كوكتيل ترانيم – ترانيم عبادة مسيحية – كلمات ترنيمة
00:00【تمثَّل بالربِّ يسوع】
07:06【الله المتجسِّد هو الأكثر جدارةً بالحبِّ】
10:25【جوهر الله موجود حقًّا】
14:30【بقلبه الجريح يحبُّ الله الإنسان】
18:16【أهميّة التجسّد】
23:35【الله المتجسّد في الأيام الأخيرة يؤدّي عمل الكلمات بشكل أساسي】
29:11【تجسُّد الله هو أساسًا ليعبّر عن كلمته】
33:27【عمل المسيح وتعابيره تحدد جوهره】
39:34【الله يقدِّر هؤلاء الذين يسمعونه ويطيعونه】
42:01【الله يرغب في تخليص الإنسان إلى أقصى حدٍّ ممكنٍ】
49:19【رحمة الله للبشريّة لم تتوقَّف قط】
53:37【الله يضع كلَّ أمله في الإنسان】
59:00【لقد كشف الله عن شخصيَّته بأكملها في الأيام الأخيرة】
01:04:09【قد كُشفت كلُّ الأسرار】
01:08:34【الله وحده عنده طريق الحياة】
https://reurl.cc/nzYGE8
English Christian Song | "The Purpose Man Should Have in Their Belief in God"
Verse 1
Real belief in God
means accepting His word as the reality of your life
and the knowing of God from His word
in order to achieve a true love of Him.
Now to put it clearer: The belief in God
is so you may obey God and love Him,
performing duties that God’s creatures should.
This is the aim of believing in God.
Pre-chorus 1
To achieve a knowledge of His loveliness,
of how worthy of reverence He is,
and how, in His creatures, He does the work
of salvation and making them perfect—
this is the minimum
that you should possess in your belief in God.
Chorus
Believing in God shouldn’t be something you only do to see,
to behold the signs and wonders,
and neither should it be just for the sake of your own flesh.
It’s the pursuit of knowing God and being able to obey,
obeying Him till death, just like Peter did.
This is what it’s mainly to achieve.
Verse 2
Belief in God is mainly the way your life is changed
from life in the flesh to one of loving God,
from a life within naturalness
to life within the being of God.
It’s coming out from under the domain of Satan
to live under God’s protection and care,
achieving obedience to God,
and not obedience to the flesh.
Pre-chorus 2
It’s letting God gain your entire heart,
it’s allowing God to make you perfect,
and freeing yourself from the corruptness
of a satanic disposition.
Belief in God is mainly
so His power and glory manifests in you.
Chorus
Believing in God shouldn’t be something you only do to see,
to behold the signs and wonders,
and neither should it be just for the sake of your own flesh.
It’s the pursuit of knowing God and being able to obey,
obeying Him till death, just like Peter did.
This is what it’s mainly to achieve.
Outro
It’s for God’s power and glory to be displayed in you,
so that you may do God’s will
and make God’s plan accomplished.
You’ll be able to bear testimony to God before Satan.
from Follow the Lamb and Sing New Songs
https://reurl.cc/oLYE7l
🤔🤔👇👇အျပစ္ဆိုသည္မွာ အဘယ္နည္း။ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ အျပစ္ကို မည္သို႔ဖယ္ရွားနိုင္သနည္း
💬လင့္ေလးကို ႏွိပ္ၿပီး ပိုမိုနားလည္ႏိုင္ပါသည္ --https://reurl.cc/8G9a54
သခင္ေယရႈ ေျပာခဲ့သည္မွာ- “ငါအမွန္အကန္ဆို သည္ကား၊ ဒုစရိုက္ကို ျပဳသမၽွေသာသူတို႔သည္ ဒုစရိုက္ကၽြန္ျဖစ္၏။ ကၽြန္သည္ကား အိမ္၌ အစဥ္အျမဲေနသည္မဟုတ္။ သားမူကား အစဥ္အျမဲေန၏။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၈:၃၃-၃၅) လူမ်ားသည္ အျပစ္၏ ခ်ည္ေႏွာင္မႈႏွင့္ ေႏွာင္ႀကိဳးမ်ားမွ မိမိကိုယ္ကို မဖယ္ရွားနိုင္ဘဲ၊ အျပစ္ကို ဆက္လက္ က်ဴးလြန္ေနပါက၊ သူတို႔သည္ အျပစ္၏ ေက်းကၽြန္မ်ားျဖစ္ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ နိုင္ငံေတာ္ထဲ မည္သည့္အခါမၽွ ဝင္ေရာက္ရမည္ မဟုတ္သည္ကို သခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက ကၽြန္ုပ္တို႔ကို ေျပာထားပါသည္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၏ ဤက်မ္းပိုဒ္ကို ဖတ္ရႈရင္း၊ သစၥာရွိေသာ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားစြာက သူတို႔သည္ ညတြင္ ဝန္ခံဖို႔အတြက္သာ ေန႔တြင္ အျပစ္ က်ဴးလြန္ၾကပုံကို ေတြးၾကလိမ့္မည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔ အျပစ္တြင္ အသက္ရွင္သန္ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ နိုင္ငံေတာ္ကို မဝင္ေရာက္ နိုင္မည္ကို စိုးရိမ္ပူပန္ၾကလိမ့္မည္၊ ၿပီးလၽွင္ သူတို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားထဲတြင္ မခ်ိတင္ကဲေဝဒနာ ခံစားရလိမ့္မည္။ သူတို႔က သခင့္ကို ယုံၾကည္ၾကသည္၊ သို႔ပါက သူတို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္မွ အဘယ့္ေၾကာင့္ မဖယ္ရွားနိုင္ၾက သနည္း။ ကၽြန္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္၏ ေႏွာင္ႀကိဳးမ်ားမွ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မည္သို႔ဖယ္ရွားနိုင္ၾကသနည္း။ ဤသမၼာတရား၏ ရႈေထာင့္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ယခု ကၽြန္ုပ္တို႔ မိတ္သဟာယျပဳၾက ပါမည္။
အျပစ္ဆိုသည္မွာ အဘယ္နည္း။ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ အျပစ္ကို မည္သို႔ဖယ္ရွားႏိုင္သနည္း
သခင္ေယရႈ ေျပာခဲ့သည္မွာ- “ငါအမွန္အကန္ဆို သည္ကား၊ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳသမွ်ေသာသူတို႔သည္ ဒုစ႐ိုက္ကြၽန္ျဖစ္၏။ ကြၽန္သည္ကား အိမ္၌ အစဥ္အၿမဲေနသည္မဟုတ္။ သားမူကား အစဥ္အၿမဲေန၏။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၈:၃၃-၃၅) လူမ်ားသည္ အျပစ္၏ ခ်ည္ေႏွာင္မႈႏွင့္ ေႏွာင္ႀကိဳးမ်ားမွ မိမိကိုယ္ကို မဖယ္ရွားႏိုင္ဘဲ၊ အျပစ္ကို ဆက္လက္ က်ဴးလြန္ေနပါက၊ သူတို႔သည္ အျပစ္၏ ေက်းကြၽန္မ်ားျဖစ္ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္ထဲ မည္သည့္အခါမွ် ဝင္ေရာက္ရမည္ မဟုတ္သည္ကို သခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ေျပာထားပါသည္။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္၏ ဤက်မ္းပိုဒ္ကို ဖတ္ရႈရင္း၊ သစၥာရွိေသာ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမမ်ားစြာက သူတို႔သည္ ညတြင္ ဝန္ခံဖို႔အတြက္သာ ေန႔တြင္ အျပစ္ က်ဴးလြန္ၾကပုံကို ေတြးၾကလိမ့္မည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ သူတို႔ အျပစ္တြင္ အသက္ရွင္သန္ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ ႏိုင္ငံေတာ္ကို မဝင္ေရာက္ ႏိုင္မည္ကို စိုးရိမ္ပူပန္ၾကလိမ့္မည္၊ ၿပီးလွ်င္ သူတို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားထဲတြင္ မခ်ိတင္ကဲေဝဒနာ ခံစားရလိမ့္မည္။ သူတို႔က သခင့္ကို ယုံၾကည္ၾကသည္၊ သို႔ပါက သူတို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္မွ အဘယ့္ေၾကာင့္ မဖယ္ရွားႏိုင္ၾက သနည္း။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္၏ ေႏွာင္ႀကိဳးမ်ားမွ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မည္သို႔ဖယ္ရွားႏိုင္ၾကသနည္း။ ဤသမၼာတရား၏ ရႈေထာင့္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ယခု ကြၽန္ုပ္တို႔ မိတ္သဟာယျပဳၾက ပါမည္။
ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင့္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ယုံၾကည္ျခင္း၌ အျပစ္ကို အဘယ့္ေၾကာင့္ မဖယ္ရွားႏိုင္ၾကသနည္း။
ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင့္ကို ယုံၾကည္ေသာ္လည္း မိမိကိုယ္ကိုယ္ အဘယ့္ေၾကာင့္ အျပစ္မွ မဖယ္ရွားႏိုင္သနည္း ဆိုသည့္ ေမးခြန္းႏွင့္ ပတ္သက္ပါက၊ ဘုရား ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား၏ ဤက်မ္းပိုဒ္ကို ပထမဦးစြာ ဖတ္ရႈၾကရေအာင္- “လူသည္ သူ႔အျပစ္မ်ားမွ ခြင့္လႊတ္ျခင္းႏွင့္ ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္းကို ခံရၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္သည္ လူ၏ လြန္က်ဴးျခင္းမ်ားကို သတိရမႈ မရွိျခင္းႏွင့္ လူ၏ လြန္က်ဴးျခင္းမ်ား ႏွင့္အညီ လူကို ဆက္ဆံျခင္း မျပဳဟုသာ မွတ္ယူခဲ့သည္။ သို႔ရာတြင္ လူသည္ ဇာတိပကတိတြင္ ေနထိုင္စဥ္တြင္ သူ႔ကို အျပစ္မွ လႊတ္ထားၿပီးျခင္း မရွိေသးရာ သူသည္ အျပစ္ကိုသာလွ်င္ ဆက္လုပ္ႏိုင္ၿပီး ယိုယြင္းပ်က္စီးေသာ စာတန္ စိတ္သေဘာထားကို အဆုံးမရွိ ေဖာ္ထုတ္ေနသည္။ ယင္းမွာ အျပစ္ႏွင့္ ခြင့္လႊတ္ျခင္း၏ အဆုံးမရွိေသာ စက္ဝန္း ျဖစ္သည့္ လူမ်ား ဦးေဆာင္ေသာ အသက္တာျဖစ္သည္။ လူအမ်ားစုတို႔မွာ ညေနပိုင္းတြင္ အျပစ္ဝန္ခံရန္ အတြက္သာ ေန႔ပိုင္းတြင္ အျပစ္လုပ္ၾကသည္။ သို႔ျဖစ္ရာ အျပစ္ေျဖရာ ယဇ္သည္ လူအတြက္ အစဥ္အၿမဲ သက္ေရာက္မႈ ရွိေနလွ်င္ပင္ လူကို အျပစ္မွ ကယ္တင္ရန္ တတ္ႏိုင္လိမ့္မည္ မဟုတ္ေပ။ လူတြင္ ယိုယြင္းပ်က္စီးေသာ စိတ္သေဘာထား ရွိေနဆဲျဖစ္ရာ ကယ္တင္ျခင္း လုပ္ငန္း တစ္ဝက္သာလွ်င္ ၿပီးဆုံးေပ ေသးသည္။…” (ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏ စာအုပ္ထဲရွိ “လူ႔ဇာတိခံယူျခင္း၏ နက္နဲရာအခ်က္ (၄)”) ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင္ေယရႈ၏ ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္းကို ႀကဳံေတြ႕ခဲ့ၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အျပစ္မ်ားကို ခြင့္လႊတ္ခံရကာ၊ အျပစ္က်ဴးလြန္ ၿပီးေနာက္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင့္ထံ ဆုေတာင္း၊ ဝန္ခံၿပီး ေနာင္တရၾကၿပီး၊ သခင္က ကြၽန္ုပ္တို႔အေပၚ အျပစ္သားမ်ား အျဖစ္ ေနာက္ထပ္ မရႈျမင္ေတာ့ေသာ္လည္း၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အျပစ္ရွိေသာ သဘာဝမ်ားသည္ ဆက္လက္ တည္ရွိဆဲ ျဖစ္သည္ကို ဘုရားႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ျပထားသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မၾကာခဏ အျပစ္က်ဴးလြန္ဖို႔၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေသာ စိတ္သေဘာထားမ်ားကို ေဖာ္ထုတ္ဖို႔ ႏွင့္ ညတြင္ ဝန္ခံဖို႔သာ ေန႔တြင္ အျပစ္၌ အသက္ရွင္ေနထိုင္ဖို႔ ျဖစ္ႏိုင္ဖြယ္ရွိ ေနေသးသည္။ ဥပမာအားျဖင့္၊ အျခားသူမ်ားက ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ အက်ိဳးစီးပြားမ်ားကို ထိခိုက္ေစသည့္ အရာ တစ္စုံတစ္ခုကို ေျပာသည့္အခ်ိန္ ျဖစ္ေစ၊ လုပ္သည့္ အခ်ိန္ျဖစ္ေစ၊ ကြၽန္ုပ္တို႔က သူတို႔ကို မုန္းတီးၾကသည္။ ဘုရားသခင္သည္ ႐ိုးသားေသာ သူမ်ားကို ခ်စ္သည္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ေကာင္းေကာင္းႀကီး သိေသာ္လည္း၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ အက်ိဳးစီးပြားမ်ားအတြက္ ကြၽန္ုပ္တို႔ မၾကာခဏ လိမ္လည္ၿပီး လွည့္စားၾကသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံစားရ သည့္အခါတြင္၊ ဘုရားသခင္ကို အၿမဲမျပတ္ ေက်းဇူးတင္ၿပီး၊ ေဘးဒုကၡမ်ား ဝိုင္းရံဖိစီးခံရသည့္ အခ်ိန္တြင္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး စတင္ မေက်မနပ္ ညည္းညဴ ၾကေလသည္၊ ၿပီးလွ်င္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို ပုတ္ခတ္ျပစ္တင္ေအာ္ဟစ္လ်က္၊ သူ႔ကိုပင္ ႀကိမ္းေမာင္း ႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သခင္ေယရႈျပဳခဲ့သည္မွာ ကားစင္တင္သည့္ အမႈ ႏွင့္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္၏ ေ႐ြးႏႈတ္ ကယ္တင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး၊ လူသားကို လုံးလုံးလ်ားလ်ား သန္႔စင္ျခင္း ႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္း မဟုတ္သည့္အတြက္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အျပစ္မ်ား ခြင့္လႊတ္ခံရၿပီး ပုံရေသာ္လည္း၊ ကြၽန္ုပ္တို႔ အတြင္းမွ ေဖာက္ျပန္ ပ်က္စီးသည့္ စိတ္သေဘာထားမ်ားသည္ သန္႔စင္မခံရေသးပါ။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာေအာင္ စာတန္၏ ေဖာက္ျပန္ ပ်က္စီးေစျခင္းကို ခံခဲ့ရၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ဆိုးယုတ္ေသာ စိတ္သေဘာထားမ်ားသည္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ သဘာဝမ်ားထဲတြင္ ခိုင္ခိုင္မာမာ အျမစ္တြယ္ေနေလသည္။ မာနေထာင္လႊားျခင္း၊ ဘဝင္ျမင့္ျခင္း၊ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ျခင္း၊ ယုတ္ညံ့ျခင္း၊ သစၥာေဖာက္ျခင္း၊ ကလိမ္ကက်စ္က်ျခင္း၊ လိမ္ညာျခင္း၊ လွည့္စားျခင္း၊ မနာလိုျဖစ္ေသာ သေဘာထားကြဲလြဲမႈမ်ား၊ ယုတ္မာမႈ၊ ရက္စက္မႈ၊ သမၼာတရားကို မုန္းတီးျခင္း ႏွင့္ ဘုရားသခင္ကို ရန္လိုျခင္း- ဤအရာအားလုံးတို႔သည္ အျပစ္ထက္ ပို၍ ေျပာင္းလဲဖို႔ခက္ခဲကာ၊ လူမ်ားအား ဘုရားသခင္ကို တိုက္႐ိုက္ ဆန္႔က်င္ေစသည္။ ဤအေၾကာင္းအရင္းခံမ်ားကို ရွာေဖြ သတ္မွတ္ျခင္းမရွိပါက၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္၏ ခ်ည္ေႏွာင္မႈမ်ားႏွင့္ ေႏွာင္ႀကိဳးမ်ားမွ ဖယ္ရွားျခင္းငွာ လုံးလုံးမစြမ္းသာဘဲ၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ယေန႔ အျပစ္က်ဴးလြန္ လိမ့္မည္ ျဖစ္ၿပီး၊ ထိုနည္းတူပင္ မနက္ျဖန္လည္း အျပစ္က်ဴးလြန္ လိမ့္မည္။
ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္မွ မည္သို႔ဖယ္ရွားႏိုင္ သနည္း။
သို႔ပါက ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အျပစ္၏ခ်ည္ေႏွာင္မႈမ်ားမွေန မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပည့္အဝ မည္သို႔ ဖယ္ရွားႏိုင္မည္နည္း။ သခင္ေယရႈက ပေရာဖက္ျပဳခဲ့သည္၊ “သင္တို႔အား ငါေျပာစရာ စကားအမ်ား ရွိေသာ္လည္း၊ သင္တို႔သည္ ယခုမခံႏိုင္ၾက။ သမၼာတရားႏွင့္ျပည့္စုံေသာ ထိုဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ေရာက္လာ ေသာအခါ၊ သမၼာတရားကို သင္တို႔အား အႂကြင္းမဲ့ သြန္သင္ျပလိမ့္မည္။ ထိုဝိညာဥ္ေတာ္သည္ ကိုယ္အလိုအေလ်ာက္ ေဟာေျပာမည္အဟုတ္။ ၾကားသမွ်တို႔ကို ေဟာေျပာလိမ့္မည္။ ေနာင္လာလတၱံ့ေသာအရာတို႔ကိုလည္း သင္တို႔အား ေဖာ္ျပ လိမ့္မည္။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၆:၁၂-၁၃) “ငါ့စကားကို ၾကားေသာသူသည္ မယုံၾကည္ဘဲေနလွ်င္ ထိုသူကို ငါသည္ အျပစ္မစီရင္။ ေလာကီသား တို႔ကို အျပစ္စီရင္အံ့ေသာငွါ ငါလာသည္မဟုတ္၊ ေလာကီသား တို႔ကို ကယ္တင္အံ့ေသာငွါ ငါလာ၏။ ငါ့ကိုပယ္၍ ငါ့စကားကို နာမခံေသာသူအား အျပစ္စီရင္ေသာ သူရွိေသး၏။ ငါေဟာေျပာေသာ စကား ပင္ ေနာက္ဆုံးေသာေန႔၌ ထိုသူအားအျပစ္စီရင္လိမ့္မည္။” (ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္ ၁၂:၄၇-၄၈)
ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ကလည္း ေျပာသည္မွာ “စာတန္၏ လႊမ္းမိုးမႈမွ လူသားမ်ားကို အျပည့္အဝ ကယ္တင္ျခင္းသည္ ေယရႈကို အျပစ္ေျဖရာယဇ္အျဖစ္ လူသားတို႔၏ အျပစ္မ်ားကို ယူေဆာင္သြားရန္ လိုအပ္သည္ သာမက စာတန္ယိုယြင္း ဖ်က္ဆီးခဲ့ေသာ လူသားတို႔၏ စိတ္သေဘာထားကို လုံးဝပယ္ရွင္းရန္ ဘုရားသခင္၏ ပိုႀကီးျမတ္ေသာ အမႈလည္း လိုအပ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသားတို႔သည္ မိမိတို႔အျပစ္မွ ခြင့္လႊတ္ျခင္းခံရၿပီးေနာက္ ဘုရားသခင္သည္ လူသားတို႔ကို ေခတ္သစ္တစ္ခုဆီသို႔ ဦးေဆာင္ေခၚသြားရန္ လူ႔ဇာတိအျဖစ္ ျပန္ႂကြလာခဲ့ၿပီး ျပစ္တင္ဆုံးမျခင္းႏွင့္ တရားစီရင္ျခင္းအလုပ္ကို စတင္ခဲ့ကာ ထိုအလုပ္သည္ လူသားတို႔အား ပိုမိုႀကီးျမတ္ေသာ နယ္ပယ္တစ္ခုဆီသို႔ ေဆာင္ၾကဥ္းခဲ့သည္။ သူ၏အုပ္စိုးမႈကို နာခံသူအားလုံးသည္ ပိုျမင့္ေသာ သမၼာတရားႏွင့္ ပိုႀကီးျမတ္ေသာ ေကာင္းခ်ီးမ်ားကို ခံစားရလိမ့္မည္။ သူတို႔သည္ အလင္းတြင္ အမွန္တကယ္ ေနထိုင္ရမည္ျဖစ္ၿပီး သမၼာတရား၊ လမ္းခရီးႏွင့္ အသက္တို႔ကိုလည္း ရၾကလိမ့္မည္။” (ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏ စာအုပ္ထဲရွိ က်မ္းဦးစကား )
ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏
ေနာက္ဆုံးေသာကာလ၏ ဘုရားသခင္သည္ လူ၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးသည့္ စိတ္သေဘာထားမ်ားကို လုံးလုံး ေျဖရွင္းၿပီး၊ လူကို အျပစ္မွ ကယ္တင္လ်က္၊ သူ႔ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားကို ေဟာၾကားဖို႔ႏွင့္ တရားစီရင္ျခင္း အမႈေတာ္ကို ေဆာင္႐ြက္ဖို႔ ျပန္ႂကြလာမည္ျဖစ္သည္ကို ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ေျပာသြားသည္။ ယေန႔ေခတ္တြင္ သခင္ေယရႈသည္ လူ႔ဇာတိခံ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ဘုရားသခင္ အျဖစ္ႏွင့္ ဇာတိပကတိ၌ ျပန္ႂကြလာေလၿပီ။ သခင္ေယရႈ၏ ေ႐ြးႏႈတ္ျခင္း အမႈေတာ္ကို အေၾကာင္းခံကာ၊ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔အမႈေတာ္၏ အဆင့္ျဖစ္သည့္ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္တြင္ စတင္သည့္ တရားစီရင္ျခင္းကို ေဆာင္႐ြက္ေတာ္မူသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အျပစ္ရွိေသာ သဘာဝကို အျမစ္မွ ေျဖရွင္းၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္တို႔ သမၼာတရားကို နားလည္ဖို႔၊ အျပစ္မွ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ဖယ္ရွားဖို႔၊ အျပစ္က်ဴးလြန္ျခင္းႏွင့္ ဘုရားသခင္ကို ဆန္႔က်င္ျခင္းတို႔မွ ရပ္ဖို႔၊ ၿပီးလွ်င္ ဘုရားသခင္ကို နာခံၿပီး၊ ေၾကာက္႐ြံ႕သူမ်ား ျဖစ္လာကာ ယင္းအခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္၏ ရယူျခင္းကို အမွန္တကယ္ခံရဖို႔တို႔ကို ျဖစ္ေျမာက္ေစလ်က္ လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို သန္႔စင္ျခင္း ႏွင့္ ကယ္တင္ျခင္းအတြက္ သမၼာတရားအားလုံးကို ေဖာ္ျပေလၿပီ။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ တရားစီရင္ျခင္း အမႈေတာ္ကို လက္ခံမွသာလွ်င္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးသည့္ စိတ္သေဘာထားမ်ားမွ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ဖယ္ရွားခြင့္ႏွင့္ သန္႔စင္ခံရခြင့္တို႔ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ရရွိလိမ့္မည္။ https://reurl.cc/8G9a54
ဘုရားသခင္သည္ လူသားကို မည္သို႔ သန္႔စင္ၿပီး တရားစီရင္သနည္း။
သို႔ပါက ေနာက္ဆုံးေသာကာလ၏ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္သည္ လူကို အျပစ္မွ သူ႔ကိုယ္သူ လြတ္ေျမာက္ ေစလ်က္၊ လူကို သန္႔စင္ၿပီး၊ ကယ္တင္ဖို႔ တရားစီရင္ျခင္း အမႈေတာ္ကို မည္သို႔ ေဆာင္႐ြက္သနည္း။ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား ေနာက္ထပ္ က်မ္းပိုဒ္တစ္ခုကို ဖတ္ၾကရေအာင္။ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္ ေျပာသည္မွာ- “ေနာက္ဆုံးေသာကာလတြင္ ခရစ္ေတာ္သည္ လူသားကို သြန္သင္ရန္၊ လူသား၏အႏွစ္သာရကို ေဖာ္ထုတ္ရန္ႏွင့္ လူသား၏ အျပဳအမူမ်ားႏွင့္ စကားလုံးမ်ားကို ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာရန္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ သမၼာတရားမ်ားကို အသုံးျပဳ၏။ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားတြင္ လူသား၏တာဝန္၊ လူသားသည္ ဘုရားသခင္ကို မည္သို႔နာခံသင့္ပုံ၊ လူသားသည္ ဘုရားသခင္ကို မည္သို႔သစၥာရွိသင့္ပုံ၊ လူသားသည္ သာမန္လူ႔သဘာဝျဖင့္ မည္သို႔အသက္ရွင္ေနထိုင္သင့္ပုံ၊ ထို႔အျပင္ ဘုရားသခင္၏ ဉာဏ္ပညာႏွင့္ စိတ္သဘာထား စသည္တို႔ကဲ့သို႔ေသာ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ သမၼာတရားမ်ား ပါဝင္သည္။ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားအားလုံးမွာ လူသား၏အႏွစ္သာရႏွင့္ သူ၏ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေနေသာ စိတ္သေဘာထားတို႔ကို ဦးတည္ ေျပာဆိုထားျခင္းျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ကို လူသားက မည္ကဲ့သို႔ ပစ္ပယ္သည့္အေၾကာင္း ေဖာ္ထုတ္ျပသည့္ ထိုႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ မ်ားမွာ လူသားသည္ စာတန္၏ျပယုဂ္ မည္ကဲ့သို႔ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဘုရားသခင္ကို ဆန႔္က်င္ေသာ ရန္သူ႔အင္အား မည္ကဲ့သို႔ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ အထူးသျဖင့္ ေျပာထားျခင္းျဖစ္သည္။ သူ၏တရားစီရင္ျခင္း အမႈကို ေဆာင္႐ြက္ရာတြင္ ဘုရားသခင္သည္ လူသား၏သဘာဝဗီဇကို စကားလုံး အနည္းငယ္မွ်ျဖင့္သာ ရွင္းလင္းေအာင္ မျပဳေပ။ သူသည္ ေရရွည္အတြက္ ေဖာ္ထုတ္ျခင္း၊ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းျခင္းႏွင့္ ျပဳျပင္ေပးျခင္းတို႔ကိုျပဳ၏။ ထိုေဖာ္ထုတ္ျခင္း၊ ကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းျခင္းႏွင့္ ျပဳျပင္ေပးျခင္း နည္းလမ္းတို႔ကို သာမန္စကားလုံးမ်ားျဖင့္ အစားမထိုးႏိုင္ဘဲ၊ လူသားမ်ား လုံးဝမပိုင္ဆိုင္ေသာ သမၼာတရားအားျဖင့္သာ အစားထိုးႏိုင္သည္။ ဤကဲ့သို႔ေသာ နည္းလမ္းမ်ားကိုသာ တရားစီရင္မႈဟု ေခၚဆိုႏိုင္သည္။ ဤတရားစီရင္မႈ အမ်ိဳးအစား အားျဖင့္သာ လူသားကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ၿပီး ဘုရားသခင္ထံ နာခံဆက္ကပ္ျခင္းငွာ လုံးလုံးလ်ားလ်ား လက္ခံယုံၾကည္ လာေအာင္ လူသားကို လုပ္ႏိုင္သည့္အျပင္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ စစ္မွန္ေသာ အသိပညာကို ရရွိႏိုင္သည္။ ဘုရားသခင္၏မ်က္ႏွာစစ္ကို လူသားက သိနားလည္ျခင္း အေၾကာင္းႏွင့္ သူကိုယ္တိုင္၏ ပုန္ကန္မႈႏွင့္ပတ္သက္သည့္ အမွန္တရားတို႔ကို တရားစီရင္ျခင္း အမႈက ယူေဆာင္လာသည္။ တရားစီရင္ျခင္းအမႈသည္ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္၊ ဘုရားသခင့္အမႈ၏ ရည္႐ြယ္ခ်က္ႏွင့္ လူသားနားမလည္ႏိုင္ေသာ နက္နဲရာမ်ားတို႔ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ မ်ားျပားလွေသာ သေဘာေပါက္ နားလည္မႈကို ရရွိလာေစရန္ လူသားကို အခြင့္ေပးသည္။ ယင္းသည္ လူသားကို သူ၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေသာ အႏွစ္သာရႏွင့္ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမႈ၏ ဇာစ္ျမစ္မ်ားကို သိနားလည္ေစရန္ အခြင့္ေပးေလ၏။ ထို႔အျပင္ လူသား၏ အက်ည္းတန္မႈကိုပါ ရွာေဖြေတြ႕ရွိေစေလသည္။ ဤအက်ိဳးသက္ေရာက္မႈအားလုံးတို႔ကို တရားစီရင္ျခင္း အမႈအားျဖင့္ ေဆာင္ယူရရွိခဲ့ေလ၏။ အေၾကာင္းမွာ ဤအမႈ၏ အႏွစ္သာရသည္ အကယ္စင္စစ္ ဘုရားသခင္ကို ယုံၾကည္သူမ်ား အားလုံးထံသို႔ ဘုရားသခင္၏သမၼာတရား၊ လမ္းခရီးႏွင့္ အသက္တို႔ကို ဖြင့္ျပေပးသည့္ အမႈပင္ျဖစ္သည္။ ဤအမႈသည္ ဘုရားသခင္ျပဳေသာ တရားစီရင္ျခင္းအမႈပင္ ျဖစ္ေပ၏။” (ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏ စာအုပ္ထဲရွိ “ခရစ္ေတာ္သည္ တရားစီရင္ျခင္း အမႈကို သမၼာတရားျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္၏”)
တရားစီရင္ျခင္း အမႈေတာ္အေၾကာင္း ေျပာရာတြင္၊ လူတစ္ခ်ိဳ႕က ေတြးႏိုင္သည္။ တရားစီရင္ျခင္းဆိုသည္မွာ ဘုရားသခင္အားျဖင့္ ျပစ္တင္ရႈတ္ခ်ျခင္း မဟုတ္ဘူးလား။ သို႔ပါက လူတစ္ေယာက္သည္ ဘုရားသခင္၏ ကယ္တင္ျခင္းကို မည္သို႔ခံရႏိုင္ဦးမည္နည္း။ ထိုကဲ့သို႔ေသာ အေတြးအေခၚမ်ိဳး ကြၽန္ုပ္တို႔ထံတြင္ ရွိရျခင္းမွာ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ တရားစီရင္ျခင္းအမႈေတာ္ကို မသိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလသည္။ ေနာက္ဆုံးေသာကာလတြင္ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ဘုရားသခင္ ေဆာင္႐ြက္သည့္ တရားစီရင္ျခင္း အမႈေတာ္သည္ အဓိကအားျဖင့္ လူသားကို စီရင္ဖို႔ႏွင့္ သန္႔စင္ဖို႔ သမၼာတရား၏ ေဖာ္ျပခ်က္ ျဖစ္သည္၊ ထိုသို႔ျဖင့္ ဘုရားႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား၏ ထုတ္ေဖာ္ျခင္းမ်ားမွေန ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေသာ စိတ္သေဘာထား မ်ားကို သတိျပဳမိကာ၊ စာတန္၏လက္မ်ားထဲမွ ကြၽန္ုပ္တို႔ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးျခင္း ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ တကယ့္ သမၼာတရားကို ရႈျမင္ဖို႔ ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ခြင့္ျပဳသည္ကို ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ေျပာထားသည္။ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားသည္ အသြားႏွစ္ဖက္ပါေသာ ဓားကဲ့သို႔ျဖစ္သည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားကို ဖတ္ရႈသည့္အခ်ိန္တြင္၊ မာနေထာင္လႊားေသာ၊ ဘဝင္ျမင့္ေသာ၊ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ေသာ၊ ယုတ္ညံ့ေသာ၊ သစၥာေဖာက္ေသာ၊ ကလိမ္ကက်စ္က်ေသာ၊ ေလာဘႀကီးၿပီး၊ ဆိုးယုတ္ေသာ စိတ္သေဘာထားမ်ားျဖစ္သည့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ ဆိုးယုတ္ေသာ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးသည့္ စိတ္သေဘာထားမ်ားကို ကြၽန္ုပ္တို႔အား သတိျပဳေစလ်က္၊ သူက ကြၽန္ုပ္တို႔ကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ တရားစီရင္ၿပီး ေဖာ္ထုတ္ေနသည့္အလားပင္ ျဖစ္သည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔က သခင့္ကို စတင္ယုံၾကည္သည့္အခ်ိန္တြင္၊ ဥပမာအားျဖင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သခင္၏ ေက်းဇူးေတာ္ကို ေပ်ာ္ေမြ႕ၾကသည္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားတြင္ ၿငိမ္သက္ျခင္းႏွင့္ ဝမ္းေျမာက္ျခင္းတို႔ ရွိၾကသည္၊ အထူးသျဖင့္ သခင့္အားျဖင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔ကို ေပးသည့္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ားႏွင့္ ကတိေတာ္မ်ားကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ေတြ႕ျမင္ၿပီးေနာက္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ သူ႔အတြက္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အသုံးခံရာတြင္ ပို၍ပင္ စိတ္ျပင္းျပလာၾကသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဝတ္ျပဳအစည္းအေဝး တစ္ခုကို မည္သည့္အခါမွ် မလြတ္ပါ သို႔မဟုတ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ဖတ္ရႈျခင္းကို တစ္ခါမွ် မပ်က္ကြက္ပါ။ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အသုံးခံပါက၊ သခင္က ကြၽန္ုပ္တို႔အတြက္ အရာအားလုံး လုံၿခဳံေခ်ာေမြ႕ေစလိမ့္မည္၊ ၿပီးလွ်င္ ထို႔ေနာက္တြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္ကို ဝင္ေရာက္ႏိုင္ၿပီး၊ ထာဝရအသက္ကို ရရွိႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ယုံၾကည္လ်က္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔ သြားသမွ် ေနရာတိုင္းတြင္ ဧဝံေဂလိကို ျဖန္႔ေဝၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ဝတ္ျပဳျခင္းႏွင့္ ေပးကမ္းစြန္႔ႀကဲျခင္းတြင္ ဇြဲေကာင္းကာ၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အားနည္းေသာ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားကို မၾကာခဏ ေထာက္ပံ့ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ကံဆိုးျခင္းက ကြၽန္ုပ္တို႔ေပၚ က်ေရာက္သည့္အခါ၊ သခင္က ကြၽန္ုပ္တို႔ကို မေစာင့္ေရွာက္၊ မကာကြယ္သည့္အခါ၊ ကြၽန္ုပ္တို႔ ယခင္က သခင့္အတြက္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ မည္သို႔အသုံးခံခဲ့သည္ကို ေနာင္တရၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားထဲတြင္ ဘုရားသခင္ကို စတင္၍ပင္ အျပစ္တင္ၾကေလသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ အမႈေတာ္ကို လက္ခံခဲ့သည့္အခ်ိန္တြင္၊ သူက ေအာက္ပါအတိုင္း ေျပာသည္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ေတြ႕ျမင္ၾကရသည္- “ယေန႔ေခတ္တြင္၊ လူအမ်ားစုသည္ ဤအေျခအေနမ်ိဳးတြင္ ရွိၾက၏- ‘ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ားကို ရရွိဖို႔ရန္အလို႔ငွာ၊ ဘုရားသခင္အတြက္ ကြၽန္ုပ္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အသုံးေတာ္ခံရမည္ျဖစ္ၿပီး သူ႔အတြက္ အဖိုးအခေပးရမည္။ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ားရရွိဖို႔ရန္အလို႔ငွာ၊ ဘုရားသခင္အတြက္ ကြၽန္ုပ္ အရာရာ စြန႔္လႊတ္ရမည္။ ကြၽန္ုပ္ကို ေပးအပ္ထားသည့္အရာကို ကြၽန္ုပ္ ျပည့္စုံေစရမည္ျဖစ္ၿပီး၊ ကြၽန္ုပ္၏ တာဝန္ကို ေကာင္းစြာ ေဆာင္႐ြက္ရမည္။’ ဤအရာကို ေကာင္းခ်ီးခံစားရျခင္း ရည္႐ြယ္ခ်က္က စိုးမိုးထားေလသည္။ ဤသည္မွာ ဘုရားသခင္၏ ဆုလာဘ္မ်ားကို ရရႈိျခင္း ရည္႐ြယ္ခ်က္အတြက္၊ သရဖူရရွိျခင္းအတြက္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ လုံးလုံးလ်ားလ်ား အသုံးခံျခင္းႏွင့္ဆိုင္ေသာ ပုံဥပမာတစ္ခု ျဖစ္သည္။…” (ခရစ္ေတာ္၏ေျပာဆိုခ်က္ မွတ္တမ္းမ်ား စာအုပ္ထဲရွိ “ေပတ႐ု၏လမ္းေၾကာင္းအတိုင္း ေလွ်ာက္လွမ္းနည္း”) “ဤသည္မွာ လူသားႏွင့္ ဘုရားသခင္၏ ဆက္ဆံေရးမွာ မိမိကိုယ္က်ိဳးတစ္ခုတည္းေၾကာင့္သာျဖစ္သည္ ဆိုျခင္းျဖစ္သည္။ ဤသည္မွာ ေကာင္းခ်ီးမဂၤလာမ်ား လက္ခံရရွိသူႏွင့္ ေပးသူတို႔အၾကားရွိ ဆက္ဆံေရးျဖစ္သည္။ ရွင္းရွင္းေျပာပါက အလုပ္သမားႏွင့္ အလုပ္ရွင္တို႔အၾကားရွိ ဆက္ဆံေရးကဲ့သို႔ျဖစ္သည္။ အလုပ္သမားသည္ အလုပ္ရွင္ခ် ေပးေသာ ဆုလာဘ္မ်ားကို လက္ခံရရွိေရးအတြက္သာ အလုပ္လုပ္သည္။ ဤသို႔ေသာ ဆက္ဆံေရးတစ္ရပ္တြင္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမရွိ၊ အေပးအယူတစ္ရပ္သာ ရွိသည္။ ခ်စ္ျခင္းႏွင့္ အခ်စ္ခံရျခင္းမရွိ။ ေပးကမ္းစြန႔္ႀကဲျခင္းႏွင့္ သနားညႇာတာမႈသာ ရွိသည္။ နားလည္မႈမရွိ၊ မ်ိဳသိပ္ထားေသာ နာက်ည္းမႈႏွင့္ လွည့္ျဖားျခင္းသာ ရွိသည္။ ရင္းႏွီးမႈမရွိ၊ ေပါင္းကူးခင္း၍ မရႏိုင္ေသာ ကြာဟခ်က္သာ ရွိသည္။” (ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏ စာအုပ္ထဲရွိ “ဘုရားသခင္၏ စီမံခန႔္ခြဲမႈအထဲ၌သာ လူသားသည္ ကယ္တင္ျခင္း ခံရႏိုင္သည္”)
အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ားသည္ ဘုရားသခင္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ယုံၾကည္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ယြင္းမွားေသာ ရည္႐ြယ္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ရႈေထာင့္မ်ားကို ေဖာ္ထုတ္ရာတြင္ လိုရင္းကို ေဖာ္ျပသြားေလသည္။ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ျပန္သုံးသပ္ျခင္းမွတစ္ဆင့္သာလွ်င္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ခ်စ္ျခင္းအားျဖင့္ အလုပ္ႀကိဳးစားျခင္းမဟုတ္သည့္အျပင္၊ ဘုရားသခင္ကို စိတ္ေက်နပ္ေစဖို႔ ကြၽန္ုပ္တို႔ ဆႏၵရွိေသာေၾကာင့္ မဟုတ္သည္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ နားလည္သေဘာေပါက္ေလသည္။ ထိုအစား ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ားႏွင့္ ကတိေတာ္မ်ားအတြက္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အသုံးခံဖို႔ ရွာေဖြေနသည္- ကြၽန္ုပ္တို႔၏ အျပဳအမူေကာင္းမ်ားႏွင့္ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ ကြၽန္ုပ္တို႔ ကိုယ္ပိုင္ ပန္းတိုင္မ်ားကို ေအာင္ျမင္ရရွိဖို႔အတြက္သာ ျဖစ္ေလသည္။ ထိုသို႔ေသာ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ သဘာဝမ်ားသည္ မည္မွ် တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ၿပီး၊ ယုတ္ညံ့သည္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ျမင္ရသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ “မိမိကိုယ္သာ ကိုးကြယ္ရာျဖစ္၏” ဆိုသည့္ စာတန္ႏွင့္ဆိုင္သည့္ ဥပေဒသအားျဖင့္ အသက္ရွင္သန္ၾကသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔ လုပ္ေဆာင္သမွ်သည္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ အက်ိဳးအျမတ္အတြက္ ျဖစ္သည္၊ ၿပီးလွ်င္ ဘုရားသခင္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ယုံၾကည္ျခင္း၌ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အနည္းငယ္ အသုံးခံသည့္အခ်ိန္တြင္ပင္၊ ဤသည္မွာလည္း ဘုရားသခင္ထံမွ အျမတ္အစြန္းမ်ားႏွင့္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ား တို႔ကို ရရွိဖို႔ ျဖစ္သည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ႀကီးမားေသာ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ားအတြက္ အေသးအဖြဲ သုံးစြဲမႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို ဖလွယ္လိုၾကသည္၊ ၿပီးလွ်င္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဤအသက္တာတြင္ အဆတစ္ရာ ရရွိဖို႔ ႏွင့္ လာမည့္ ကမာၻတြင္ ထာဝရအသက္ကို ရရွိဖို႔ ႀကိဳးစားၾကသည္။ ဖန္ဆင္းခံသတၱဝါမ်ားအေနျဖင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ တာဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ျပန္လည္ေပးဆပ္ဖို႔အလို႔ငွာ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ လုံးဝ အသုံးမခံပါ။ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ ရည္႐ြယ္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ဆႏၵမ်ား မျပည့္ဝသည့္အခါတြင္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အပ်က္သေဘာေဆာင္ၾကသည္၊ ညည္းညဴ ၾကသည္၊ ဘုရားသခင္ကို ပုန္ကန္ၿပီး ဆန္႔က်င္ၾကသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မည္မွ် ညစ္ညမ္းၿပီး ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးကာ၊ အသိစိတ္ႏွင့္ ဆင္ျခင္တုံတရား ကင္းမဲ့ၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ ဆုလာဘ္မ်ားႏွင့္ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာမ်ားကို လက္ခံရရွိဖို႔ လုံးဝ မသင့္ေတာ္သည္ကို ျမင္သည့္အခါတြင္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားထဲတြင္ ေနာင္တႏွင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ တန္ျပန္စြပ္စြဲခ်က္မ်ားကို ခံစားရသည္။ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကို ႐ြံရွာၿပီး၊ အသစ္တစ္ဖန္ ျပန္စဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ကာ၊ ဘုရားသခင္အတြက္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အသုံးခံဖို႔ ဆႏၵရွိၿပီး၊ မည္သည့္အရာကိုမွ် ျပန္ရဖို႔အတြက္ ေနာက္ထပ္ မေတာင္းဆိုေတာ့ဘဲ ကြၽန္ုပ္တို႔ အျပစ္မ်ားကို ဝန္ခံဖို႔ ဘုရားသခင္ ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္တြင္ ၿပိဳလဲရန္ လႈံ႕ေဆာ္ခံရသည္။ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းႏွင့္ ျပစ္တင္ဆုံးမျခင္းတို႔ကို ေတြ႕ႀကဳံခံစားျခင္းမွတစ္ဆင့္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မိမိ၏ ကိုယ္ပိုင္ ဆိုးယုတ္ေသာ စိတ္သေဘာထားမ်ားကို သတိျပဳမိလာကာ၊ ဘုရားသခင္သည္ လူ၏ အျပစ္မ်ားကို ႐ြံရွာသည္ကို ကြၽန္ုပ္တို႔ ျမင္ရသည္။ ညစ္ညမ္းမႈ ရွိသည့္ေနရာတိုင္း၊ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းရွိၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ သန္႔ရွင္းေသာ အႏွစ္သာရ ႏွင့္ သူ၏ ေျဖာင့္မတ္ျခင္း၊ ေစာ္ကားမရႏိုင္ေသာ စိတ္သေဘာထားတို႔ကို သိလာရသည္၊ ထိုသို႔ျဖင့္ ဘုရားသခင္ကို ေၾကာက္ေသာ ႏွလုံးသားတစ္ခုက ကြၽန္ုပ္တို႔ထဲတြင္ ေမြးဖြားလာေလသည္။ ဘုရားႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား၏ လမ္းျပမႈ ေအာက္တြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္ႏွင့္ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္း နားလည္လာကာ၊ လူသားတစ္ေယာက္၏ တာဝန္ငယ္ေလးကို ထမ္းေဆာင္ဖို႔ ဖန္ဆင္းခံ သတၱဝါတစ္ဦး၏ အေနအထားကို ကြၽန္ုပ္တို႔ တည္ၾကသည္၊ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ပါဝင္ပတ္သက္မႈတြင္ အေပးအယူလုပ္ျခင္းက နည္းသထက္ နည္းလာကာ၊ သူႏွင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးသည္ တိုး၍ နီးကပ္လာသည္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔၏ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေသာ စိတ္သေဘာထားမ်ားသည္ ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခ်ိဳ႕ကို ႀကဳံရၿပီး၊ အဆုံးသတ္တြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ စစ္မွန္ေသာ လူတစ္ေယာက္ အသြင္သဏၭာန္၌ အသက္ရွင္ေနထိုင္ၾကေလသည္။
ယေန႔ေခတ္တြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းအားျဖင့္ ကြၽန္ုပ္တို႔၌ ေအာင္ျမင္ရရွိခဲ့သည့္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈလုံးလုံးကို ရရွိသည္ႏွင့္အညီ ကြၽန္ုပ္တို႔ ေျပာင္းလဲႏိုင္ေလသည္။ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ တရားစီရင္ျခင္းႏွင့္ ျပစ္တင္ဆုံးမျခင္းတို႔ကို ေတြ႕ႀကဳံခံစား ရသူမ်ားႏွင့္ သမၼာတရားကို အမွန္တကယ္ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူမ်ား အားလုံးတို႔သည္၊ ႏွစ္တစ္ခ်ိဳ႕ၾကာၿပီးေနာက္ ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခုကို ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ၿပီး၊ အသီးအႏွံကို ရိတ္သိမ္းရသည္။ သူတို႔၏ စိတ္ႏွလုံးမ်ားထဲတြင္ လူသားအတြက္ ဘုရားသခင္၏ ခ်စ္ျခင္း မည္မွ် ႀကီးမားၿပီး လူသားအတြက္ သူ၏ ကယ္တင္ျခင္းသည္ မည္မွ် ႀကီးမားသည္ကို အာ႐ုံခံစားႏိုင္သည္၊ ၿပီးလွ်င္ ဘုရားသခင္၏ အမႈေတာ္သည္ မည္မွ်စစ္မွန္သည္ကို နက္နဲေသာ နားလည္မႈတစ္ခု ရွိလာခဲ့သည္။ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းႏွင့္ ျပစ္တင္ဆုံးမျခင္းတို႔သည္သာလွ်င္ အစစ္မွန္ဆုံး ကယ္တင္ျခင္းျဖစ္သည္ကို သူတို႔ သေဘာေပါက္ လိုက္သည္၊ ၿပီးလွ်င္ အနႏၲတန္ခိုးရွင္ ဘုရားသခင္၏ ေနာက္ဆုံးေသာ ကာလ အမႈေတာ္ကို လက္ခံၿပီး၊ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းႏွင့္ ျပစ္တင္ဆုံးမျခင္းတို႔ကို ေတြ႕ႀကဳံခံစား ၿပီးေနာက္မွသာလွ်င္၊ သူတို႔သည္ သန္႔စင္ခံရၿပီး၊ ေျပာင္းလဲႏိုင္သည္- ဤသည္မွာ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အျပစ္မွဖယ္ရွားဖို႔ တစ္ခုတည္းေသာ နည္းလမ္းျဖစ္ေလသည္။ https://reurl.cc/8G9a54
အယ္ဒီတာ၏ မွတ္စု- ဤမိတ္သဟာယသည္ သင္၏ စိတ္ရႈပ္ေထြးမႈကို ေျဖရွင္းေပးပါသလား။ ဤမိတ္သဟာယတြင္ သင့္ကိုယ္သင္ အျပစ္မွဖယ္ရွားဖို႔ လမ္းေၾကာင္းကို သင္ေတြ႕ပါသလား။ ဤအေၾကာင္းအရာသည္ သင့္အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္သည္ဟု ခံစားရပါက၊ ဤဝက္ဆိုက္ကို ေစာင့္ၾကည့္ေနပါ၊ ၿပီးလွ်င္ ကြၽန္ုပ္တို႔က အေၾကာင္းအရာ အသစ္ျဖင့္ ဆက္လက္ ျပဳျပင္မြမ္းမံသြားပါမည္။ သင္သိထားသည့္ လူတစ္ေယာက္က သင့္ကဲ့သို႔ စိတ္ရႈပ္ေထြး ေနပါက၊ ဤေဆာင္းပါးကို သူတို႔ကို ေဝမွ်ပါ။ သင့္ထံတြင္ ေမးခြန္းမ်ား သို႔မဟုတ္ အခက္အခဲမ်ား တစ္ခုတစ္ေလ ရွိပါက၊ ကြၽန္ုပ္တို႔ကို အခ်ိန္မေ႐ြး ဆက္သြယ္လိုက္ဖို႔ အားမနာပါႏွင့္၊ ကြၽန္ုပ္တို႔သည္ ၎တို႔အား အတူတကြ စုံစမ္းစစ္ေဆးႏိုင္ၿပီး၊ ရွာေဖြႏိုင္ပါသည္။
ေနာက္ဆုံးတြင္ ကြၽန္ုပ္တို႔က သင့္ကို ႐ုပ္ရွင္တစ္ခ်ိဳ႕ ျဖစ္သည့္ ကြၽန္ုပ္ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ။ ႏွင့္ ေကာင္းကင္ႏိုင္ငံေတာ္သားမ်ား တို႔ကို အႀကံျပဳလိုပါသည္။ ဤ႐ုပ္ရွင္မ်ားမွေနၿပီး၊ ခရစ္ယာန္မ်ားသည္ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းကို ေတြ႕ႀကဳံခံစားၿပီးေနာက္ မည္သို႔ အမွန္တကယ္ ေနာင္တရၿပီး ေျပာင္းလဲသည္ကို သင္ယူေလ့လာႏိုင္သည္။ ၎တို႔သည္ သင့္အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ကြၽန္ုပ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။
သက္ဆိုင္သည့္ အေၾကာင္းအရာ
သင္ႏွစ္သက္ႏိုင္သည့္ အရာမ်ား
말씀 찬양 CCM <묵묵히 모두에게 공급하시는 하나님>(가사 버전)
1
하나님은 언제 어디서나 사람의 필요 주시네
사람 마음의 변화까지 모두 살피시고 위로하며 권면하시네 인도하고 빛을 주시네
그를 사랑하는 자 그를 따르는 자에게
그는 아낌없이 그의 축복 모두 내려 주시고
그의 은혜, 그의 자비 내려 주시리 그의 소유, 어떠하심 모두 베푸시리
2
그의 마음에 관심 없어도 그는 인도하시고 사람에게 공급하고 도우시네
그의 말씀 행하여 그가 예비하신 아름다운 종착지 사람들이 받을 수 있도록
그를 사랑하는 자 그를 따르는 자에게
그는 아낌없이 그의 축복 모두 내려 주시고
그의 은혜, 그의 자비 내려 주시리 그의 소유, 어떠하심 모두 베푸시리
3
그가 겪는 어떠한 고통도, 어떠한 심정도 그는 내색하지 않으시네
아무도 몰라줘도 불평 하나 없으시네 사람이 깨달을 날만 기다리시네
그를 사랑하는 자 그를 따르는 자에게
그는 아낌없이 그의 축복 모두 내려 주시고
그의 은혜, 그의 자비 내려 주시리 그의 소유, 어떠하심 모두 베푸시리
그의 소유, 어떠하심 모두 베푸시리
그의 소유, 어떠하심 모두 베푸시리
― ≪어린양을 따르며 새 노래 부르네≫
https://reurl.cc/0oWMob
留言列表