Paroles de Dieu quotidiennes | « Comment connaître le tempérament de Dieu et les fruits que Son œuvre portera » | Extrait 10
https://www.youtube.com/watch?v=bC_C0bCmB3Y
📖Avez-vous entendu les déclarations de la seconde venue du Seigneur ? Bienvenue sur la page « LIVRES » de notre site web officiel pour écouter la voix de Dieu et suivre les pas de l'Agneau.
https://www.kingdomsalvation.org/fr/books.html
ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း အခန္းႀကီး (၂၅) ၏ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္- သခင့္ကိုႀကိဳဆိုရန္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္လာနည္း
https://my.kingdomsalvation.org/…/how-to-become-wise-virgin…
ေဖာ္ျပခ်က္- မၾကာခဏျဖစ္ပြားတတ္သည့္ ကပ္ေဘးမ်ားႏွင့္ ေသြးေရာင္လႊမ္းေသာလ ေပၚထြန္းျခင္းတို႔ႏွင့္အတူ သခင္၏ ျပန္ႂကြလာျခင္းဆိုင္ရာ နိမိတ္လကၡဏာမ်ားမွာ ယခုတြင္ သိသာထင္ရွားလာေနသည္။ ဤအေရးႀကီးေသာ အခါသမယတြင္ ကၽြန္ုပ္တို႔သည္ မည္သို႔အားျဖင့္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္ၿပီး သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုနိုင္မည္နည္း။ အေျဖမ်ားကို ဤေဆာင္းပါးထဲတြင္ သင္ေတြ႕နိုင္သည္။
https://reurl.cc/O16QxA
ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း အခန္းႀကီး (၂၅) ၏ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္- သခင့္ကိုႀကိဳဆိုရန္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္လာနည္း
သခင္ေယရႈ ေျပာခဲ့သည္မွာ- “သင္တို႔သည္ စစ္တိုက္ျခင္းအေၾကာင္းကို၎၊ စစ္တိုက္အံ့ေသာ သတင္းစကားကို၎ ၾကားရၾကလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္လည္း စိုးရိမ္တုန္လႈပ္ျခင္း မရွိေစျခင္းငွါ သတိျပဳၾကေလာ့။ ထိုအမႈအရာမ်ားသည္ ျဖစ္ရမည္။ သို႔ေသာ္လည္း အဆုံးသည္မျဖစ္ေသး။ လူတစ္မ်ိဳးႏွင့္တစ္မ်ိဳး တစ္ႏိုင္ငံႏွင့္တစ္ႏိုင္ငံ ရန္ဘက္ျပဳၾကလိမ့္မည္။ အရပ္ရပ္တို႔၌ အစာေခါင္းပါးျခင္း၊ ကာလနာမ်ားျပားျခင္း၊ ေျမႀကီးလႈပ္ျခင္းတို႔သည္ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ ထိုအမႈအရာတို႔သည္ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္း၏ အစအဦးပင္ ျဖစ္သတည္း။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၂၄:၆-၈) ယခုဆိုလွ်င္ ကပ္ေဘးမ်ားမွာ တစ္ကမာၻလုံးတြင္ တိုး၍မ်ားျပားေသာ အေရအတြက္မ်ားျဖင့္ ျဖစ္ပ်က္ေနသည္- ဝူဟန္ကို႐ိုနာဗိုင္းရပ္စ္၊ အာဖရိကတြင္ က်ိဳင္းေကာင္မ်ား၊ ၾသစေၾတးလ်တြင္ ေတာမီးမ်ားႏွင့္ အျခားသဘာဝေဘးဒဏ္မ်ားက တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ေပၚထြက္လာၾကၿပီ။ ေသြးေရာင္လႊမ္းေသာလ ေလးစင္းလည္း ေပၚထြန္းၿပီးၿပီ။ သခင္ႂကြလာျခင္း၏ အနာဂတၱိစကားမ်ားမွာ အေျခခံအားျဖင့္ ျပည့္စုံၿပီျဖစ္သည္။ သခင္သည္ ျပန္လည္ႂကြလာႏွင့္ၿပီးျဖစ္ရမည္။ သခင့္ကိုယုံၾကည္သူမ်ားစြာ၏ စိတ္ႏွလုံးကို ေနရာယူေနေသာ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုမွာ ဤအရာျဖစ္သည္- သခင္၏ ျပန္ႂကြလာျခင္းကို လက္ခံႀကိဳဆိုရာ၌ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ား မည္သို႔ျဖစ္လာႏိုင္သနည္း။ တစ္ခ်ိန္က သခင္ေယရႈ ေျပာခဲ့သည္မွာ- “ထိုအခါ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္ကား၊ မဂၤလာေဆာင္လုလင္ကို ခရီးဦးႀကိဳျပဳအံ့ေသာငွါ မီးခြက္ကိုကိုင္ယူ၍ ထြက္သြားေသာ သတို႔သမီးတစ္က်ိပ္ႏွင့္တူ၏။ ထိုသတို႔သမီးတို႔တြင္ ငါးေယာက္သည္ ပညာသတိရွိၾက၏။ ငါးေယာက္မူကား အမိုက္ျဖစ္ၾက၏။ မိုက္ေသာသူတို႔သည္ မီးခြက္တို႔ကိုသာယူ၍ ဆီကိုမယူၾက။ ပညာသတိရွိေသာသူတို႔မူကား၊ မီးခြက္ႏွင့္တကြ ဘူး၌ပါေသာဆီကိုလည္း ယူၾက၏။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၂၅:၁-၄) ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားက မီးခြက္ဆီကို ျပင္ဆင္ၿပီး သခင္ႂကြလာျခင္းကို အေလးအနက္ထား ေစာင့္ေနခဲ့ၾကသည္ကို က်မ္းခ်က္တို႔မွ ကြၽန္ုပ္တို႔ေတြ႕ႏိုင္သည္။ ေနာက္ဆုံးတြင္ သူတို႔က သူ႔ကို ႀကိဳဆိုႏိုင္ခဲ့ၾကၿပီး ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္၌ စားေသာက္ပြဲတက္ေရာက္ႏိုင္ခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားစြာတို႔က သူတို႔အေနျဖင့္ သမၼာက်မ္းစာမ်ားကို အၿမဲတမ္း ဖတ္ရႈျခင္း၊ စည္းေဝးပြဲမ်ားတက္ေရာက္ျခင္း၊ သခင့္အလုပ္ကို ႀကိဳးႀကိဳးစားစား ေဆာင္႐ြက္ျခင္းႏွင့္ အေလးအနက္ထား ေစာင့္ဆိုင္းျခင္းတို႔ျပဳသေ႐ြ႕၊ ဤအရာက သူတို႔သည္ ဆီကိုျပင္ဆင္ထားၿပီး ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္ၾကသည့္အျပင္ သခင္လာသည့္အခါ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ထဲသို႔ ေခၚယူျခင္းခံရမည္ဟု ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္ဟု ယုံၾကည္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဤသည္မွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ လက္ေတြ႕က်င့္သုံးမႈျဖစ္လာၿပီး ယခု ကပ္ေဘးမ်ိဳးစုံ ေရာက္ရွိၿပီးျဖစ္ေသာ္လည္း ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုမႈ မျပဳရေသးေပ။ ဤအရာက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို စဥ္းစားဆင္ျခင္ရန္ႏွင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ေမးရန္မွတပါး ေ႐ြးစရာမရွိျဖစ္ေစသည္- သခင့္အလုပ္ကို ဤအတိုင္း ႀကိဳးႀကိဳးစားစား လုပ္ေဆာင္ေနျခင္းက အမွန္ပင္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးျဖစ္ျခင္းေလာ။ ႀကီးစြာေသာဆင္းရဲဒုကၡမတိုင္ခင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုၿပီး ေခၚယူျခင္းခံရႏိုင္မည္ေလာ။
သမၼာက်မ္းစာမ်ားဖတ္ရႈျခင္း၊ ဆုေတာင္းျခင္းႏွင့္ သခင့္အလုပ္ကို ႀကိဳးႀကိဳးစားစားလုပ္ေဆာင္ျခင္း- ဤအရာက ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးကို ျဖစ္ေစသေလာ
က်မ္းတတ္ပုဂၢိဳလ္မ်ား၊ ယဇ္ပုေရာဟိတ္အႀကီးအကဲမ်ားႏွင့္ ဖာရိရွဲမ်ားကို ျပန္သတိရၾကစို႔။ သူတို႔အားလုံးသည္ သမၼာက်မ္းစာမ်ား၌ ႏွံ႔စပ္ၿပီး သူတို႔မိသားစုမ်ားက ဘုရားသခင္ကို ေခတ္အဆက္ဆက္ အေစခံခဲ့ၾကၿပီးျဖစ္သည္။ သူတို႔သည္ ပညတ္ေတာ္ကို နာခံကာ၊ ပညတ္ခ်က္မ်ားကို လိုက္နာၿပီး ႀကိဳးႀကိဳးစားစား အလုပ္လုပ္ခဲ့သည့္အျပင္ ဘုရားသခင္၏ ဧဝံေဂလိတရားကို ပ်ံ႕ႏွံ႔ေစရန္ တစ္ကမာၻလုံးသို႔ပင္ ခရီးျပဳခဲ့ၾကသည္။ သူတို႔သည္ အလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လုပ္ခဲ့ၾကကာ ဆင္းရဲဒုကၡကို မနည္းခံခဲ့ၾကၿပီးလွ်င္ ေမရွိယေရာက္ရွိလာျခင္းကို အေလးအနက္ထား ေစာင့္ဆိုင္းခဲ့ၾကသည္ဟု ေျပာ၍ရေကာင္းရမည္ျဖစ္သည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အယူအဆမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးမ်ားအရ သူတို႔သည္ ဆီကို ျပင္ဆင္ထားခဲ့သည့္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္သင့္သည္၊ သူတို႔သည္ သခင္ကိုလက္ခံႀကိဳဆိုၿပီး သူ၏ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္ ေက်းဇူးေတာ္ကို ရရွိရန္ အျခားသူမ်ားထက္ ပို၍အရည္အခ်င္းျပည့္မီသင့္သည္။ သို႔ေသာ္ အျဖစ္မွန္မ်ားမွာ အဘယ္နည္း။ သခင္ေယရႈသည္ လူဇာတိခံၿပီး အမႈျပဳရန္ ႂကြလာခဲ့သည့္အခါ ဤလူမ်ားက သခင္ေယရႈကို အသိအမွတ္ျပဳဖို႔ ပ်က္ကြက္ခဲ့သည္သာမက၊ သူတို႔၏ အယူအဆမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးမ်ားအေပၚ အေျခခံ၍ “’ေမရွိယ’ ဟု အေခၚမခံရေသာသူ မည္သူမဆို ဘုရားသခင္မဟုတ္” ဟုပင္ ယုံၾကည္ခဲ့ၾကသည္။ သခင္၏စကားမ်ားက အခြင့္အာဏာႏွင့္ တန္ခိုးရွိသည္ကို သူတို႔ ရွင္းလင္းစြာ ၾကားသိႏိုင္ခဲ့သည့္တိုင္ သူတို႔၏ အယူအဆမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးမ်ားအေပၚ အေျခခံကာ သခင္ေယရႈ၏ အလုပ္ႏွင့္ စကားမ်ားကို သမၼာက်မ္းစာမ်ားမွ ေသြဖည္သည္ဟု ျပစ္တင္ရႈတ္ခ်ခဲ့ၾကသည္။ သူတို႔က သခင္သည္ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ျဖစ္ေၾကာင္းကို ျငင္းဆိုရန္ ဤအရာကို အေၾကာင္းျပခ်က္အျဖစ္ အသုံးခ်ခဲ့ၾကသည့္အျပင္ သခင္ေယရႈကို တရားစီရင္ရန္ႏွင့္ ေစာ္ကားျပစ္မွားရန္အတြက္လည္း ဤအရာကို သူတို႔ အမိအရအသုံးခ်ခဲ့ၾကသည္။ သူတို႔သည္ ႏွလုံးသားထဲတြင္ ဘုရားသခင္အား ေၾကာက္႐ြံ႕ျခင္း တစ္စက္မွ်မရွိခဲ့ၾကေပ။ သူတို႔သည္ နားလည္သေဘာေပါက္ျခင္းလည္း မရွိသကဲ့သို႔ ဤအရာအေပၚ ရွာေဖြျခင္း သို႔မဟုတ္ စုံစမ္းစစ္ေဆးျခင္းလည္း မျပဳခဲ့ၾကေပ။ သူတို႔သည္ သခင္ေယရႈကို ကားစင္တင္သတ္ရန္အတြက္ပင္ ေရာမအစိုးရႏွင့္အတူ လုပ္ေဆာင္ကာ၊ ေနာက္ဆုံးတြင္ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ အျပစ္ဒဏ္ေပးျခင္းကို ခံခဲ့ၾကရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဖာရိရွဲမ်ားက ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္သည္ဟု ေျပာ၍ရႏိုင္သေလာ။ သူတို႔သည္ အပင္ပန္းခံျခင္းႏွင့္ အလုပ္လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖင့္၊ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းမွ ပညတ္ေတာ္မ်ားကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ျခင္းျဖင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္သာလွ်င္ အေရးစိုက္ခဲ့ၾကေသာ္လည္း သူတို႔တြင္ ဘုရားသခင္အား သိကြၽမ္းျခင္း စိုးစဥ္းမွ် မရွိခဲ့ၾကေပ။ သူတို႔က ဘုရားသခင္၏အသံကို ၾကားျခင္းငွာ မစြမ္းႏိုင္ခဲ့ၾကေခ်။ သူတို႔ကို အမိုက္မဲဆုံးေသာ သတို႔သမီးမ်ားဟု ေခၚႏိုင္သည္။ သို႔ဆိုလွ်င္ မည္သည့္အရာက ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးကို ျဖစ္ေစသနည္း။ ထပ္၍ ရွာေဖြေတြ႕ရွိရန္ ဆက္ဖတ္ပါ။
ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးဟူသည္ အဘယ္နည္း
တစ္ခါက သခင္ေယရႈ မိန္႔ဆိုခဲ့သည္မွာ၊ “ငါ့သိုးတို႔သည္ ငါ့စကားသံကို နားေထာင္၍ ငါ့ေနာက္သို႔လိုက္ၾက၏။ ထိုသိုးတို႔ကို ငါသိ၏။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၀:၂၇) “သန္းေခါင္ယံ၌ ၾကည့္ပါ။ မဂၤလာေဆာင္လုလင္သည္ လာၿပီ။ ခရီးဦးႀကိဳျပဳျခင္းငွာ ထြက္သြားၾကကုန္ဟု ေႂကြးေၾကာ္လွ်င္။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၂၅:၆) ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားသည္ ဘုရားသခင္၏အသံအား နားေထာင္ျခင္းကို အလြန္အေရးတႀကီး ျပဳၾကေသာေၾကာင့္ မဂၤလာေဆာင္လုလင္ကို အဓိကအားျဖင့္ လက္ခံႀကိဳဆိုႏိုင္ခဲ့ၾကသည္ကို သမၼာက်မ္းစာမ်ားမွ ကြၽန္ုပ္တို႔ေတြ႕ႏိုင္သည္။ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားသည္ တစ္စုံတစ္ဦးက မဂၤလာေဆာင္လုလင္လာေနၿပီဟု ေႂကြးေၾကာ္သံကို ၾကားရေသာအခါ သူ႔ကို လက္ခံႀကိဳဆိုရန္ သူတို႔ထြက္သြား၍ လက္ဦးမႈရယူၿပီးလွ်င္ ရွာေဖြျခင္းႏွင့္ စုံစမ္းစစ္ေဆးျခင္းတို႔ကို ျပဳၾကသည္။ ေနာက္ဆုံးတြင္ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားထဲတြင္ ဘုရားသခင္၏အသံကို ၾကားေသာေၾကာင့္ သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုၾကသည္။ ယင္းသည္ သမၼာက်မ္းစာမ်ားတြင္ မွတ္တမ္းတင္ထားသည့္အတိုင္း၊ ရွမာရိအမ်ိဳးသမီးအေနျဖင့္ သခင္ေယရႈက “အေၾကာင္းမူကား၊ သင္၌ လင္ငါးေယာက္ရွိဘူးၿပီ။ ယခု သင္ႏွင့္ေနေသာသူသည္ သင္၏လင္မဟုတ္။ ဤအရာ၌ သင္သည္ မွန္ေသာစကားကို ေျပာၿပီဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၄:၂၉) ဟု မိန္႔ဆိုသည္ကို ၾကားခဲ့ရသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေပသည္။ ထိုအခါ သူမသည္ ဘုရားသခင္ကသာလွ်င္ သူမစိတ္ႏွလုံးထဲတြင္ ဖုံးကြယ္ထားေသာ အရာမ်ားကိုသိ၍ ေျပာႏိုင္ေၾကာင္း သေဘာေပါက္ခဲ့သည္။ အံ့အားသင့္စြာျဖင့္ သူမက ထိုေနရာရွိလူတို႔ကို “အကြၽန္ုပ္ျပဳဘူးသမွ်ေသာ အမႈအရာတို႔ကို ထုတ္ေဘာ္ေသာသူကို လာ၍ၾကည့္ၾကပါ။ ထိုသူသည္ ခရစ္ေတာ္မွန္လိမ့္မည္ေလာ” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၄:၂၉) ဟု ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုေလသည္။ သခင္ေယရႈႂကြလာမည့္အေၾကာင္း ေဟာကိန္းထုတ္ထားခဲ့ေသာ ေမရွိယျဖစ္သည္ကို သူ၏ ႏႈတ္ထြက္စကားမ်ားအားျဖင့္ အသိအမွတ္ျပဳခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေပတ႐ုရွိေသးသည္၊ သခင္ႏွင့္အတူ ရွိေနခဲ့ေသာ သူ၏ဘဝတစ္ေလွ်ာက္တြင္ သခင္ေယရႈေျပာခဲ့ေသာ စကားမ်ားႏွင့္ ျပဳခဲ့ေသာအလုပ္တို႔မွာ သာမန္လူတစ္ဦး ေျပာႏိုင္လုပ္ႏိုင္စြမ္းရွိသည့္ အရာမ်ားမဟုတ္ေၾကာင္းကို သူေတြ႕ျမင္ခဲ့သည္။ သခင္၏ စကားမ်ားႏွင့္ အလုပ္အားျဖင့္ သူက သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္၏သား၊ ခရစ္ေတာ္ျဖစ္သည္ကို သိမွတ္ခဲ့ေပသည္။ နာသေနလ၊ ေယာဟန္၊ အေျႏၵႏွင့္ သခင္ေယရႈ၏ ႏႈတ္ထြက္စကားမ်ား၌ ဘုရားသခင္၏အသံကို ၾကားခဲ့ေသာသူမ်ား အားလုံးတို႔လည္း ရွိေသးသည္။ သူတို႔က သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ျဖစ္ေၾကာင္း အေသအခ်ာ သေဘာေပါက္နားလည္ၿပီး သူ႔ေနာက္လိုက္ရန္ အရာအားလုံးကို သူတို႔ စြန္႔လႊတ္ခဲ့ၾကသည္။ ဤလူတို႔သာလွ်င္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။ https://reurl.cc/O16QxA
အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားက က်မ္းစာဖတ္ေသာ၊ စည္းေဝးပြဲမ်ား တက္ေရာက္ေသာ၊ သခင့္အလုပ္ကို ႀကိဳးႀကိဳးစားစား ေဆာင္႐ြက္ေသာ၊ ထို႔ျပင္ အေလးအနက္ထား ေစာင့္ဆိုင္းေသာ လူမ်ားအားလုံးမွာ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ား မဟုတ္ေၾကာင္းကို ေပၚလြင္ထင္ရွားေစသည္။ အထက္ပါအားလုံးထက္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ားမွာ ဘုရားသခင္၏ အသံကို အေရးစိုက္ေသာသူမ်ား ျဖစ္ၾကၿပီး၊ သူတို႔သည္ အျခားသူမ်ားက ဘုရားသခင္၏ ဧဝံေဂလိတရားအား ေဝငွသည္ကို ၾကားၾကေသာအခါ သူတို႔၏ကိုယ္ပိုင္ အယူအဆမ်ားႏွင့္ စိတ္ကူးမ်ားကို စြန္႔လႊတ္ႏိုင္ၾကၿပီး ဘုရားသခင္၏အလုပ္ကို ႏွိမ့္ခ်မႈရွိေသာ၊ ရွာေဖြမႈျပဳတတ္ေသာ စိတ္ႏွလုံးမ်ားႏွင့္အတူ ဘုရားသခင္၏အလုပ္ကို စုံစမ္းစစ္ေဆးႏိုင္ၾကသည္။ ေနာက္ဆုံးတြင္ သူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ဉာဏ္အလင္းေပးျခင္းကို ရရွိကာ၊ ဘုရားသခင္၏အသံကို သိမွတ္ၿပီး သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုၾကသည္။ ဘုရားသခင္၏အသံအား နားေထာင္ျခင္းကို အာ႐ုံမစိုက္ေသာသူမ်ား၊ ေဖာ္ျပေျပာဆိုေနေသာ သမၼာတရားကို ၾကားၿပီးေနာက္တြင္ပင္ မရွာေဖြေသာသူမ်ား၊ ထိုးထြင္းသိျမင္မႈ ကင္းမဲ့ေသာသူမ်ား၊ သမၼာက်မ္းစာမ်ား၏ လုံးခ်င္းစာသားမ်ားအေပၚ ေခါင္းမာစြာျဖင့္သာ ဖက္တြယ္ထားသူမ်ားႏွင့္ အပင္ပန္းခံျခင္း၊ မိမိကိုယ္ကိုယ္အသုံးခံျခင္းႏွင့္ ပူေဇာ္သကၠာမ်ားကို တင္လႉျခင္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္၏ေပၚထြန္းျခင္းကို သူတို႔ ႀကိဳဆိုႏႈတ္ဆက္ႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ယုံၾကည္ေသာသူမ်ား၊ သူတို႔အားလုံးမွာမူ မိုက္မဲေသာ သတို႔သမီးမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး ေနာက္ဆုံးတြင္ ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္းႏွင့္ ေက်းဇူးေတာ္ကို သူတို႔ ဆုံးရႈံးရလိမ့္မည္။
ကပ္ေဘးမ်ားၾကားတြင္ မိုက္မဲေသာသတို႔သမီးမ်ား ျဖစ္လာျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ စြန္႔ပစ္မႈႏွင့္ သုတ္သင္ဖယ္ရွင္းမႈ ခံရျခင္းကို ေရွာင္လႊဲရန္အတြက္ သခင္ႂကြလာျခင္းကို လက္ခံႀကိဳဆိုရမည့္ ဤအေရးႀကီးေသာ အခါသမယတြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ား ျဖစ္လာသင့္ၿပီး ဘုရားသခင္၏အသံကို ၾကားရရန္ ရွာေဖြျခင္းအေပၚ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အာ႐ုံစိုက္သင့္ေပသည္။ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းစာအုပ္ထဲတြင္- “ဝိညာဥ္ေတာ္သည္ အသင္းေတာ္တို႔အား အဘယ္သို႔ မိန္႔ေတာ္မူသည္ကို၊ နားရွိေသာသူ မည္သည္ကား ၾကားပါေစ။” (ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂:၇) “ၾကည့္ရႈေလာ့၊ ငါသည္ တံခါးေရွ႕မွာရပ္၍ ေခါက္လ်က္ေန၏။ အၾကင္သူသည္ ငါ၏အသံကို ၾကား၍ တံခါးကိုဖြင့္အံ့၊ ထိုသူရွိရာသို႔ငါဝင္၍ သူႏွင့္အတူ စားေသာက္မည္။ သူသည္လည္း ငါႏွင့္အတူ စားေသာက္ရလိမ့္မည္။” (ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃:၂၀) ဟု ေရးထားသည္။ အဆုံးသတ္ကာလတြင္ သခင္ျပန္လာသည့္အခါ သူသည္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားအား မိန္႔ႁမြက္ရန္အတြက္ ျဖစ္သည္ကို ဤအနာဂတၱိစကားမ်ားက ျပသပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္၏အသံကို ကြၽန္ုပ္တို႔ အဘယ္သို႔ သတိျပဳနားလည္ႏိုင္မည္နည္း။ ေနာက္ထပ္ အေျခခံသေဘာတရားမ်ား အနည္းငယ္အေပၚ ထပ္မံ၍ မိႆဟာယျပဳၾကစို႔။
၁) ဘုရားသခင္ေဖာ္ျပထားသည့္ မိန္႔ႁမြက္ခ်က္မ်ားက အခြင့္အာဏာႏွင့္ တန္ခိုးကို ပိုင္ဆိုင္ၿပီး၊ ၎တို႔မွာ ဘုရားသခင္၏ စိတ္ေနသေဘာထား ေဖာ္ျပခ်က္တစ္ခုျဖစ္သည္။
ကြၽန္ုပ္တို႔အားလုံး သိၾကသည့္အတိုင္း အစအဦး၌ ကမာၻေျမကို ဖန္ဆင္းရန္ ဘုရားသခင္အသုံးျပဳခဲ့သည္မွာ မိန္႔ႁမြက္ခ်က္မ်ားပင္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္၏ မိန္႔ႁမြက္ခ်က္မ်ားက အခြင့္အာဏာႏွင့္ တန္ခိုးကို ပိုင္ဆိုင္သည္။ ဘုရားသခင္၏ မိန္႔ႁမြက္ခ်က္တစ္ခုကို ေျပာထြက္လိုက္သည္ႏွင့္ ယင္းက လက္ေတြ႕အရွိတရား၌ ျဖစ္ေျမာက္ေလသည္။ ယင္းက ကမာၻဦးက်မ္းစာထဲတြင္ ဘုရားသခင္ ေျပာဆိုသည့္အတိုင္းပင္ျဖစ္သည္- “ဘုရားသခင္ကလည္း အလင္းျဖစ္ေစဟု အမိန္႔ေတာ္ရွိ၍ အလင္းျဖစ္ေလ၏။” (ကမာၻဦးက်မ္း ၁:၃) “တဖန္ ဘုရားသခင္က မိုဃ္းေကာင္းကင္ေအာက္၌ရွိေသာ ေရစုေဝးေစ၊ ကုန္းေပၚေစဟု အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္အတိုင္း ျဖစ္ေလ၏။” (ကမာၻဦးက်မ္း ၁:၉) ေယေဟာဝါက ေမာေရွထံ “သင္သည္ ဣသေရလအမ်ိဳးသား ပရိသတ္အေပါင္းတို႔အား ဆင့္ဆိုရမည္မွာ၊ သင္တို႔၏ ဘုရားသခင္ ငါထာဝရဘုရားသည္ သန္႔ရွင္းေသာေၾကာင့္၊ သင္တို႔လည္း သန္႔ရွင္းျခင္းရွိၾကေလာ့။” (ဝတ္ျပဳရာက်မ္း ၁၉:၂) ဟု မိန္႔မွာခဲ့သည္။ ဖာရိရွိတို႔ကို ေဖာ္ထုတ္ခဲ့သည့္ သခင္ေယရႈ၏ စကားမ်ားလည္း ရွိသည္- ”လွ်ိဳ႕ဝွက္ေသာက်မ္းျပဳဆရာ၊ ဖာရိရွဲတို႔၊ သင္တို႔သည္ အမဂၤလာရွိၾက၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္၏ တံခါးကို လူတို႔ေရွ႕မွာ ပိတ္ထား၍ မိမိတို႔လည္းမဝင္၊ ဝင္လိုေသာသူတို႔ကိုလည္း ဆီးတား ၾက၏။“ (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၂၃:၁၃)
ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ၾကားလိုက္သည္ႏွင့္ သာမန္လူတို႔က ၎တို႔ကို မေျပာႏိုင္ေၾကာင္း ကြၽန္ုပ္တို႔ သတိျပဳမိလာသည္။ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက အရာခပ္သိမ္းကို အမိန္႔ေပးႏိုင္သည္။ ၎တို႔မွာ သူ၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားအားျဖင့္ ပုံသြင္းၿပီး ျပဳလုပ္ထားသည္။ ဘုရားသခင္ကို ခုခံၿပီး မလိုက္နာေသာသူမ်ား အားလုံးသည္လည္း သူ႔ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား၏ ရႈတ္ခ်ျပစ္တင္ျခင္းကို ခံရႏိုင္သည္။ ယင္းတို႔ကို နားေထာင္ျခင္းက ကြၽန္ုပ္တို႔အတြက္ အံ့ၾသမွင္သက္ဖြယ္ေကာင္းၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ စိတ္ေနသေဘာထားက မည္သည့္လူသားထံမွ ေစာ္ကားေျပာဆိုျခင္းကို သည္းမခံတတ္ေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက သူ၏ အဆင့္အတန္းႏွင့္ အခြင့္အာဏာကို အျပည့္အဝ ကိုယ္စားျပဳေၾကာင္းႏွင့္၊ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ၌ ကြၽန္ုပ္တို႔ၾကားသည့္အရာမွာ ျပန္ႂကြလာၿပီးေသာသခင္၏ အသံဟုတ္မဟုတ္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ သိမွတ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကြၽန္ုပ္တို႔ သတိျပဳႏိုင္သည္။ ဤသည္မွာ ကြၽန္ုပ္တို႔အေနျဖင့္ ထိုးထြင္းသိျမင္မႈကို ရရွိႏိုင္သည့္ပုံစံပင္ျဖစ္သည္။
၂) ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက နက္နဲရာမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္ၿပီး လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမႈႏွင့္ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္မ်ားကို ေဖာ္ထုတ္သည္
ကြၽန္ုပ္တို႔အားလုံး သိၾကသည့္အတိုင္း လူဇာတိခံယူထားေသာ သခင္ေယရႈက သူအမႈရန္ႂကြလာခဲ့သည့္ အခ်ိန္အေတာအတြင္း၌ နက္နဲရာမ်ားစြာကို ထုတ္ေဖာ္ခဲ့သည္။ “ေနာင္တရၾကေလာ့၊ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သည္ တည္လုနီးၿပီ။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၄:၁၇) ဟူ၍ ရွိသည့္အျပင္ “သခင္၊ သခင္ဟု ငါ့ကိုေလွ်ာက္ေသာသူတိုင္း ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ ဝင္ရလိမ့္မည္မဟုတ္။ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေတာ္မူေသာ ငါ့ခမည္းေတာ္၏အလိုကို ေဆာင္ေသာသူသာလွ်င္ ဝင္ရလိမ့္မည္။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၇:၂၁) ဟူ၍လည္း ရွိခဲ့သည္။ သခင္က ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ထဲသို႔ ဝင္ေရာက္ျခင္းႏွင့္ႏွီးႏႊယ္သည့္ နက္နဲရာမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္ခဲ့ေသာေၾကာင့္သာလွ်င္ အမွန္တကယ္ ေနာင္တရၿပီး ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ရွိေတာ္မူေသာအဖ၏ အလိုေတာ္ကိုေဆာင္ေသာ လူမ်ားသည္သာ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ထဲ ဝင္ေရာက္ႏိုင္ေၾကာင္းကို ကြၽန္ုပ္တို႔သိရသည္။ ဤသည္မွာ သခင္ေယရႈက ကြၽန္ုပ္တို႔ထံ ဤနက္နဲရာကို မထုတ္ေဖာ္ခဲ့ပါက ကြၽန္ုပ္တို႔ မည္သည့္အခါမွ် သိရလိမ့္မည္မဟုတ္သည့္ အရာပင္ျဖစ္သည္။
ထို႔ျပင္ ဘုရားသခင္သည္ လူတို႔၏ အတြင္းပိုင္းစိတ္ႏွလုံးမ်ားကို ၾကည့္ရႈစစ္ေဆးေသာ ဘုရားပင္ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္က ကြၽန္ုပ္တို႔အေပၚ ေစ့စပ္ေသခ်ာေသာ နားလည္ျခင္းရွိသည္။ ဘုရားသခင္ကသာလွ်င္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးထဲ၌ တည္ရွိေသာအရာကို ထုတ္ေဖာ္ႏိုင္သည္။ ဥပမာ၊ သခင္ေယရႈက သေဘၤာသဖန္းပင္ေအာက္က နာသေနလ၏ အေၾကာင္းအရာကို ေျပာဆိုလ်က္ သခင္ေယရႈသည္ ႂကြလာမည့္အေၾကာင္း ေဟာကိန္းထုတ္ထားခဲ့ေသာ ေမရွိယပင္ျဖစ္ေၾကာင္း နာသေနလအား လက္ခံဖို႔ အခြင့္ေပးခဲ့သည္။ ေယရႈက သူ၏ဆုေတာင္းခ်က္မ်ားတြင္ ပါဝင္သည့္အေၾကာင္းအရာကို ေျပာဆိုခဲ့ေသာေၾကာင့္ သခင္ေယရႈသည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေၾကာင္းကို အသိအမွတ္ျပဳခဲ့သည့္ အခြန္ခံမႆဲလည္း ရွိခဲ့ေပသည္။ ဤေနရာတြင္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက နက္နဲရာမ်ားကို ထုတ္ေဖာ္႐ုံသာမက လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္မ်ားကိုလည္း ေဖာ္ထုတ္ေၾကာင္း ကြၽန္ုပ္တို႔ ေတြ႕ႏိုင္သည္။ ဤသည္မွာ တစ္စုံတစ္ရာက ဘုရားသခင္၏အသံ ဟုတ္မဟုတ္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ သတိျပဳမိႏိုင္သည့္ နည္းလမ္းတစ္ခုလည္း ျဖစ္သည္။ https://reurl.cc/O16QxA
၃) ဘုရားသခင္၏ မိန္႔ႁမြက္ခ်က္မ်ားက အသက္၏အာဟာရကို ေထာက္ပံ့ေပးႏိုင္သည့္အျပင္ လူတို႔အတြက္ လမ္းေၾကာင္းတစ္ခုကို စီစဥ္ေပးႏိုင္သည္
သခင္ေယရႈ ေျပာခဲ့သည္မွာ- “ငါသည္ လမ္းခရီးျဖစ္၏။ သမၼာတရားလည္း ျဖစ္၏။ အသက္သည္လည္း ျဖစ္၏။ ငါ့ကို အမွီမျပဳလွ်င္ အဘယ္သူမွ် ခမည္းေတာ္ထံသို႔မေရာက္ရ။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၄:၆) ဘုရားသခင္ကိုယ္ေတာ္တိုင္သည္ သမၼာတရားျဖစ္၏။ ဘုရားသခင္သည္ မည္သည့္အခ်ိန္ မည္သည့္ေနရာ၌မဆို လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ သူတို႔၏အာဟာရအတြက္ သမၼာတရားကို ေဖာ္ျပေပးႏိုင္သည္။ ပညတ္ေတာ္ေခတ္အတြင္း၌ လူသားမ်ိဳးႏြယ္သည္ အသက္ရွင္ေနထိုင္ပုံ သို႔မဟုတ္ ဘုရားသခင္အား ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္ပုံကို မသိခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ ဘုရားသခင္သည္ သူတို႔၏အသက္တာ၌ လူတို႔ကို ဦးေဆာင္ရန္ ေမာေရွမွတစ္ဆင့္ ပညတ္ေတာ္ကို ျပ႒ာန္းခဲ့သည္။ ပညတ္ေတာ္ဆယ္ပါးထဲတြင္ ေျပာထားသည့္အတိုင္းပင္ျဖစ္သည္- “ငါသည္ သင့္ကို ကြၽန္ခံေနရာ အဲဂုတၱဳျပည္မွ ကယ္ႏႈတ္ေဆာင္ယူခဲ့ၿပီးေသာ သင္၏ ဘုရားသခင္ ထာဝရဘုရားျဖစ္၏။ ငါ့ေရွ႕ေမွာက္တြင္ သင္တို႔၌ အျခားေသာ ဘုရားမရွိရ။” (တရားေဟာရာက်မ္း ၅:၆-၇) “လူအသက္ကို မသတ္ႏွင့္။ သူ႔မယားကိုမျပစ္မွားႏွင့္။…ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာသူ တစ္ဘက္၌ မမွန္ေသာ သက္ေသကို မခံႏွင့္။ ကိုယ္ႏွင့္စပ္ဆိုင္ေသာ သူ၏မယားကို တပ္မက္ေသာစိတ္ မရွိေစႏွင့္။…” (တရားေဟာရာက်မ္း ၅:၁၇-၂၁) ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားကို ၾကားရၿပီးေနာက္တြင္ ထိုေခတ္လူတို႔သည္ သူတို႔ မည္သို႔အသက္ရွင္ေနထိုင္သင့္ပုံႏွင့္ ဘုရားသခင္အား မည္သို႔ဝတ္ျပဳကိုးကြယ္သင့္ပုံကို သိနားလည္ခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ သခင္ေယရႈသည္ အမႈျပဳရန္ႏွင့္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ဧဝံေဂလိတရားကို ျဖန္႔ေဝရန္ ႂကြလာခဲ့ေသာအခါ လူတို႔သည္ မိမိ၏အျပစ္မ်ားကို ဝန္ခ်၍ ေနာင္တရသင့္ေၾကာင္း၊ သူတို႔သည္ သည္းခံစိတ္ရွည္ရမည့္အေၾကာင္း၊ သူတို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ကဲ့သို႔ အျခားသူမ်ားကို ခ်စ္ရမည့္အေၾကာင္း၊ သူတို႔သည္ ကမာၻေလာက၏ ဆားႏွင့္အလင္း ျဖစ္ရမည့္အေၾကာင္းႏွင့္ အျခားအေၾကာင္းအရာတို႔ကို လူတို႔အား စတင္သြန္သင္ခဲ့သည္။ ေပတ႐ုက သခင္ေယရႈအား ဤေမးခြန္းကို ေမးခဲ့စဥ္ကကဲ့သို႔ျဖစ္သည္၊ “သခင္၊ ညီအစ္ကိုသည္ အကြၽန္ုပ္ကို ျပစ္မွား၍ အကြၽန္ုပ္သည္ သူ၏ အျပစ္ကို ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္လႊတ္ရပါအံ့နည္း။ ခုႏွစ္ႀကိမ္ေျမာက္ေအာင္ လႊတ္ရပါအံ့ေလာ။“ (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁၈:၂၁) ေယရႈက ေပတ႐ုကို ခ်က္ခ်င္းပင္၊ “ခုႏွစ္ႀကိမ္ေျမာက္ေအာင္ လႊတ္ရမည္ ငါမဆို။ အႀကိမ္ခုႏွစ္ဆယ္ ခုႏွစ္လီေျမာက္ေအာင္ လႊတ္ရမည္ ငါဆို၏။” (ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္ ၁၈:၂၂) ဟု ျပန္ေျပာခဲ့သည္။ သခင့္ထံမွ ဤစကားမ်ားကို ၾကားရၿပီးေနာက္တြင္ ေပတ႐ုက ခြင့္လႊတ္ျခင္းသည္ ကြၽန္ုပ္တို႔ လိုက္ေလွ်ာက္သင့္သည့္အရာျဖစ္ေၾကာင္းကို နားလည္ခဲ့သည္။ ဤသည္မွာ အေျခအေနေပၚမမူတည္ သို႔မဟုတ္ တိက်ေသာ အႀကိမ္အေရအတြက္အဖို႔ ကန္႔သတ္မထားေပ။ ဤတြင္ ေပတ႐ု၌ လက္ေတြ႕က်င့္သုံးမႈလမ္းေၾကာင္းတစ္ခု ရရွိခဲ့သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ တစ္စုံတစ္ဦးက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို သခင္သည္ ျပန္ႂကြလာၿပီးၿပီဟု သတင္းေကာင္းေပးၿပီး သန္႔ရွင္းေသာဝိညာဥ္ေတာ္က အသင္းေတာ္မ်ားကို စကားေျပာေနသည္ဟု ကြၽန္ုပ္တို႔ကို သက္ေသခံပါက ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ နားေထာင္ၿပီးလွ်င္ ဤနည္းလမ္းက ကြၽန္ုပ္တို႔၏ လတ္တေလာ လိုအပ္ခ်က္မ်ားအတြက္ အာဟာရေပးႏိုင္ မေပးႏိုင္သည္ကို အကဲျဖတ္ႏိုင္ေလသည္။ ယခုတြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔အားလုံးသည္ အျပစ္မ်ားကို က်ဴးလြန္ၿပီးေနာက္ ၎တို႔ကို ဝန္ခ်တတ္ေသာ အေျခအေန၌ အသက္ရွင္ေနၾကကာ၊ ထိုမွေန၍ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မကယ္တင္ႏိုင္ၾကေပ။ သူတို႔ေဝငွေသာ စကားမ်ားက မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္မွ လြတ္ေျမာက္ေစၿပီး စင္ၾကယ္ျခင္းအား ရရွိဖို႔ရန္လမ္းေၾကာင္းကို ၫႊန္ျပေပးႏိုင္ပါက ဤသည္မွာ သခင္ေယရႈသည္ ျပန္ႂကြလာၿပီးၿပီဟူသည့္ အဓိပၸာယ္ျဖစ္သည္။ ဤတစ္ခုတည္းေသာ သေဘာတရားအေပၚ အေျခခံ၍ ဘုရားသခင္၏အသံကို ကြၽန္ုပ္တို႔ သတိျပဳမိႏိုင္ေလသည္။
ဤမိႆဟာယျပဳခ်က္က သင့္အား ပညာသတိရွိေသာသတို႔သမီး ျဖစ္လာရန္ႏွင့္ သခင့္ကို လက္ခံႀကိဳဆိုရန္အတြက္ လမ္းေၾကာင္းကို စီစဥ္ေပးသေလာ။ ၎က သင့္အတြက္ အကူအညီျဖစ္ေစလွ်င္ သင္သည္ ဤအရာကို အျခားသူမ်ားအား ေဝငွေပးလိမ့္မည္ဟု ကြၽန္ုပ္ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔အားလုံးသည္ ပညာသတိရွိေသာ သတို႔သမီးမ်ား ျဖစ္လာႏိုင္ကာ သခင့္အသံကို ရွာေဖြၿပီး အာ႐ုံစိုက္နားေထာင္ရာ၌ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားကို ပုံအပ္လာရန္မွာ ကြၽန္ုပ္၏ဆႏၵပင္ျဖစ္သည္။ မၾကာမီ သခင္၏ျပန္ႂကြလာျခင္းကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ႀကိဳဆိုႏႈတ္ဆက္ၿပီး သူႏွင့္အတူ စားေသာက္ပြဲသို႔ တက္ေရာက္ႏိုင္ၾကပါေစ။
အႀကံျပဳ- https://reurl.cc/O16QxA
သခင္ျပန္ႂကြလာၿပီ။ ယင္းကို ရွာေဖြၿပီး ေလ့လာဆန္းစစ္ဖို႔ မိတ္ေဆြကို ႀကိဳဆိုပါသည္။
![](https://imageproxy.pixnet.cc/imgproxy?url=https://my.kingdomsalvation.org/wp-content/uploads/Lord-has-come.jpg&width=350&height=489)
သက္ဆိုင္သည့္ အေၾကာင္းအရာ
သင္ႏွစ္သက္ႏိုင္သည့္ အရာမ်ား
日々の神の御言葉「神の働き、神の性質、そして神自身 2」抜粋33
神は、人間が愚かであるのは構わない――ただ誠実でありさえすれば
創世記22:2で、神は次のような命令をアブラハムに与えた。「あなたの子、あなたの愛するひとり子イサクを連れてモリヤの地に行き、わたしが示す山で彼を燔祭としてささげなさい」。神の言ったことは明確だ。愛するひとり息子であるイサクを全焼のいけにえとして捧げなさいと、神はアブラハムに言ったのだ。今日の基準からしても、神のこの命令は人間が持つ神のイメージにそぐわないものではないだろうか。その通りだ。当時神がしたことの全ては人間の神の観念とは正反対であり、人間に理解できるものではない。人間の観念に従えば、次のように考えるだろう。ひとりの人間が神を信じることをせず、神が言うことが不可能だと考えたとき、神は彼に息子を与えた。息子を与えた神は、後にその息子を捧げよと言う。驚きだ。神は何をしようとしていたのか。具体的な目的は何だったのだろうか。神は無条件にアブラハムに息子を与え、そして今度はアブラハムに無条件で献げ物をするように命じる…これは行き過ぎだろうか。第三者から見れば、単に行き過ぎているだけでなく、何もないところにあえて火種を作るようなものだろう。しかしアブラハムは神の命令が行き過ぎているとは考えなかった。アブラハムは懸念も感じ、多少神に対して疑いを持ったものの、捧げ物をする準備はできていた。ここで、何をもってアブラハムが息子を捧げる意思があったと証明できるだろうか。この箇所で言われているのは何だろうか。原文には次のように書かれている。「アブラハムは朝はやく起きて、ろばにくらを置き、ふたりの若者と、その子イサクとを連れ、また燔祭のたきぎを割り、立って神が示された所に出かけた。」(創世記22:3)「彼らが神の示された場所にきたとき、アブラハムはそこに祭壇を築き、たきぎを並べ、その子イサクを縛って祭壇のたきぎの上に載せた。そしてアブラハムが手を差し伸べ、刃物を執ってその子を殺そうとした」(創世記22:9-10)。アブラハムが手を伸ばし、刃物を息子に振り下ろそうとしたとき、神はそれを見ていただろうか。もちろん見ていた。始めに神がアブラハムにイサクを捧げるように命じた時から、アブラハムが実際に息子を屠るために刃物を振り上げた瞬間までの全ての過程により、アブラハムの心が神に示された。そしてかつての神に対する愚かさ、無知、誤解とは無関係に、この時の神に対するアブラハムの心は誠実で正直であり、神から授かった息子イサクを本当に神にお返ししようとしていたのである。神はそこに自身が望んだアブラハムの真の従順を見た。
人間にとって、神のする多くのことは理解しがたいものであり、信じられないようなものですらある。神が誰かの指揮を取ろうとするとき、その指揮はしばしば人間の考えとかみ合わず、生まれた不協和音と理解不能なものごとが人間に対する神からの試練となる。アブラハムはその点、自身の神への従順を示すことができた。そしてそれこそが、神の要求を満たすための最も基本的な条件だったのである。アブラハムが神の命令に従いイサクを捧げることができた時になってはじめて、神は自分が選んだ人間であるアブラハムに対して真の確信を得た。この時はじめて、神は自身が選んだこの人が、自身の約束とその後の経営(救いの)計画になくてはならないリーダーとなることを確信するのである。試練と試みを通らせたが、神は喜び、自身に対する人間の愛を感じ、人間からそれまでにない慰めを得た。アブラハムがイサクをほふろうと刃物を振り上げた瞬間、神はアブラハムを止めただろうか。神はアブラハムがイサクを捧げることを許さなかった。神はイサクの命を奪うつもりは全くなかったのである。ゆえに、神はイサクがほふられる直前にアブラハムを止めた。神にとって、アブラハムの従順は神の試験に合格しており、アブラハムの行いは十分なものであり、神が知りたかった結果は出ていた。この結果に神は満足しただろうか。満足したとも言えるだろう。それが神の望んだ結果であり、求めていたことだ。本当にそうだろうか。状況によって、それぞれ違った方法で神は人を試すが、アブラハムの中に神は期待したものを見、アブラハムの心が真実で、無条件に従順であることを知った。この「無条件」の従順さが、神の求めていたものだった。人々はしばしば、「私はあれを捧げたし、これも行った…なぜ神は私に満足しないのか。なぜ神は私を試練に遭わせ続けるのか。どうして私を試み続けるのか」と言う。これはひとつの事実を示している。それは、神が求めているものをあなたの心の中に見ることができず、あなたの心を神が自身のものとしていないからである。つまり、アブラハムが自らの手で息子をほふって神に捧げようとしたほどの誠意をあなたの中に見出すことができていないからである。あなたの無条件の従順さを見ることができず、あなたから慰めを得ていないからである。であれば、神があなたを試み続けるのは当然のことだ。違うだろうか。
『言葉は肉において現れる』より引用
https://reurl.cc/9EW0AY
おすすめ動画
聖霊が諸教会に語られた御言葉「神の現れによる新時代の到来」
https://youtu.be/uQr_LunCCPk
朗読 神の言葉「あなたがイエスの霊のからだを見る時は、神が天と地を新しくした時である」
https://youtu.be/VCBAQc6wFCc
迎接主来,学会分辨真假基督很关键
如今世界各地灾难频发,正应验了主再来的预言,很多人都预感到主已经回来了,与此同时,许多网络平台上也不断有人见证主回来的好消息,但有些弟兄姊妹因末世有假基督出现,怕受迷惑而不敢寻求考察主的显现作工,这样我们不是很容易错失迎接主的机会吗?如果因一味防备假基督而迎接不到主,被主撇弃淘汰这不是因小失大了吗?
其实,我们要想迎接到主的再来,又不被假基督迷惑,首先得学会分辨真假基督,这才是关键!那怎么分辨呢?主耶稣说:“假基督、假先知将要起来,显大神跡、大奇事”(太:24:24)
神的话说:“现在如果出现一个又能显神迹奇事、又能赶鬼、又能医病,能显许多异能的人自称是耶稣来了,这是邪灵的假冒,属于邪灵模仿耶稣作的。记住一点!神不作重复工作,耶稣的那步工作已经完成了,神以后再不作那步工作了。……若是神在末世还显神迹奇事、赶鬼医病,跟耶稣作的一模一样,那神的工作就重复了,耶稣的工作就没有意义、没有价值了。所以,神一个时代作一步工作,神每作一步工作之后,邪灵紧接着模仿,撒但尾随神之后神又变一种方式。神作完一步工作,邪灵会模仿,这点你们该清楚。”
“神既道成肉身就要带来他要作的工作,既是神道成肉身就要发表神的所是,既是道成肉身就能带给人真理,赐给人生命,指给人道路。若不具备神实质的肉身那就定规不是道成肉身的神了,这一点是确定无疑的。人要考察是否是神所道成的肉身,那就得从他所发表的性情与说话中来确定,也就是说,确定是否是神所道成的肉身,或确定是否是真道,必须得从他的实质上来辨别。所以说,是不是神所道成的肉身,关键在乎其实质(作工、说话、性情等等更多的方面),并不在乎其外表。”
从神的话中我们明白,分辨真假基督主要是从其实质上确定,因基督的实质是神自己,所以基督能发表真理,能拯救人,变化人,能指给我们道路,供应我们生命;而假基督的实质是极其邪恶的邪灵,丝毫没有真理,它们只能靠行一些简单的神跡奇事,讲一些似是而非的谬论来迷惑人,它们丝毫不能发表真理解决人类犯罪认罪的问题,不能拯救人类脱离败坏。另外一方面,神的作工是一直向前发展,步步拔高、进深,都是根据败坏人类的需要作新的工作,而假基督是邪灵,丝毫作不了拯救人类的工作,只能靠模仿神作过的工作来迷惑人,就如,在恩典时代主耶稣显过神跡奇事,那末世神就不再显神跡奇事了,而是发表真理来供应人,所以主耶稣提前在预言中很清楚的告诉我们,末世假基督的一个明显特征就是靠显神跡奇事迷惑人。
弟兄姊妹,说到这,你会分辨真假基督了吗?若有新的认识或有什么问题,欢迎在下方留言,我们共同寻求探讨。
https://www.facebook.com/messages/t/102698761262784
觀看更多神話語朗誦視頻:
神的說話《神主宰著全人類的命運》選段【舞台版朗誦】
https://youtu.be/yhKsGH4IqJY
神的說話《獨一無二的神自己 二 神的公義性情 》選段一【舞台版朗誦】
https://youtu.be/r_clJydBcEo
神的說話《只有末後的基督才能賜給人永生的道》選段一
https://youtu.be/KBg1A-hxmqc
每日神話《認識神是達到敬畏神遠離惡的途徑》選段一
https://www.youtube.com/watch?v=srl6wnONmY8
ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား | “ဘုရားသခင္ကို သိျခင္းသည္ ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ရြံ့ျခင္းႏွင့္ မေကာင္းမႈကို ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းဆီသို႔ သြားရာလမ္းျဖစ္၏” | ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၃
🔗https://youtu.be/bbIgMgHSUpo
💬Messenger တြင္ ကၽြန္ုပ္တို႔ကို ဆက္သြယ္ပါ - m.me/kingdomsalvationmy
🌍အႀကံျပဳ :
ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ (ဘုရားသခင္သည္ လူသားအားလုံး၏ ကံၾကမၼာကို ထိန္းခ်ဳပ္ထား၏)
https://youtu.be/X-S7m4TiMWg
ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား - ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္၏ အသက္တာ (၁၆-၃-၂၀၂၀) ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၁
https://youtu.be/i2IR-bNeAt8
ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား - ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္၏ အသက္တာ (၂၂-၃-၂၀၂၀) ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၂
https://youtu.be/W6XlqEuiBMY
ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား - ခရစ္ယာန္တစ္ေယာက္၏ အသက္တာ (၁၄-၃-၂၀၂၀) ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၃
https://youtu.be/grNuX0PSjlU
ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ (ဘုရားသခင္ကို သိျခင္းသည္ ကိုယ္ေတာ္ကို ေၾကာက္ရြံ့ျခင္းႏွင့္ မေကာင္းမႈကို ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းဆီသို႔ သြားရာလမ္းျဖစ္၏) ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၁
https://youtu.be/hQqTmkAV4LI
ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ (ကယ္တင္ရွင္သည္ "ျဖဴေသာမိုးတိမ္" အားစီးလ်က္ ႂကြလာခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္)
https://reurl.cc/kdpkqx
كلمات الله اليومية | "كيفية معرفة شخصيّة الله والنتائج التي يحققها عمله" | اقتباس 6
لا يمكن أن تكون معتقدات الناس بديلاً عن الحق
هناك بعض الناس الذين يمكنهم تحمل المشقات؛ يمكنهم دفع الثمن، وسلوكهم الخارجي جيد جدًّا، وهم محترمون، وينالون إعجاب الآخرين. ماذا تعتقدون: هل يمكن لهذا السلوك الخارجي أن يُعدَّ ممارسة للحق؟ هل يمكنكم أن تقولوا إن هذا الشخص يلبي مقاصد الله؟ لماذا ينظر الناس لهذا النوع من الأفراد مرارًا وتكرارًا ويظنون أنهم يرضون الله، ويعتقدون أنهم يسيرون في طريق ممارسة الحق، ويسيرون في طريق الله؟ لماذا يفكر بعض الناس بهذه الطريقة؟ هناك تفسير واحد فقط لهذا. وما هو ذلك التفسير؟ التفسير هو أن عدداً ضخماً من الناس يرون أن ثمة أسئلة غير واضحة جداً لهم، مثل: ما معنى ممارسة الحق، وما هو إرضاء الله، وما هو معنى أن يكون لديك واقعية الحق. لذلك هناك بعض الناس الذين غالبًا ما يُخدعون بأولئك الذين يبدون ظاهريًا روحانيين ونبلاء ولهم صورة رفيعة. أما بالنسبة إلى أولئك الناس الذين بإمكانهم التحدث عن الحروف والتعاليم، ويبدو كلامهم وتصرفاتهم جديرة بالإعجاب، فإن المنخدعين بهم لم ينظروا مطلقًا لجوهر أفعالهم والمبادئ الكامنة وراء أعمالهم، وماهية أهدافهم، ولم ينظروا أبدًا إلى ما إذا كان هؤلاء الأشخاص يطيعون الله حقًّا أم لا، وإذا ما كانوا أشخاصًا يتقون الله حقًّا ويحيدون عن الشر أم لا. لم يميزوا أبدًا جوهر الطبيعة البشرية لهؤلاء الناس. بل إنهم منذ الخطوة الأولى لتعارفهم، صاروا رويدًا رويدًا معجبين بهؤلاء الناس ويبجلونهم، وفي النهاية يصير هؤلاء الناس أصنامًا لهم، إضافةً إلى أن بعض الناس يرون أن الأصنام التي يعبدونها، ويؤمنون أنهم من الممكن أن يهجروا أسرهم ووظائفهم من أجلها ويدفعوا الثمن في المقابل، هي تلك التي يمكنها حقًّا إرضاء الله، ونيل عاقبة وغاية جيدتين. في رأيهم أن هذه الأصنام هي أناس يمدحهم الله. ما الذي يجعل الناس يعتنقون هذا النوع من المعتقدات؟ ما هو جوهر هذه المسألة؟ ما هي العواقب التي يمكن أن تؤدي إليها؟ لنناقش أولاً مسألة الجوهر.
هذه القضايا المتعلقة بآراء الناس وممارساتهم والمبادئ التي يختارون ممارستها، وما يركز عليه كل شخص بصورة طبيعية، ليس لها علاقة بمطالب الله من البشرية. وسواء كان الناس يركزون على أمور ضحلة أو عميقة، على حروف وتعاليم أو على الواقع، فإن الناس لا يلتزمون بالأمور الواجب عليهم الالتزام بها أشد الالتزام، ولا يعرفون الأمور التي يجب أن يعرفوها أشد المعرفة. والسبب وراء هذا هو أن الناس لا يحبون الحق على الإطلاق، ولذلك لا يرغبون في بذل الوقت والجهد لإيجاد المبادئ الموجودة في كلمة الله وممارستها، بل يفضلون بدلاً من ذلك اتخاذ الطرق المختصرة وتلخيص ما يفهمونه وما يعرفونه ليكون سلوكًا وممارسةً جيدين، ثم يصير هذا الملخص هدفهم الذي يسعون وراءه والحق الذي يمارسونه. العاقبة المباشرة لهذا هو استخدام الناس للسلوك الإنساني الجيد كبديل عن ممارسة الحق، وهو أيضًا ما يشبع شهوة الإنسان ليتملق الله، وهذا يعطي الناس رأس مال يجادلون به الحق، ويحاججون به الله وينافسونه. في الوقت ذاته، ينحّي الناس الله جانبًا بلا ضمير، ويضعون صنم قلبهم مكان الله. هناك سبب متأصل وحيد يجعل الناس تفعل هذه التصرفات الجاهلة وتعتنق وجهات نظر وممارسات أحادية الاتجاه، وسأخبركم اليوم عنه. السبب هو أنه على الرغم من أن الناس قد يتبعون الله، ويصلون له كل يوم، ويقرؤون كلمته كل يوم، لكنهم في الواقع لا يفهمون مشيئته. هذا هو أصل المشكلة. إن كان أحد يفهم قلب الله وما يحبه وما يبغضه وما يريده وما يرفضه ونوع الشخص الذي يحبه ونوع الشخص الذي لا يحبه ونوع المعيار الذي يطبقه الله في متطلباته من الإنسان ونوع المنهج الذي يتخذه لتكميل الإنسان، هل يمكن لذلك الشخص مع ذلك أن تكون لديه أفكاره الشخصية الخاصة؟ هل يمكنه أن يذهب ويعبد شخصًا آخر؟ هل يمكن لشخص عادي أن يصير صنمًا له؟ إذا فهم المرء مشيئة الله، ستكون وجهة نظره أكثر عقلانية من ذلك. ولن يُؤَلِّهَ اعتباطًا شخصًا فاسدًا. ولن يؤمن بصورة تعسفية – أثناء مسيرة طريق ممارسة الحق – بأن الالتزام غير العقلاني بالقليل من القواعد والمبادئ البسيطة يعادِل ممارسة الحق.
من "كيفية معرفة شخصيّة الله والنتائج التي يحققها عمله"
https://www.youtube.com/watch?v=4PzETQEjY_4
(字幕) 網絡曝光中共邪教特徵,王岐山說:甚麼是共產黨,黨讓幹啥就幹啥。絕對服從,入黨發誓說的。天賦人權,人有選擇的權力,中共將自己當作上帝,這就是邪教特徵,正邪之分。
https://reurl.cc/9EWxKd