聖靈的發聲說話《神向全宇的說話·第二十五篇》

 

全能神說:「人在我心目中是萬物的主宰者,我給人的權柄並不小,讓人管理地上的萬物,山中之草,森林之中的獸,水中的魚,而人卻並不因此而歡喜,而是憂心忡忡。人的一生都是悲悲切切,人的一生又都是忙忙碌碌,而人的一生又是虛空加快樂,人的一生並沒有新的『發明、創造』,無人能擺脫虛空的生活,無人曾發現有意義的人生,無人曾體驗『實際的人生』。雖說現今的人都活在我光的照耀之下,但並不知在天之生活,若我不施下憐憫,我不拯救人類,所有的人都白白地來,在地上生活無意義,之後又白白地走,並無有誇口之處。在各宗、各界、各邦、各派中的人,都認識地上的空虛,都在尋求我,都在等待我的再來,但有誰能在我來時而認識我呢?我造了萬物,又造了人類,今天我降在人中間,人卻反攻我,給我『報應』,難道我對人作的都是對人無益的嗎?難道我不能滿足人嗎?為什麼人棄絕我?為什麼人對我冷若冰霜?為什麼在地之上遍及死屍?難道是我給人造的世界之態嗎?為什麼我給人的豐富無比,而人還我的卻是空著的兩手?為什麼人不真心愛我?為什麼人總是不在我前?難道我的話全是枉然嗎?難道我話就成為水中的『熱氣』而消失了嗎?為什麼人不願與我配合?難道我日到來之時正是人的死亡之際嗎?難道我會在國度成形之時將人都滅沒嗎?為什麼在我全部經營計劃之中,不曾有人摸著我的心意呢?為什麼我口中的發聲不被人寶愛,而被人厭棄呢?我不定罪任何一個人,只是讓所有的人都冷靜下來作作自我反省的工作。」https://reurl.cc/EdzNm

摘自《話在肉身顯現》

更多推薦: 聖經啟示錄

 

 

 

 

福音電影《我的天國夢》精彩片段:天國到底在哪裡

 

福音電影《我的天國夢》精彩片段:天國到底在哪裡

信主之人最大的盼望就是迎接主來,被提進天國,承受神的應許、祝福。多數人都認為主再來是把信主的人提到空中與主相遇,可聖經中卻說新耶路撒冷從天而降,「神的帳幕在人間」,「世上的國成了我主和主基督的國」,那天國究竟是在天上,還是在地上?主再來到底怎麼提接聖徒進天國呢?https://reurl.cc/5nqxz

分享基督教電影

發表迴響

 

Full 2019 Christian Movie "The Price We Must Pay" | Based on a True Story (English Dubbed)
The Lord Jesus said, "Not every one that said to Me, Lord, Lord, shall enter into the kingdom of heaven; but he that does the will of My Father which is in heaven" (Matthew 7:21). Just how should we pursue to become people who do the heavenly Father's will and are obedient to God, so that God will bring us into the kingdom of heaven?
Christian Song Enze was arrested and imprisoned by the Chinese Communist Party for seven years because he believed in God and preached God's gospel. After his release, he insisted on continuing to expend for God by spreading the gospel. He feels that by forsaking his home and career, laboring, and working, he is doing God's will, and that he is certain to gain God's approval and be brought into the kingdom of heaven by God. Later, Song Enze's son becomes seriously ill, putting his life in danger, over which Song Enze bears a grudge against God, attempts to argue with God, and even loses his desire to do his duties. Through what is shown to him by the facts of his situation and the revelations in God's word, Song Enze realizes that his many years of forsaking and expending for God were originally an attempt to barter for God's grace and blessings, and that he is not someone obedient to God. Finally, through seeking, he finally learns how to pursue to escape his corrupt dispositions, become truly obedient to God, and be saved by God.

https://reurl.cc/j05Aq

擷取ㄖ?ㄖ.JPG

 

 

基督教會電影《這是何等悅耳的聲音》精彩片段:聖經以外再沒有神的作工說話了嗎

 

 

基督教會電影《這是何等悅耳的聲音》精彩片段:聖經以外再沒有神的作工說話了嗎

宗教界多數人都認為神的話都在聖經裡,聖經以外沒有神的作工說話,就不在聖經以外尋找主再來的發聲說話。持守這個觀點能迎接到主的重歸嗎?難道神就只說聖經中這些話嗎?聖經上說:「耶穌所行的事還有許多,若是一一地都寫出來,我想,所寫的書就是世界也容不下了。」(約翰福音21:25)神的話說:「聖經所記載的都是有限的那些東西,並不能代表的全部作工。」https://reurl.cc/98Xj8

摘自《話在肉身顯現》

分享福音電影

 

 

“The mountain is very happy, the water is laughing,All countries and peoples are laughing happily. What a new look!New Heaven, New Earth and New Kingdom!We dance and sing new songs for G-d; we are so happy!The most beautiful song is sung to G-d, and the most elegant dance is dedicated to G-d.” Everyone's face is filled with a sweet smile. Whether it is the beautiful song or the wonderful dance, all are not a ritual or a form, but a natural expression of love and praise for G-d deep within their hearts. Friends, share this cheerful video with singing and dancing The Universe and Expanse Is Praising G-d with you, let us enjoy the blessing of G-d together.
https://reurl.cc/G0dZp

maxresdefault - 2019-07-08T230924.399.jpg


חינוך ביתי באדום | האם למאמינים באלוהים באמת לא אכפת ממשפחותיהם?

ישוע אדוננו אמר: "לכו לכל העולם והטיפו את הבשורה לכל הברואים" (מרקוס ט"ז 15). הפצת הבשורה ונשיאת עדות לאלוהים היא פעולה טובה וצודקת, המאפיינת את המשיחיים. למרות זאת, המפלגה הקומוניסטית הסינית עוצרת ורודפת משיחיים באכזריות, ובשל כך נהרסו משפחות רבות, רבים אינם יכולים לחזור לבתיהם ורבים אחרים נעצרו ונכלאו. יש גם כאלה שנרדפו עד מוות, אך הממשל הקומוניסטי הסיני ממשיך לסלף את האמת, בטענה שמה שהרס את המשפחות הוא אמונתם של המשיחיים באלוהים. מיהו האשם האמיתי בהריסת משפחות משיחיות רבות מספור?
https://reurl.cc/1Rg4X

擷取ㄙㄙ!!.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 人間過客 的頭像
    人間過客

    a118390的部落格

    人間過客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()