close

擷取0.JPG

🤗🤗如果你還想學習更多的真理,
https://chat.whatsapp.com/ELzCGFNkPVK1SUpVW60nYq
👆👆👆請點擊WhatsApp鏈接加入小組一起學習神的話。

(未設定標題)

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
178 我將榮耀給了以色列,又從以色列中挪走,從而把以色列民帶到了東方,也把所有的人都帶到了東方,都帶給了「光」,讓人都與光重逢,都與光相交,不再尋覓。我要讓所有的尋求之人都重見光,看見我在以色列的榮耀,看見我駕着白雲早已來在人中間,看見白雲朵朵,看見果實纍纍,更看見以色列的耶和華神,看見猶太人的「夫子」,看見人所盼望的彌賽亞,也看見歷代君王逼迫的我的全貌。我要作全宇的工作,我要大動工程,把我的所有榮耀都顯給末世的人,把我的全部作為都顯給末世的人,把我的全部榮臉都顯給等待我多少年的人,顯給盼望我駕着白雲來的人,顯給盼望我再次顯現的以色列,顯給逼迫我的全人類,讓人都知道,我早已將榮耀帶走,帶到了東方,不在猶太,因末世早已來到!

在全宇上下我在作着我的工作,在東方猶如霹靂的巨聲不斷發出,震動了各邦各派,是我的發聲將人都帶到了今天,我是讓人都因我的發聲而被征服,全都傾倒在此流中,都歸服在我的面前,因我早已將榮耀從全地之上收回,在東方重新發出。誰不盼望看見我的榮耀?誰不巴望我歸來?誰不渴慕我的再現?誰不思念我的可愛?誰能不就光而來?誰能不看見迦南的豐富?誰不盼望「救贖主」的重歸?誰不仰慕大有能力者?我的發聲要在全地傳揚,我要面對我的選民更多地發聲説話,猶如巨雷一樣震動山河,我是面對全宇説話,我也是面對人類説話。所以,我口之言成了人的珍品,人都寶愛我的説話。閃電是從東方直照到西方,我的言語叫人難捨難離,也叫人難測,更叫人喜樂,猶如剛降生的嬰兒,人都歡喜快樂,慶賀我的來到,因着我的發聲,我要將人都帶到我的面前。從此我便正式進入人類之中,讓人都來朝拜我,因着我的榮耀的發出,也因着我口之言,讓人都來到我的面前,都看見閃電是從東方發出,而且我也降在了東方的「橄欖山」上,早已來在地上,不再是「猶太之子」,而是東方的閃電,因我早已復活,從人中間離開,又帶着榮耀顯在了人間,我是萬世以前人所敬拜的,也是萬世以前以色列人弃絶的「嬰兒」,更是當代的滿載榮耀的全能神!讓人都來在我的寶座前,看見我的榮顔,聽見我的發聲,觀看我的作為,這是我的全部心意,是我計劃的終極、高潮,也是我經營的宗旨——讓萬邦朝拜,萬口承認,萬人信賴,萬民都歸服!

——《話・卷一 神的顯現與作工・七雷巨響——預言國度的福音將擴展全宇》

179 我曾經叫過耶和華,也曾經被人稱為彌賽亞,人也曾經愛戴我叫我救主耶穌,今天我已不再是人以往所認識的耶和華和耶穌,而是在末世重歸的、結束時代的神,滿載着我的所有性情,而且滿有權柄、尊貴、榮耀地興起在地極的神自己。人并没有接觸過我,也不曾認識我,不曾知道我的性情,從創世到如今,無一人見過我,這就是末世向人顯現的但又隱秘在人中間的神,活靈活現住在人的中間,如烈日,又如火焰,充滿能力,滿帶着權柄,無一人一物不在我的話中被審判,在火的焚燒之下無一人一物不被潔净。最終,萬國必因着我的話而得福,也因着我的話而被砸得粉碎,讓末世所有的人都看見我是救世主的重歸,我是征服全人類的全能神,也讓人都看見我曾經作過人的贖罪祭,但在末世我又成了焚燒萬物的烈日之火,也是顯明萬物的公義的日頭,這是我末世的工作。之所以我取這名又帶有這樣的性情,就是為了讓所有的人都看見我是公義的神,是烈日,也是火焰,讓所有的人都敬拜我——獨一真神,也讓人都看見我的本來面目:并非只是以色列人的神,也并非只是救贖主,而是天上地下和滄海中的所有受造之物的神。

——《話・卷一 神的顯現與作工・「救主」早已駕着「白雲」重歸》
https://reurl.cc/RWp7L6

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

相關内容

 

全能神經典話語《神末世審判工作的話語》選段62-636:01

 

全能神經典話語《揭示道成肉身奥秘的話語》選段2228:12

 

全能神經典話語《信神怎樣進入真理實際的話語》選段336-3378:18

 

全能神經典話語《信神怎樣進入真理實際的話語》選段3787:39

 

(未設定標題)

基督徒的經歷見證《調整本分我為何不能順服》追求真理蒙拯救與盡什麽本分有關嗎?他認為搞接待、作事務工作是出力幹活的,没什麽生命進入,最後也是個效力者不能蒙拯救。這個觀點對嗎?
https://reurl.cc/XqdrQe

(未設定標題)

ဘုရားသခင်သည် သစ္စာရှိပါသည်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် စိတ်ရင်းမှန်ဖြင့် ဆုတောင်းပါ၊ ဘုရားသခင်သည် နားထောင်ပြီး အဖြေပေးမည်၊ ဘုရားသခင်ကို ကျေးဇူးတင်ပါသည်။
ကျမ်းစာကပြောသည်:“သင်တို့သည် ငါ့ကိုခေါ်၍ သွားလာကြလိမ့်မည်။ ဆုတောင်းသောအခါ သင်တို့စကားကို ငါနားထောင်မည်။” (ယေရမိ ၂၉:၁၂)၊
ဘုရားသခင်က-“ဆုတောင်းသည့်အခါ၊ ဘုရားသခင်၏ ရှေ့မှောက်တွင် ငြိမ်သက်သည့် နှလုံးသားတစ်ခုနှင့် ရိုးသားသည့် နှလုံးသားတစ်ခု ရှိရမည်။ သင်သည် ဘုရားသခင်နှင့် အမှန်တကယ် မိတ်သဟာယပြုနေပြီး ဆုတောင်းနေခြင်း ဖြစ်သည်- ကြားကောင်းသည့် စကားလုံးများကို သုံးပြီး ဘုရားသခင်ကို နားပူနားဆာလုပ်ရန် သင် မကြိုးစားရပေ။ ဆုတောင်းခြင်းသည် ဘုရားသခင်က ယခုပင် ပြီးမြောက်ရန် ဆန္ဒရှိသည့်အရာအပေါ် ဗဟိုပြုသင့်၏။ သင်ဆုတောင်းသည့်အခါ ပိုမိုကြီးမားသည့် ဉာဏ်အလင်းပေးခြင်းနှင့် အလင်းပြခြင်းတို့ကို သင့်အားပေးဖို့၊ ဘုရားသခင်၏ ရှေ့မှောက်တွင် သင် ပြုသည့် သန္နိဋ္ဌာန်အပါအဝင်၊ သင်၏အခြေအနေမှန်နှင့် ဒုက္ခများကို သူ၏မျက်မှောက်သို့ ယူဆောင်ခဲ့လော့။ ဆုတောင်းခြင်းသည် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို လိုက်လျှောက်ခြင်း မဟုတ်။ ဘုရားသခင်ကို စစ်မှန်သည့် နှလုံးသားတစ်ခုဖြင့် ရှာဖွေခြင်း ဖြစ်သည်။ သင်၏ စိတ်နှလုံးသည် ဘုရားသခင်၏ရှေ့မှောက်တွင် မကြာခဏ ငြိမ်သက်ဖို့အလို့ငှာ၊ သင့်ကို သူထားသည့် ပတ်ဝန်းကျင်တွင် သင့်ကိုယ်သင် သိဖို့၊ သင့်ကိုယ်သင် စက်ဆုပ်ရွံရှာဖို့နှင့် သင့်ကိုယ်သင် စွန့်လွှတ်ဖို့၊ ထိုသို့ဖြင့် ဘုရားသခင်နှင့် ပုံမှန်ဆက်ဆံရေးတစ်ခု သင့်ကို ရှိခွင့်ပေးပြီး ဘုရားသခင်ကို ချစ်သည့်သူတစ်ဦး အမှန်တကယ်ဖြစ်လာဖို့ အလို့ငှာ သင်၏ စိတ်နှလုံးကို ကွယ်ကာပေးဖို့ ဘုရားသခင်ကို တောင်းလျှောက်လော့။ ''

(未設定標題)

 

Who is my God Do you know how the Bible relates to God? - Voiceover Version
After a heated debate about truth, is she finally able to see the relationship between the Bible and God? Will he be able to look beyond the Bible and understand that Christ is the Way, the Truth, and the Life? Will he be able to be raptured before God? Do you want to know the details. Click on the link below! #End Times #Fall #God's Work #Gospel Truths #Gospel Movies #God's Work #God's Salvation ❤️.

https://reurl.cc/g4OV17

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

The days of Noah have reappeared. If you want to be protected by God in disasters like Noah, please say “Amen.”
WhatsApp:
https://chat.whatsapp.com/Fj17VLXM7xP... 
When the world was destroyed by the flood, only Noah’s family of eight entered the ark and thus survived the disasters and received God’s blessings.
2,000 years ago, the Lord Jesus prophesied, “And as it was in the days of Noah, so shall it be also in the days of the Son of man. They did eat, they drank, they married wives, they were given in marriage, until the day that Noah entered into the ark, and the flood came, and destroyed them all” (Luke 17:26–27). Nowadays, mankind has been extremely evil and corrupt. Disasters such as the pandemic, wars, and earthquakes are growing in scale. From all kinds of signs, we can see that Noah’s days have come. So do you want to receive God’s protection along with your loved ones in disasters like Noah?
If yes, please click the attached WhatsApp link to join our study group. By studying with us, you will find the way to receive God’s protection during disasters.
Here we’d like to share with you two passages of God’s words.
God says, “The flames of war swirl, cannon smoke fills the air, the weather turns warm, the climate shifts, a plague will spread, and people can only die, with no hope of survival.
“Ah! Almighty God, the practical God! You are our impregnable fortress. You are our refuge. We huddle under Your wings, and calamity cannot reach us. Such is Your divine protection and care.”

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

Tomorrow may be too late, so speak to God now: “I have sins, and I want to repent and be freed from sin.”
Contact us via WhatsApp:
https://chat.whatsapp.com/Fj17VLXM7xP... 
In life, we repeatedly commit sins involuntarily; no matter how many times we confess our sins, we are still trapped in the grip of sin. So, how can we truly break free from sin?
The Lord Jesus once said, “I have yet many things to say to you, but you cannot bear them now. However, when He, the Spirit of truth, is come, He will guide you into all truth” (John 16:12–13). And the Bible also says, “For the time is come that judgment must begin at the house of God” (1 Peter 4:17).
God says, “Though Jesus did much work among man, He only completed the redemption of all mankind and became man’s sin offering; He did not rid man of all his corrupt disposition. Fully saving man from the influence of Satan not only required Jesus to become the sin offering and bear the sins of man, but it also required God to do even greater work to rid man completely of his satanically corrupted disposition. And so, now that man has been forgiven of his sins, God has returned to the flesh to lead man into the new age, and begun the work of chastisement and judgment. This work has brought man into a higher realm. All those who submit under His dominion shall enjoy higher truth and receive greater blessings. They shall truly live in the light, and they shall gain the truth, the way, and the life.”
From God’s word, we can see that in the last days, the Lord will come back to perform the work of judgment and chastisement by expressing the truth, purifying and saving people. Only by accepting the judgment of God’s words and acting in accordance with the truth in God’s words can we gradually break free from the bondage of sin and stop sinning; only then can we become eligible to enter the kingdom of heaven.
As the frequency and intensity of disasters continue to rise, our urgent task is to search for the Lord’s return as quickly as possible and accept God’s salvation work in the last days. This way, we will have the opportunity to break free from sin, achieve purification, and gain God’s protection when disasters strike. If you want to learn about the path to welcoming the Lord’s arrival, please don’t hesitate to click the WhatsApp link to join our Bible study group.

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

I Finally Found the Real Church (Part 1)
What kind of church truly possesses the work of the Holy Spirit? I believe sister Yinghua Li's experience can show us the way. Please click the link below you will understand more. #God's Will #The True Church #The Work of the Holy Spirit #Faith in God #Entering God's Kingdom #The Way of Life. ❤️
https://reurl.cc/M4ap2p

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

♦ 情形
.
神为何让人经历那么多困难、挫折、失败?
.
♦神的话说:
.
神让你经历各种风雨,经历各种坎坷、困难,然后有很多的挫折,最后让你在经历各种风雨、困难、坎坷、挫折、失败的过程当中发现神所说的是对的,你自己的认为、观念、想象、知识、哲理还有哲学,在世界上学到的、父母教育的或者你自己想象的东西是错误的,是不能引导你走正确人生道路的,不能引导你明白真理来到神面前的,你所走的道路是失败的道路,神会让你最终认识到这个。这对你来说是必须走的过程,也是你经历蒙拯救过程当中应该得到的,但是在神那儿看也是让神痛心的,因为人有悖逆,因为人有败坏性情,人必须得走这个过程,必须得经历这些挫折。但是,如果一个人真的有喜爱真理的心,真的愿意蒙神拯救,接受神各种方式的拯救,比如说试炼、管教、审判刑罚,人有这个受苦的心志,愿意付这个代价,神并不愿意人受那么多苦,不愿意人经受那么多的挫折、失败。但是人太悖逆,人愿意走弯路,愿意受这些苦,没有办法,人就是这个东西,神只有把人交给撒但,摆设在各种环境当中不断地磨炼,让人从各种环境当中吸取各种经验、教训,认识到各种邪恶事物的本性实质,之后再回过头来发现神话是真理,承认、认可神的话是真理,神才是一切正面事物的实际,神才是真正爱人、对人最好、最牵挂人的那一位。
(摘自《基督的座谈纪要·怎样分辨保罗的本性实质》)

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
基督教會歌曲《你們應做接受真理的人》【詩歌MV】
https://reurl.cc/v0Vnnl

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
Christian Dance | "God’s Love Brings Us Close Together" | Praise Song
https://reurl.cc/80KZGg

(未設定標題)
전능하신 하나님 말씀 낭송 <자신을 알아야 진리 추구에 유익하다> (제1부)
https://reurl.cc/eLe4mx

(未設定標題)
Lời Đức Chúa Trời hằng ngày: Lối vào sự sống | Trích đoạn 408
https://reurl.cc/4jA7pX

(未設定標題)

有此伴侶是不是很悲哀
https://fb.watch/r6iYpJp3WL/
究有沒通透,因有的也是一場空
https://reurl.cc/RWp75D

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
半路離開的不要捨不得
https://fb.watch/r3jlU2Ami0/
不要理小人的嘴
https://reurl.cc/4jK9Q3

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
人最愚蠢的行為
https://reurl.cc/WR6D9O
花錢真的能追到女人嗎?
https://reurl.cc/54j8mq

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179
孤獨男人什都不缺
https://reurl.cc/nraoMl
這兩種女人不能碰會倒霉
https://reurl.cc/yYdZqa 

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

全能神經典話語 《見證神顯現作工的話語》 選段178-179

arrow
arrow
    全站熱搜

    小弟兄 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()