Tagalog Christian Song With Lyrics | "Tunay na Kahulugan ng Pananampalataya sa Diyos"

Maraming tao'ng naniniwala,
ngunit kaunti lang ang nakakaunawa sa pananampalataya sa Diyos,
paano ba sasabayan ang pintig ng Kanyang puso.
Maraming may alam sa mga salitang "Diyos" at "gawain ng Diyos,"
ngunit di Siya kilala at ang mga gawain Niya.
Kaya pananalig nila'y bulag.

Sila'y di seryoso dito dahil ito'y kakaiba.
Kaya kapos sila sa mga hinihingi ng Diyos.
Kung di mo kilala ang Diyos at gawain N'ya,
angkop ka bang gamitin N'ya?
Matutupad mo ba ang hangad ng Diyos?

Di sapat ang paniniwalang umiiral ang Diyos.
Napakasimple at relihiyoso n'yan,
iba sa tunay na pananalig sa Kanya.
Tunay na pananalig sa Diyos ay pagdanas sa mga gawa't salita Niya
batay sa pananalig na nangingibabaw Siya sa lahat.
Para makakalaya sila sa tiwaling disposisyon
at matupad mga hangarin ng Diyos at Siya'y makilala.
'Yan ang daan tungo sa tunay na pananalig sa Diyos.

Maraming nag-aakalang paniniwala'y simple't mababaw.
Ganyang paniniwala'y walang saysay. Pa'nong malulugod ang Diyos?
Sila'y nasa maling landas.
Silang naniniwala sa mga sulat, hungkag na aral ay di pa rin alam
pananalig nila'y di tunay, di kalulugdan ng D'yos.
Samo pa rin nila'y biyaya't kapayapaan.

Pananalig ba'y paghingi lang ng biyaya't kapayapaan?
Matutupad ba'ng nais Niya,
kung Siya'y nilalabanan mo pa rin, at di kinikilala?

Di sapat ang paniniwalang umiiral ang Diyos.
Napakasimple at relihiyoso n'yan,
iba sa tunay na pananalig sa Kanya.
Tunay na pananalig sa Diyos ay pagdanas sa mga gawa't salita Niya
batay sa pananalig na nangingibabaw Siya sa lahat.
Para makakalaya sila sa tiwaling disposisyon
at matupad mga hangarin ng Diyos at Siya'y makilala.
'Yan ang daan tungo sa tunay na pananalig sa Diyos.
'Yan ang landas sa tunay na pananalig sa Kanya.

mula sa Sumunod sa Cordero at Kumanta ng mga Bagong Awitin
https://reurl.cc/mnlGlG

maxresdefault - 2020-04-16T011631.237.jpg

 

 


每日神話《凡屬血氣的無人能逃脱那忿怒的日子》選段二
  全能神說:「我在你們中間如此地作工、説話,耗費了我的多少精力與心血,但我明明告訴你們的你們何時聽從?你們在何地對我全能者俯伏?你們為什麽這樣待我?為什麽你們的所做與所説盡是擊打我的怒氣?為什麽你們的心竟是這樣的剛硬?是我曾經擊殺過你們嗎?為什麽你們盡是讓我憂傷、着急?難道你們還等着我耶和華忿怒的日子臨到你們嗎?還等着我被你們的悖逆擊打出來的怒氣向你們發出嗎?我為你們作的豈不都是為了你們嗎?你們却一直這樣地對待我耶和華:偷吃我的祭物,將我祭壇上的供品都奪回自己家中喂養那狼洞裏的狼子、狼孫;『民』與『民』之間互相厮殺,都以怒目與刀槍相對,又將我全能者的話扔在茅厠裏與糞便同污。你們的人格何在?你們的人性都變成了獸性!你們的『心』早已變成了頑石,豈不知我忿怒的日子來到之時,就是審判你們如今對我全能者的惡行嗎?你們都以為這樣地糊弄我而將我的話都扔在污泥中,竟然不聽從我話,就這樣背着我幹就能逃脱我的怒目火眼嗎?你們豈不知你們偷吃我祭物、你們貪戀我財物的時候,我耶和華的雙眼早已看見了嗎?豈不知你們偷吃我祭物的時候都是在那獻有祭物的祭壇前的嗎?你們豈能自作聰明而這樣欺騙我呢?我的忿怒怎能離開你們那彌天大罪呢?我的震怒怎能越過你們的惡行呢?你們今天的惡行并不是為你們自己開闢出路,而是為你們的明天積攢刑罰,為你們自己擊打我全能者的刑罰。你們那惡行與惡言惡語怎能從我的刑罰中逃走呢?你們的祈求怎能達到我的耳中呢?我豈能為你們的不義開拓出路呢?我豈能放過你們悖逆我的惡行呢?我豈能不絞斷你們如毒蛇一樣的舌唇呢?你們不為自己的義而求告我,而是為你們自己的不義積攢我的忿怒,我豈能饒恕你們呢?你們的言行在我全能者的眼中看為污穢,你們的不義在我全能者的眼中看為不盡的刑罰,我公義的刑罰、審判怎能離開你們呢?因你們都如此待我,使我憂傷,又使我忿怒,我豈能容讓你們逃脱出我手,離開我耶和華刑罰、咒詛你們的日子呢?你們豈不知你們所有的惡言惡語早已達到我的耳中?你們豈不知你們的不義早已將我聖潔的義袍給玷污?你們豈不知你們的悖逆早已將我滿腹的怒氣給激起?你們豈不知你們早已讓我發怒已久,又早已讓我忍耐已久?你們豈不知你們早已將我所在肉身給破壞得破爛不堪?讓我忍耐至今,以至于我的怒氣發泄,不得再容讓你們。你們可知你們的惡行早已達到我的雙目之前,我的呼求早已達到父的耳中,他怎能容讓你們這樣待我?我在你們身上的作工豈有一樣不是為了你們?而你們又有誰為了我耶和華的工作增添你們的善心?我豈能因我的軟弱與我所受之苦而對父的旨意不忠心呢?難道你們就不理解我的心嗎?耶和華怎樣曉諭你們,照樣我也怎樣曉諭你們,難道我為你們奉獻得還算少嗎?儘管我願為父的工作擔當這一切的苦楚,但你們怎能因着我的受苦而脱離我臨到你們的刑罰呢?你們享受我的還算少嗎?我父如今將我賜給你們,你們豈不知你們享受的哪裏僅僅是我那豐盛的言語呢?豈不知你們的生命、你們的享受之物盡是我的生命换來的?豈不知我父是拿我的生命與撒但交戰,又拿我的生命來賜給你們,使你們得着百倍,又使你們免去了許多試探?你們豈不知因着我的作工才免去了你們的許多試探,也免去了許多的火的刑罰?你們豈不知我父是因着我的緣故才讓你們享受至今的?你們怎能如今仍舊剛硬得猶如油蒙了心竅呢?你們如今的惡行怎能逃脱我離地之後忿怒的日子呢?我豈能讓耶和華的怒氣離開這些剛硬之輩呢?」 
——摘自《話在肉身顯現》

https://reurl.cc/7XR30N

maxresdefault - 2020-04-15T224802.890.jpg

 

 


🍁🍁🍁The Key to Greeting the Lord’s Return: Listening to God's Voice (2)
 2000 years ago, the Lord Jesus once promised, "And, behold, I come quickly; " (Rev 22:12). For 2000 years, many Christians have been urgently yearning for the second coming of the Lord. Especially the disaster is now getting greater and greater, and the prophecy of the Lord's return has basically been fulfilled. Why have some people yet to receive the return of the Lord Jesus? What on earth is going on? Revelation prophesied: "Behold, I stand at the door, and knock: if any man hear my voice, and open the door, I will come in to him, and will sup with him, and he with me" (Rev 3:20). "He that has an ear, let him hear what the Spirit said to the churches;" (Rev 2:7). From these prophecies, we can see that the Lord will speak more words when He returns in the last days. If we want to greet the Lord, the key is to listen to the voice of God. Then, how can we discern the voice of God? Please watch a segment from the gospel movie "Knocking at the Door". It will help us know how to hear God's voice, greet the Lord’s return, and go to the feast of the Lamb.
🍀🍀
https://en.godfootsteps.org/vi…/knocking-at-the-door-5.html…
👉👉 The Lord has returned! How should we welcome Him? Welcome to join in this whatsapp group to discuss with us!
http://bit.ly/2vOCEXZ

Recommended:
"Knocking at the Door" (1) - What Is the Most Important Practice to Welcome the Coming of the Lord?
    https://youtu.be/Huds3aM0ADg
Movie Clip "Knocking at the Door" (2) - What Mistakes Are Most Easily Made in Welcoming the Lord?    https://youtu.be/Tg9h0rgTgX8
"Knocking at the Door" (3) - Christians Have Woken Up Upon Hearing the Lord Speak Upon His Return    https://youtu.be/CvwqSGMQfQA
Clip "Knocking at the Door" (4) - The Lord Is Knocking at the Door: Can You Recognize His Voice? (1)        https://youtu.be/ipPoqIpr3DI 
Clip "Knocking at the Door" (5) - The Lord Is Knocking at the Door: Can You Recognize His Voice? (2)      https://youtu.be/6Y4wd0aibyM
https://reurl.cc/7XRybl
93409543_230606921683587_2934131917856964608_o.jpg

 

 


***4月15日真相新聞快报***
【全球感染接近200萬 死亡12萬】
【哈爾濱門診排長龍】
【中國0號病人信息已全網“被消失”】
【武漢究竟死了多少人?】
【中領館私信求表揚 美議長怒斥「腦殘」】

https://reurl.cc/oL09zv

92595964_2888741124551623_6587712046530297856_n.jpg

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 人間過客 的頭像
    人間過客

    a118390的部落格

    人間過客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()