမြးဖြားလာခဲ့ေသာ လူပုဂၢိဳလ္တစ္ဦး ပင္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္၊ ေယရႈသည္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို ခမည္းေတာ္ဟူသည့္ အမည္နာမျဖင့္ ေခၚဆိုျခင္းမွာ သင္တို႔သည္ ကနဦးတြင္ သူ႔အား ခမည္းေတာ္ဟု ေခၚဆို ခဲ့ျခင္းႏွင့္ အတူတူပင္ျဖစ္သည္၊ သူသည္ ဖန္ဆင္းခံ လူသားတစ္ဦး၏ ရႈေထာင့္မွေန၍ ထိုကဲ့သို႔ ေခၚဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ သင္တို႔အား အလြတ္က်က္မွတ္ရန္ ေယရႈမွ သြန္သင္ေပးခဲ့ေသာ ပဌာနာေတာ္ကို သင္တို႔ မွတ္မိ ေသးလား။ “ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေတာ္မူေသာ အကြၽန္ုပ္တို႔၏ အဖ…” သူသည္ လူအားလုံးကို ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္အား ခမည္းေတာ္ ဟူသည့္ အမည္ႏွင့္ပင္ ေခၚဆိုရန္ သင္ၾကားေပးခဲ့သည္။ သူသည္လည္း ဘုရားသခင္အား ခမည္းေတာ္ဟု ေခၚဆိုခဲ့ျခင္းမွာ၊ သင္တို႔အားလုံးႏွင့္ တန္းတူေနရာတြင္ ရပ္တည္သူတစ္ဦး၏ ရႈေထာင့္မွေန၍ ထိုကဲ့သို႔ ေခၚဆိုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ သင္သည္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရား သခင္အား ခမည္းေတာ္ဟူေသာ အမည္ႏွင့္ ေခၚဆိုသည့္အတြက္၊ ေယရႈသည္ သူ႔ကိုယ္သူ သင္တို႔ႏွင့္ တန္းတူ ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ ေ႐ြးခ်ယ္ ခံရသည့္ ကမာၻေပၚမွ လူသားတစ္ဦးအျဖစ္ (ဆိုလိုသည္မွာ၊ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္ အေနႏွင့္) ရႈျမင္ခဲ့ျခင္းကို ဤအရာက ျပသည္။ သင္တို႔သည္ ဘုရားသခင္အား “ ခမည္းေတာ္” ဟူ၍ ေခၚဆိုလွ်င္၊ ယင္းက သင္သည္ ဖန္ဆင္းခံ သတၱဝါတစ္ဦး ျဖစ္ေန၍ပင္ မဟုတ္ေလာ။ ေယရႈ၏ ၾသဇာအာဏာသည္ ကမာၻေပၚတြင္ မည္မွ်ပင္ ႀကီးမားေစကာမူ၊ ကားတိုင္ေပၚတြင္ အေသမခံမီ၊ သူသည္ လူသား၏သားတစ္ဦးမွ်သာ ျဖစ္ၿပီး၊ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ (ဘုရားသခင္ဟု ဆိုလိုသည္) အုပ္စိုးျခင္း ခံရေသာ၊ ကမာၻႀကီးရွိ ဖန္ဆင္းခံ သတၱဝါမ်ားထဲမွ တစ္ဦးသာ ျဖစ္ခဲ့သည္၊ အေၾကာင္းမွာ သူသည္ သူ၏ အလုပ္အား ၿပီးစီးရန္ လိုေနခဲ့ေသးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္အား ခမည္းေတာ္ဟု သူေခၚဆိုျခင္းသည္ သူ၏ ႏွိမ့္ခ်ျခင္းႏွင့္ နာခံျခင္း လုံးလုံးေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္။ သူ၏ ဘုရားသခင္အား (ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဝိညာဥ္ေတာ္ကို ဆိုလိုသည္) ထိုကဲ့သို႔ေသာ ေခၚဆိုျခင္းသည္၊ မည္သို႔ ဆိုေစကာမူ၊ သူသည္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ သားေတာ္ျဖစ္သည္ ဆိုျခင္းအား သက္ေသမျပပါ။ ထိုအစား သူ၏ ရႈေထာင့္သာ ေျပာင္းသြားျခင္း ကြဲျပားျခားနားေနျခင္း ျဖစ္သည္။” (သုံးပါးတစ္ဆူ တည္ရွိပါသေလာ)
သခင္ေယရႈသည္ ဆုေတာင္းၿပီး၊ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို ဖခမည္းေတာ္ဟု ေခၚဆိုသည့္အခ်ိန္ ကိုယ္ေတာ္သည္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ ရႈေထာင့္ဟု ဆိုႏိုင္သည့္ ဖန္ဆင္းခံသတၱဝါတစ္ဦး၏ ရႈေထာင့္မွ ေျပာျခင္းမွ်သာ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သခင္ေယရႈက ဘုရားသခင္၏ သားျဖစ္သည္ဟု ဤအခ်က္က သက္ေသမျပထားပါ။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ကားတိုင္တင္ျခင္း မခံရမီတြင္ ကိုယ္ေတာ္၏ ကိုယ္ပိုင္အမွတ္အသားမွာ လူသားျဖစ္ၿပီး၊ ကိုယ္ေတာ့္ထံတြင္ သာမာန္လူ႔သဘာဝ ရွိသည့္အျပင္၊ ကိုယ္ေတာ္၏ ေပၚထြန္းမႈသည္လည္း သာမာန္ လူသားတစ္ေယာက္ကဲ့သို႔သာပင္ ျဖစ္သည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သာမာန္အသက္တာတြင္ အသက္ရွင္ေနထိုင္ကာ၊ စားေသာက္ၿပီးအဝတ္မ်ား ဝတ္ခဲ့သည္မွာ လုံးဝ သဘာဝလြန္ျဖစ္ရပ္ ဆန္းမ်ား လုံးဝမဟုတ္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈသည္ ဖန္ဆင္းခံသတၱဝါတစ္ေယာက္၏ ရႈေထာင့္မွ ဘုရားသခင္ကို ဆုေတာင္းခဲ့ၿပီး၊ ဤသည္မွာ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္၏ ႏွိမ့္ခ်ျခင္း ႏွင့္ နာခံျခင္းတို႔ကို ျပည့္စုံစြာ ျပသေနပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကိုယ္ေတာ္၏ဆုေတာင္းျခင္းမ်ားတြင္ သခင္ေယရႈသည္ မည္သို႔ေသာ အသံေနအသံထား သို႔မဟုတ္ မည္သို႔ေသာ တိုင္တည္ပုံမ်ိဳးကို အသုံးျပဳသည္ျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္ေတာ္၏ အႏွစ္သာရသည္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္ အားျဖင့္ အုပ္စိုးထားသည့္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္၏ အႏွစ္သာရသာ ျဖစ္ဆဲပင္။ ကိုယ္ေတာ့္ထံတြင္ သာမာန္လူ႔သဘာဝ ရွိခဲ့ၿပီး၊ စုံလင္သည့္ သေဘာသဘာဝ ရွိခဲ့ပါသည္။ အထူးသျဖင့္ သခင္သည္ ထုံးစံတက် အမႈေတာ္ျပဳေနသည့္အခ်ိန္တြင္၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ အံ့ဖြယ္အမႈမ်ားကို ေျပာဆိုျခင္း သို႔မဟုတ္ ေဆာင္႐ြက္ျခင္းမ်ား ျပဳေနသည့္အခ်ိန္တြင္ ကိုယ္ေတာ္သည္ သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ အုပ္စိုးျခင္းကို လုံးလုံးလ်ားလ်ား ခံထားရျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္သည္ႏွင့္အညီ၊ သမၼာတရားတစ္ခုလုံး၊ ဘုရားသခင္၏ စိတ္သေဘာထား ႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ အရာအားလုံးႏွင့္ ျဖစ္ျခင္းတို႔ကို ေဖာ္ျပႏိုင္ျခင္း၊ လူမ်ားကို သမၼာတရား၊ လမ္းခရီးႏွင့္ အသက္တာတို႔ကို ေပးႏိုင္ျခင္း၊ ေကာင္းကင္ဘုံ၏ နက္နဲမႈမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္ႏိုင္ျခင္း တို႔သည္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္သည္ သူကိုယ္ပိုင္ အမႈေတာ္ကို လူ႔ဇာတိျဖင့္ ျပဳေနခဲ့ျခင္းသာ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုႏိုင္ပါသည္။ ဤသည္မွာ ျငင္းဆိုမရႏိုင္သည့္ အခ်က္တစ္ခုပင္ ျဖစ္ပါသည္။ https://reurl.cc/QAZM2
ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္က သခင္ေယရႈသည္ သူ၏ ခ်စ္ေသာသားျဖစ္သည္ဟု အဘယ့္ေၾကာင့္ သက္ေသခံခဲ့သနည္း
ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွအခ်ိဳ႕တို႔ကလည္း “ သခင္ေယရႈက ဘုရားသခင္ရဲ႕ သားေတာ္ မဟုတ္ဘူးဆိုရင္၊ ရွင္မႆဲ ၃:၁၇ ထဲမွာ ေျပာထားတဲ့ “ ဤသူကား ငါႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ၊ ငါ၏ခ်စ္သား ေပတည္း” ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဘယ္လို ရွင္းျပၾကမလဲ လို႔ ေမးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ က်မ္းပိုဒ္တစ္ခုကို ၾကည့္ၾကပါစို႔။ “ ဘုရားသခင္သည္ ေယရႈအား သူ၏ ခ်စ္သားဟုပင္ ပြင့္လင္းစြာ ေျပာခဲ့သည္မဟုတ္ေလာ” ဟု ဆိုၾကေသာ ထိုသူအခ်ိဳ႕ ရွိၾကေသးသည္။ “ ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးရာ သူ၏ခ်စ္သားေပတည္း” ဟူသည္အား ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္မွ ေျပာခဲ့သည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။ ယင္းမွာ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ကိုယ္သူ သက္ေသ ခံေနျခင္းပင္ျဖစ္သည္၊ သို႔ေသာ္ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ သူကိုယ္တိုင္၏ လူ႔ဇာတိခံယူျခင္းကို သက္ေသခံေနျခင္းဟူသည့္ ကြဲျပားျခားနားေသာ ရႈေထာင့္မွသာ ျဖစ္သည္။ ေယရႈသည္ သူ၏ လူ႔ဇာတိ ခံယူျခင္းပင္ ျဖစ္ၿပီး၊ ေကာင္းကင္ဘုံမွ သူ၏ သားေတာ္မဟုတ္ပါ။ သင္နားလည္ ပါ၏ေလာ။ “ ခမည္းေတာ္ သည္ ငါ၌ရွိေတာ္မူ၍ ငါသည္လည္း ခမည္းေတာ္၌ ရွိ၏” ဟူေသာ ေယရႈ၏ စကားမ်ားသည္ သူတို႔မွာ ဝိညာဥ္ေတာ္ တစ္ပါးတည္းသာျဖစ္သည္ကို ၫႊန္းဆိုေနျခင္းပင္ မဟုတ္ေလာ။ လူ႔ဇာတိခံယူျခင္းေၾကာင့္သာ သူတို႔သည္ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးၾကားတြင္ ကြဲျပားေနရျခင္းပင္ မဟုတ္ေလာ။ လက္ေတြ႕တြင္မူ သူတို႔သည္ တစ္ပါးတည္းသာ ျဖစ္ေသးသည္၊ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစကာမူ၊ ယင္းသည္ ဘုရားသခင္မွ သူကိုယ္တိုင္အား ႐ိုးစင္းစြာ သက္ေသခံေနျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။… သို႔ေသာ္ ထိုအခ်ိန္တြင္မူ၊ ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ထိုသူမွာ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္သား ဟူ၍သာ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ တစ္ဦးတည္းေသာ သားေတာ္ဟူသည့္ သူ႔ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မည္သည့္ ေဖာ္ျပခ်က္မွ မျပဳခဲ့ပါ။ ဤအရာသည္ တကယ္ပင္ ျဖစ္ပြားျခင္းမရွိခဲ့။ အဘယ္သို႔ႏွင့္ ဘုရားသခင္ ထံတြင္ ကေလးတစ္ဦးတည္းသာ ရွိႏိုင္လိမ့္မည္နည္း။ ဤသို႔ဆိုပါက ဘုရားသခင္သည္ လူပင္ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ မဟုတ္ေပေလာ။ သူသည္ လူ႔ဇာတိခံယူျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္၊ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ေသာသားဟု ေခၚဆို ခံရျခင္းျဖစ္ၿပီး၊ ဤအရာမွ ခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္ၾကားရွိ ဆက္ႏႊယ္မႈ ေပၚေပါက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းမွာ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးၾကားရွိ ျခားနားျခင္းေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။” (သုံးပါးတစ္ဆူ တည္ရွိပါသေလာ)
ဤက်မ္းပိုဒ္မွေနၿပီး သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္က “ ဤသူကား ငါ၏ခ်စ္သား” ဟု သက္ေသခံရာတြင္ ဘုရားသခင္သည္ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ ရႈေထာင့္မွေနၿပီး သူသည္ လူသားအျဖစ္ႏွင့္ လူဇာတိကိုခံယူေတာ္မူခဲ့ေၾကာင္း သက္ေသခံျခင္း ျဖစ္သည္ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ နားလည္ႏိုင္ပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သူ႔ကိုယ္သူ သက္ေသခံေနခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္က လူမ်ားအားလုံးသည္ ဘုရားသခင္ကို ဝိညာဥ္ေတာ္တစ္ခုအေနျဖင့္ သိခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္က လူ႔ဇာတိခံယူထားသည့္ သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေၾကာင္း တိုက္႐ိုက္ သက္ေသခံပါက၊ လူမ်ားအေနျဖင့္ လက္ခံရန္ ခက္ခဲခဲ့မည္သာ ျဖစ္ပါသည္။ ထို႔အျပင္ လူမ်ားသည္ လူ႔ဇာတိခံယူထားသည့္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ပထမဆုံး အဆက္အသြယ္ ရွိစဥ္က သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ လူ႔ဇာတိခံယူျခင္းကို အနည္းငယ္သာ နားလည္သေဘာေပါက္ျခင္း ရွိၿပီး၊ သာမာန္ဟုသာ ျမင္ရသည့္ လူသားသည္ ဘုရားသခင္၏ ဝိညာဥ္ေတာ္ လူ႔ဇာတိခံယူထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ လူ႔ဇာတိခံယူထားသည့္ ဘုရားသခင္၏ ေပၚထြန္းမႈျဖစ္ေၾကာင္း တစ္ခါမွ် စိတ္မကူးခဲ့ၾကေပ။ သခင္ေယရႈသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားစြာကို မိန္႔ေတာ္မူၿပီး၊ အမႈေတာ္မ်ားစြာကို ျပဳကာ၊ ဘုရားသခင္၏ နိမိတ္လကၡဏာမ်ားႏွင့္ အံ့ဖြယ္အမႈမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္သည့္အျပင္၊ ဘုရားသခင္၏ ၾသဇာအာဏာႏွင့္ တန္ခိုးတို႔ကို က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးေနာက္တြင္ပင္ လူမ်ားသည္ ကိုယ္ေတာ္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားႏွင့္ အမႈေတာ္မ်ားမွေနၿပီး၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္၏ ေပၚထြန္းမႈျဖစ္ေၾကာင္း ကို သတိျပဳႏိုင္စြမ္း မရွိဆဲျဖစ္ကာ၊ ထိုအစား သခင္ေယရႈသည္ ဗိတၱိဇံဆရာရွင္ေယာဟန္ သို႔မဟုတ္ ဧလိယ သို႔မဟုတ္ အရွင္ ျဖစ္ေၾကာင္းမွ်သာ ေျပာခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထို႔အခ်ိန္က လူမ်ား၏ ဝိညာဥ္အသက္တာေပၚတြင္ အေျခခံကာ၊ ဘုရားသခင္က သခင္ေယရႈသည္ သူ၏ ခ်စ္ေသာသားျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသခံခဲ့ၿပီး၊ သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္ျဖစ္သည္ဟု လူမ်ားကို ခဏတာ ေတြးခြင့္ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ၎မွာ လူမ်ား၏ အယူအဆမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီကာ၊ လူမ်ားအတြက္ လက္ခံရန္ လြယ္ကူခဲ့ပါသည္။ သခင္ေယရႈသည္ ထိုအခ်ိန္က လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္း အမႈေတာ္ကို ျပဳခဲ့ေသာေၾကာင့္ လူမ်ားသည္ သခင္ေယရႈကို ၎တို႔၏ ကယ္တင္ပိုင္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံခဲ့ၿပီး၊ သူတို႔၏အျပစ္မွလႊတ္ျခင္းကို ခံရေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ေပ်ာ္ေမြ႕ရန္ အရည္အေသြးျပည့္ဝေနသမွ် ကာလပတ္လုံး လူတို႔က ဘုရားသခင္ကို မည္သို႔ေခၚေဝၚသည္မွာ အေရးမႀကီး ခဲ့ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္က သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ေသာသား ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ေသခံသည္မွာ ထိုေခတ္၏ သမိုင္းေၾကာင္းေနာက္ခံ ႏွင့္ ထိုေခတ္မွ လူမ်ား၏ ဝိညာဥ္အသက္တာႏွင့္ ဉာဏ္မဲ့မႈမ်ားေပၚတြင္ မူတည္ေနခဲ့ပါသည္။ တြင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔၏ အားနည္းခ်က္ကို ဘုရားသခင္၏ သည္းခံေတာ္မူျခင္းအျပင္၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္း၌ ဘုရားသခင္၏ ရည္႐ြယ္ခ်က္ေကာင္းမ်ားကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ပါသည္။ ဆင္ျခင္သုံးသပ္ၾကည့္ပါ- သခင္ေယရႈကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဘုရားသခင္၏ သားေတာ္အျဖစ္ ထင္ျမင္ပါက၊ ထိုသည္မွာ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေကာင္းကင္ဘုံမွ ဘုရားသခင္ကို လူတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ ေတြးထင္ျခင္းကို ၫႊန္းဆိုေနသည္မဟုတ္ပါသလား။
အထက္တြင္ ေဖာ္ျပသြားသည့္ မိတ္သဟာယျပဳျခင္းမွ တစ္ဆင့္ သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္ပင္ ျဖစ္ေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ နားလည္သေဘာေပါက္ သင့္ပါသည္။ ဖခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္ ဆိုင္ရာ ရႈေထာင့္သည္ သခင္ေယရႈ လူ႔ဇာတိခံယူသည့္ အခ်ိန္ႏွစ္မ်ား အရ ကန္႔သတ္ထားပါသည္။ သခင္ေယရႈသည္ ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္းအမႈေတာ္ကို စုံလင္ေစသည့္အခ်ိန္တြင္၊ ေလာကတြင္ ဘုရားသခင္တစ္ပါးတည္းသာ ရွိေသာေၾကာင့္ ဖခမည္းေတာ္ႏွင့္ သားေတာ္ဆိုင္ရာ ရႈေထာင့္သည္လည္း ေခတ္ေနာက္က်ခဲ့ပါ ေတာ့သည္။ https://reurl.cc/QAZM2
ဘုရားသခင္၏ လမ္းျပမႈအတြက္ ဘုရားသခင္ကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွင့္ အတူရွိပါေစ။ အာမင္။
သက္ဆိုင္သည့္ အေၾကာင္းအရာ-
သက္ဆိုင္ရာစာစုမ်ား
"ေယေဟာဝါကလည္း၊ သင္သည္ အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းျခင္းလည္းမျပဳ၊ ႀကီးထြားေစရန္လည္း မလုပ္ခဲ့ဘဲ၊ တစ္ညခ်င္းတြင္ ျဖစ္ေပၚၿပီး တစ္ညခ်င္းတြင္ ေသေသာ ၾကက္ဆူပင္ကို သနားျခင္း ရွိေပ၏။ ငါသည္ မ်ားစြာေသာ တိရစာၦန္တို႔ကိုမဆိုထားႏွင့္၊ မိမိလက္်ာလက္ႏွင့္ လက္ဝဲလက္ကို မပိုင္းျခားႏိုင္ေသာသူ တသိန္းႏွစ္ေသာင္းထက္မက ရွိသည့္ နိေနေဝၿမိဳ႕ႀကီးကို ငါခ်မ္းသာေပးသင့္သည္ မဟုတ္ေလာဟု မိန႔္ေတာ္မူ၏။" ( ေယာနဝတၳဳ ၄:၁၀-၁၁)
ဤက်မ္းပိုဒ္သည္ ေယေဟာဝါကေယာနကိုေျပာေသာက်မ္းျဖစ္သည္ ထိုအခ်ိန္တြင္ နိေနေဝၿမိဳ႕ရွိလူမ်ားသည္ စစ္မွန္ေသာဘုရားသခင္ကို မကိုးကြယ္ေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္နွင့္ပိုမိုေဝးကြာလာကာ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမႈ၊မတရားမူမ်ားပိုမိုမ်ားျပားလာၿပီး ၎တို႔၏ဆိုးညစ္မူမ်ားသည္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေမွာက္ေတာ္ထိတိုင္ေအာင္ ေရာက္ရွိလာျပီ သို႔ျဖစ္၍ ဘုရားသခင္သည္ နိေနေဝကို ဖ်က္ဆီးမည္ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။
သို႔ေသာ္လည္းဘုရားသခင္သည္ ၎ၿမိဳ႕ကို မဖ်က္ဆီးခင္ ေယာနအား ၎ၿမိဳ႕တြင္းရွိလူမ်ားထံသို႔ သြားေရာက္ေၾကြးေၾကာ္ေစသည္
" အရက္ေလးဆယ္လြန္ေသာ္၊ နိေနေဝၿမိဳ႕သည္ ပ်က္စီးျခင္းသို႔ ေရာက္လိမ့္မည္" ((ေယာန ၃:၄)
ေယာနသည္ ဘုရားသခင္၏အလိုေတာ္ကိုေဟာေျပာရာတြင္ နိေနေဝလူတို႔သည္ၾကားသိစၪ္တြင္ အထက္ရွိဘုရင္မွအစ ေအာက္ရွိျပည္သူလူထုတိုင္ေအာင္ ေလ်ွာ္ေတအဝတ္ကိုဝတ္လ်က္ အစာေရစာေရွာင္ကာ ႀကိဳးစား၍ဘုရားသခင္ထံဆုေတာင္းျပီးေနာင္တရကာ ဝန္ခ်ေတာင္းပန္ၾကသည္ ေနာက္ဆံုးတြင္ ေယေဟာဝါဘုရားသခင္၏ စိတ္နွလံုးကို တို႔ထိေစခဲ့သည္။
ဘုရားသခင္သည္လူတို႔အေပၚထားရွိေသာခ်စ္ျခင္းေမတၱာနွင့္သနားဂရုဏာတို႔ကို ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ က်မ္းစာထဲမွ ျမင္ေတြ႕ရသည္ ထိုေနာက္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ယေန႔တိုင္ ရွင္သန္ေနထိုင္နိုင္သည္မွာလည္း ဘုရားသခင္ေပးသနားေတာ္မူေသာ အသက္၏ေထာက္ပံ့မူကို အစဥ္ခံစားေနရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းကိုလည္း ေလးနက္စြာခံစားရပါသည္။
"'ငါသည္ မ်ားစြာေသာ တိရစာၦန္တို႔ကိုမဆိုထားႏွင့္၊ မိမိလက္်ာလက္ႏွင့္ လက္ဝဲလက္ကို မပိုင္းျခားႏိုင္ေသာသူ တသိန္းႏွစ္ေသာင္းထက္မက ရွိသည့္ နိေနေဝၿမိဳ႕ႀကီးကို ငါခ်မ္းသာေပးသင့္သည္ မဟုတ္ေလာဟု မိန႔္ေတာ္မူ၏။" တစ္နည္းေျပာရလွ်င္ နိေနေဝအေပၚ ဘုရားသခင္၏ နားလည္မႈသည္ သာမန္ကာလွ်ံကာ နားလည္မႈမ်ိဳးထက္ အမ်ားႀကီးကြာပါသည္။ ၿမိဳ႕ထဲမွာရွိသည့္ သက္ရွိမ်ား၏ အေရအတြက္ကို သိ႐ုံတင္မကဘဲ (လူမ်ားႏွင့္ ေမြးျမဴေရးတိရစာၦန္မ်ားအပါအဝင္) လူဘယ္ႏွစ္ေယာက္က သူတို႔၏ ညာဘက္ႏွင့္ဘယ္ဘက္ကို မခြဲျခားတတ္ဘူးဆိုသည္ကိုလည္း သိပါသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ ကေလးမ်ားႏွင့္ လူငယ္မ်ား ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရွိသည္ ဆိုသည္ကို သိျခင္းျဖစ္သည္။ ဤသည္မွာ လူသားမ်ိဳးႏြယ္အေပၚ ဘုရားသခင္၏ အလြန္ေကာင္းသည့္ နားလည္ျခင္းအတြက္ တိက်သည့္ သက္ေသပင္ ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ဖက္ကၾကည့္လွ်င္ ဤစကားေျပာဆိုျခင္းသည္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္အေပၚ ဖန္ဆင္းရွင္၏ သေဘာထားကို လူတို႔အား သိေစပါသည္။ ဖန္ဆင္းရွင္၏ ႏွလုံးသားထဲမွာ လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ အေရးပါမႈကို ဆိုလိုပါသည္။ ေယေဟာဝါ ဘုရားသခင္ ေျပာခဲ့သကဲ့သို႔ပင္ျဖစ္သည္။ "သင္သည္ အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းျခင္းလည္းမျပဳ၊ ႀကီးထြားေစရန္လည္း မလုပ္ခဲ့ဘဲ၊ တစ္ညခ်င္းတြင္ ျဖစ္ေပၚၿပီး တစ္ညခ်င္းတြင္ ေသေသာ ၾကက္ဆူပင္ကို သနားျခင္း ရွိေပ၏။ ငါသည္ မ်ားစြာေသာ တိရစာၦန္တို႔ကိုမဆိုထားႏွင့္၊ မိမိလက္်ာလက္ႏွင့္ လက္ဝဲလက္ကို မပိုင္းျခားႏိုင္ေသာသူ တသိန္းႏွစ္ေသာင္းထက္မက ရွိသည့္ နိေနေဝၿမိဳ႕ႀကီးကို ငါခ်မ္းသာေပးသင့္သည္ မဟုတ္ေလာ …' ၎တို႔က ေယေဟာဝါ ဘုရားသခင္က ေယာနကို အျပစ္တင္သည့္ စကားလုံးမ်ားျဖစ္ေသာ္လည္း အားလုံးက မွန္ကန္ပါသည္။"
#ဧဝံေဂလိ #ဘုရားသခင္သည္
Tagalog Christian Song 2019 | "Ang Diyos na Nagkatawang-tao ay Pinaka-kaibig-ibig"
I
Matapos maging tao ang Diyos, at namuhay kasama ng tao,
nakita Niya kasamaan at kalagayan ng buhay nila.
Sa katawang-tao'y nadama Niya
ang kawalang kakayahan ng tao,
na kaawa-awa, naramdaman Niya ang kanilang kalungkutan.
Mas lalong nahabag ang Diyos sa kalagayan ng tao,
at mas mapagmalasakit sa Kanyang
mga taga-sunod dahil namuhay sa katawang-tao.
II
Sa puso Niya'y nais Niyang maligtas
ang mga pinakamahalaga sa Kanya;
walang mas mahalaga pa sa kanila.
Nagdusa Siya, tiniis Niya ang pagtataksil at pasakit.
Pero 'di Siya sumuko, at 'di tumigil sa Kanyang gawain,
nang walang pagsisisi at reklamo.
Mas lalong nahabag ang Diyos sa kalagayan ng tao,
at mas mapagmalasakit sa Kanyang
mga taga-sunod dahil namuhay sa katawang-tao.
III
Pero 'di Siya sumuko, at 'di tumigil sa Kanyang gawain.
Sapagkat alam Niya sa huli,
magigising ang tao sa Kanyang tawag
at maaantig sa Kanyang mga salita,
kikilalanin Siyang Diyos na tagapaglikha,
at babalik sa Kanyang tabi…
Mas lalong nahabag ang Diyos sa kalagayan ng tao,
at mas mapagmalasakit sa Kanyang
mga taga-sunod dahil namuhay sa katawang-tao.
Mas lalong nahabag ang Diyos sa kalagayan ng tao,
at mas mapagmalasakit sa Kanyang
mga taga-sunod dahil namuhay sa katawang-tao.
mula sa Sumunod sa Cordero at Kumanta ng mga Bagong Awitin
Ang Kidlat ng Silanganan, nilikha ang Iglesia ng Makapangyarihang Diyos dahil sa pagpapakita at gawain ng Makapangyarihang Diyos, ang ikalawang pagdating ng Panginoong Jesus, ang Cristo ng mga huling araw. Binubuo ito ng lahat ng mga taong tumatanggap sa gawain ng Makapangyarihang Diyos sa mga huling araw at nilupig at niligtas ng Kanyang mga salita. Lubos itong itinatag nang personal ng Makapangyarihang Diyos at pinamumunuan Niya bilang Pastol. Talagang hindi ito nilikha ng tao. Si Kristo ay ang katotohanan, daan, at buhay. Kordero ng Diyos pakinggan ang tinig ng Diyos. Hangga't nababasa ninyo ang mga salita ng Makapangyarihang Diyos, makikita ninyo na nagpakita ang Diyos.
Espesyal na pahayag: Ginawa ang video production na ito bilang isang proyektong hindi pangkalakal ng Iglesia ng Makapangyarihang Diyos. Hindi maaaring ipamahagi ang video na ito bilang pangkalakal sa anumang ikatlong partido, at umaasa kaming ibabahagi at ikakalat ito ng lahat nang walang bayad. Kapag ipinamahagi ninyo ito, mangyaring tandaan ang pinagmulan. Nang walang pahintulot ng Iglesia ng Makapangyarihang Diyos, walang organisasyon, panlipunang grupo, o indibidwal ang maaaring pakialaman o katawanan nang mali ang mga nilalaman ng video na ito.
https://reurl.cc/am4KG
기독교 영화 <소망> 명장면(3) 주님이 오시면 어떤 사람이 먼저 들림받을까요?
주님을 믿는 많은 사람들은 모든 것을 버리고 헌신하며 열심히 사역하기만 하면 주님이 오실 때 꼭 먼저 들림받을 것이라고 생각합니다. 하지만 이러한 생각은 주님의 말씀을 근거로 한 것일까요? 예수님께서 말씀하셨습니다. “그러나 먼저 된 자로서 나중 되고 나중 된 자로서 먼저 될 자가 많으니라”(마태복음 19: 30), “내 양은 내 음성을 들으며…”(요한복음 10: 27) 보시다시피, 먼저 들림받고 못 받고는 주님의 음성을 들을 수 있는지에 근거하는 것인데, 누구든지 먼저 주님의 음성을 듣고 주님이 오셔서 하시는 역사를 받아들인다면, 그 사람이 바로 슬기로운 처녀이고 먼저 들림받는 사람입니다.
더보기:https://kr.easternlightning.org/videos.html
#동방번개 #하나님의음성 #예수재림 #계시록 #예언 #하나님의말씀
https://reurl.cc/1A15W
מזמור דברי אלוהים | ‘המשיח של אחרית הימים הביא את עידן המלכו’
I
כשישוע הגיח אל עולם בני האדם,
הוא הביא עימו את עידן החסד ואת קץ עידן החוק.
האל התגלם שנית כבשר ודם באחרית הימים.
הוא הביא עימו את עידן המלכות וסגר את עידן החסד.
ישוע עמל בינות האנשים כדי לגאול האנושות,
הציע את עצמו כהקרבה לחטאי האדם.
ובכל זאת טבעו המושחת של האדם נותר.
אלו שמקבלים את התגלמות האל השנייה,
יובלו אל תוך עידן המלכות ויקבלו הדרכתו.
II
כדי להציל את האדם מהשפעת השטן המשחיתה,
אין זה מספיק שישוע יהיה קורבן החטא,
צריך שהאל יעשה עבודה גדולה יותר
כדי לעזור לאדם להיפטר מטבעו שהושחת על ידי השטן.
ישוע עמל בינות האנשים כדי לגאול האנושות,
הציע את עצמו כהקרבה לחטאי האדם.
ובכל זאת טבעו המושחת של האדם נותר.
אלו שמקבלים את התגלמות האל השנייה,
יובלו אל תוך עידן המלכות ויקבלו הדרכתו.
III
אחרי שסלח לאדם על חטאיו,
האל שב לבשר ודם להוביל האדם לעידן חדש,
עידן של ייסורים ושיפוט,
שיובילו האדם אל מישור נעלה יותר.
ישוע עמל בינות האנשים כדי לגאול האנושות,
הציע את עצמו כהקרבה לחטאי האדם.
ובכל זאת טבעו המושחת של האדם נותר.
אלו שמקבלים את התגלמות האל השנייה,
יובלו אל תוך עידן המלכות ויקבלו הדרכתו.
IV
אלו שיתמסרו אל ריבונותו,
יקצרו אמת נעלה וברכות גדולות יותר.
הו, הם יחיו באור,
וירוויחו את הדרך, האמת והחיים.
ישוע עמל בינות האנשים כדי לגאול האנושות,
הציע את עצמו כהקרבה לחטאי האדם.
ובכל זאת טבעו המושחת של האדם נותר.
אלו שמקבלים את התגלמות האל השנייה,
יובלו אל תוך עידן המלכות ויקבלו הדרכתו.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים’
https://reurl.cc/9N4
ဘုရားသခင္သည္ လူအေယာက္စီတိုင္းအေပၚ လိုေလေသးမရိွဂရုစိုက္သည္။
ေနထိုင္မႈဘဝတြင္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ၿငိမ္သက္ျခင္းရိွေစရန္ ေစာင့္ေရွာက္ေပးသည္။
အၾကပ္အတည္းၾကံဳရခိုက္ ဘုရားသခင္သည္ ဒုကၡၾကားမွ လြတ္ေျမာက္ေအာင္ လမ္းျပေပးသည္။
ေပ်ာ့ညံအားငယ္ခ်ိန္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ၾကံခိုင္ေအာင္ ဘုရားသခင္ႏွစ္သိမ့္အားေပးသည္။
က်ရွံုးခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္သည္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔တစ္ဖန္ရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္ အားေပးခဲ့သည္။
လမ္းေပ်ာက္ခ်ိန္တြင္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ကို ဦးတည္ရာရွာေဖြေတြ႕ရိွရန္ လမ္းျပပို႔ေဆာင္သည္။
ဘုရားသခင္ကို လြန္ဆန္မိခ်ိန္တြင္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ေနာင္တတရားရေအာင္ ဆံုးမပဲ့ပင္ေပးသည္။
.........
ခ်စ္စြာေသာညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ား၊ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔မည္သည့္အေျခအေနႏွင့္ၾကံဳေတြ႕ရပါေစ၊ ထိုျပႆနာမ်ားေက်ာ္လႊားၿပီးခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္၏ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင့္ သနားကရုဏာပါရိွေၾကာင္း ေတြ႕ရိွရသည္။ ထို႔အျပင္ ဘုရားသခင္သည္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔အေပၚ အစဥ္စိတ္ပူပန္ေပးသည္။ ဘုရားသခင္ျပဳသမွ်သည္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးရွိေစရန္သာျဖစ္သည္။ကြ်ႏ္ုပ္တို႔အလိုအပ္ဆံုးအရာလည္းျဖစ္သည္။ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔သာ စစ္မွန္ေသာစိတ္ႏွလံုးျဖင့္ ဘုရားသခင္ထံခ်ည္းကပ္ပါက သူ၏ခြ်င္းခ်က္မရိွေသာေမတၱာတရားကို ခံစားရလိမ့္မည္ျဖစ္သည္။
#သခင္ေယရႈ #ခရစ္ေတာ္ #ဆုေတာင္း #ဘုရားသခင္
https://reurl.cc/LrAl4
God Loves Us So Much | "God's Love Has Melted My Heart" | Best Christian Song of All Time
Hearing Your kind call, I return before You.
Your words enlighten, I see my corruption.
I
I’ve often been cold to You, hurt and saddened You,
hard-hearted, rebelled, left You alone.
Why is Your love for man repaid with pain?
I hate my hard heart and my deep corruption.
Filthy, unworthy to see You, of Your love.
I am such a rebellious person,
how could I know Your heart, see Your love?
Your love is so real, I owe You so much.
You keep me company when I’m chastised.
Your heart aches with love when I’m refined.
When I’m sad, You’re there. What I lack, You give.
Facing Your love, my heart wants to break.
Your love has melted my frozen heart,
and now I have had a change of heart.
II
For whom have You become flesh and been so shamed?
You suffer man’s rejection,
but You have never complained about
the desolation of life among man.
You came from heaven with no place to rest Your head.
You’ve never enjoyed worldly pleasures.
You quietly express the truth,
just so to save people and to gain their hearts.
You keep me company when I’m chastised.
Your heart aches with love when I’m refined.
When I’m sad, You’re there. What I lack, You give.
Facing Your love, my heart wants to break.
Your love has melted my frozen heart,
and now I have had a change of heart.
III
How can I keep waiting, keep on delaying?
I’ll care for Your will, repay Your love.
I’ll accept refinement and endure pain
and stand testimony to satisfy You.
You awoke my heart to love and live for You.
I’ll pursue truth, live by Your word.
I wish to love You and follow You,
and bear witness for You forever and ever.
You keep me company when I’m chastised.
Your heart aches with love when I’m refined.
When I’m sad, You’re there. What I lack, You give.
Facing Your love, my heart wants to break.
Your love has melted my frozen heart,
and now I have had a change of heart,
and now I have had a change of heart.
from Follow the Lamb and Sing New Songs
https://reurl.cc/qAkpD
末世基督的發表《道成肉身的奧祕 四》選段三
全能神說:「末世的工作中話語的威力大過顯神蹟奇事的威力,話語的權柄勝過神蹟奇事的權柄。話語把人心底裡所有的敗壞性情都給揭露出來了,你自己沒法發現,話語揭示出來你就自然發現了,你不得不承認,讓你心服口服,這不都是話語的權柄嗎?這都是今天話語工作達到的果效。所以說,不是醫病趕鬼能把人從罪中完全拯救出來,也不是顯神蹟奇事能夠把人完全作成,醫病趕鬼的權柄只是給人恩典,但人的肉體還屬於撒但,人裡面還有撒但敗壞性情,就是沒得潔淨的還屬於罪,還屬於污穢,只有藉著話語得著潔淨之後人才能被神得著,成為一個聖潔的人。只把人身上的鬼趕出去了,把人救贖回來了,只是從撒但手中奪回來歸給神了,但人還沒經神的潔淨,沒經神的變化,還是敗壞的人。人裡面還存著污穢,還存著抵擋,還存著悖逆,只是經神的救贖回到了神的面前,但人對神根本不認識,還能抵擋神、背叛神。人未經救贖以前,已有許多撒但的毒素種到人裡面了,人經過撒但敗壞幾千年,裡面已經有抵擋神的本性了,所以人被救贖出來之後,只不過被贖回來了,就是用重價將人買回來了,但人裡面的毒性並沒有去掉,就這樣的污穢的人還得經過變化才有資格事奉神。藉著這一步審判刑罰的工作,使人對自己裡面污穢敗壞的實質完全認識到,而且能夠完全變化,成為被潔淨的人,這樣,人才有資格歸到神的寶座前。今天所作的這一切的工作都是為了讓人能夠得潔淨,讓人能夠有變化,藉著話語的審判刑罰,藉著熬煉,脫去敗壞得著潔淨。這步工作與其說是拯救的工作,倒不如說是潔淨的工作。實際上,這步也是征服的工作,也是第二步拯救的工作。人被神得著是藉著話語的審判刑罰達到的,藉著話語熬煉、審判、揭示,把人心裡所存的那些雜質、觀念、存心或者個人的盼望都給顯明出來了。人雖然都經過了救贖,人的罪都得著了赦免,這只能說神不記念人的過犯,不按著人的過犯來對待人,但人活在肉體之中沒有脫離罪,只能是繼續犯罪,不斷地顯露撒但的敗壞性情,這就是人所過的不斷地犯罪也不斷地得著赦免的生活。多數人都是白天犯罪、晚上認罪,這樣,即使贖罪祭對人來說永遠有效,也不能將人從罪惡中出來,這只是完成了拯救工作的一半,因人還有敗壞性情,就如當人知道自己是摩押後代時就發怨言了,也不追求生命了,完全消極了,這不是人還不能完全順服在神的權下嗎?這不正是撒但的敗壞性情嗎?當沒讓你受刑罰的時候,你的手比誰舉得都高,甚至比耶穌的手舉得都高,還大聲喊著要作神的愛子!做神的知己!我們寧死也不屈服撒但!背叛老撒但!背叛大紅龍!讓大紅龍徹底垮台!讓神把我們作成!比誰喊得都高,結果來了一個刑罰時代,人的敗壞性情就又顯露出來了,人也不喊了,也沒有心志了,這就是人的敗壞,是比罪更深的、撒但種到人裡面的、根深蒂固的東西。人的罪不容易發現,就人這些根深蒂固的本性人就沒法發現,非得藉著話語的審判來達到果效,這樣,人才能從此起頭逐步達到變化。 」https://reurl.cc/WQD7Z
摘自《話在肉身顯現》
更多推薦:
兩次的道成肉身完全了道成肉身的意義