日々の神の御言葉「人が想像するほど神の働きは簡単なものか」抜粋188
あなたは神を信じる者の一人として、今日、終わりの日の神の働きやあなたに対する神の計画の中にあるすべての働きを受ける中で、あなたは神により引き上げられ、救いを受け取っていることを理解しなくてはならない。全宇宙のすべての神の働きは、この一団の人々に焦点を当てている。神はすべての努力をし、あなた方の犠牲となった。全宇宙のすべての聖霊の働きを取り戻し、あなた方に与えたのだ。だから私は言う。あなた方は幸運なのだと。それに加えて神は、自分が選んだイスラエルの民から自分の栄光をあなた方へと移した。それはあなた方一団を通して、神の計画の目的を全て明らかにするためである。ゆえにあなた方は神の嗣業を受け、更に神の栄光の継承者となるのだ。あなた方は皆このような言葉を覚えているだろう。「このしばらくの軽い患難は働いて、永遠の重い栄光を、あふれるばかりにわたしたちに得させるからである。」誰でもこの言葉を耳にしたことがあるだろうが、その言葉の真意を理解した者はいない。今日あなた方は、この言葉の真の意味をよく理解している。これらの言葉は終わりの日に神が成就するものだ。そしてそれは、赤い大きな竜の横たわる地で、竜にひどく苦しめられている人々の上に成就する。赤い大きな竜は神を迫害する神の敵であり、よってこの地において神を信じる者たちは屈辱や迫害を受けている。ゆえにこれらの言葉は、あなた方一団の身に実現するのだ。神に逆らう地において働きが行われるため、すべての神の働きは過度の妨害を受け、神の言葉の多くはすぐには達成されない。ゆえに、人々は神の言葉によって精錬される。これもまた、苦しみの要素である。神にとって赤い大きな竜の地で自分の働きを実行することは非常に困難だが、神はこのような困難を通して、自分の働きのひとつの段階を実行し、自分の知恵と素晴らしい業を明らかにする。神はこの機会を通して、この一団の人々を完全にする。人々の苦しみ、彼らの素質、そしてこの汚された地における人々のすべてのサタン的な性質がゆえに、神はその清めや征服の働きを行うことで栄光を手にし、その業の証人となる人々を手にするのだ。これが、神がこの一団の人々に行った全ての犠牲に関する完全な意義だ。つまり、神は自身に逆らう者たちを通して征服の働きを行うのだ。そうすることでのみ、神の力が現わされるのだ。言い換えれば、汚された地にいる者たちのみが神の栄光の継承者に相応しく、これが唯一、神の力を際立たせることができるのだ。それだから、神の栄光は汚された地とそこに住む者たちから得られると言おう。これが神の心だ。これはイエスの段階の働きと同じだ。イエスは、彼自身を迫害したパリサイ人たちを通してのみ栄光を受けることができた。そのような迫害やユダの裏切りがなければ、イエスは嘲笑されたり中傷されたりすることもなく、ましてや十字架に付けられることなどなく、栄光を受けることは不可能だったに違いない。神が各段階のどこで働いても、どこで肉の働きをしても、神はそこで栄光を受け、自分が得ようとする者たちを得るのである。これが神の働きの計画であり、神の経営である。
『言葉は肉において現れる』より引用
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Spectacle chrétien en français - Le jugement des derniers jours (Discussion théâtrale)
Le Seigneur Jésus a dit : « J’ai encore beaucoup de choses à vous dire, mais vous ne pouvez pas les porter maintenant. Quand le consolateur sera venu, l’Esprit de vérité, il vous conduira dans toute la vérité » (Jean 16:12-13). Et il est dit dans 1 Pierre 4:17 : « Car c’est le moment où le jugement va commencer par la maison de Dieu ». Ces Écritures prophétisent toutes que dans les derniers jours le Seigneur viendra exprimer la vérité et accomplir l’œuvre du jugement parmi ceux qui croient en Lui. Cependant, beaucoup de nos frères et sœurs dans la foi croient que parce qu’ils croient au Seigneur, leurs péchés sont pardonnés, qu’ils n’ont pas besoin d’accepter le jugement de Dieu, et que lorsque le Seigneur viendra, ils seront directement amenés dans le royaume des cieux. Cette notion est-elle conforme aux paroles de Dieu ? Est-ce que croire au Seigneur et avoir ses péchés pardonnés fait vraiment qu’on est apte à entrer dans le royaume des cieux ? Qu’est-ce qui est en jeu exactement dans l’œuvre de jugement de Dieu dans les derniers jours ? Quel lien y a-t-il avec l’enlèvement de l’homme dans le royaume des cieux ? La discussion théâtrale « Le Jugement des derniers jours » vous révélera les réponses.
L'Éclair Oriental, l'Église de Dieu Tout-Puissant a été créée à cause de l'apparition et de l'œuvre de Dieu Tout-Puissant, de la seconde venue du Seigneur Jésus, le Christ des derniers jours. Elle est composée de tous ceux qui acceptent l'œuvre de Dieu Tout-Puissant dans les derniers jours et sont conquis et sauvés par Ses paroles. Elle a été entièrement fondée par Dieu Tout-Puissant en personne et est conduite par Lui comme le Berger. Ce n'est pas du tout un homme qui en est le fondateur. Christ est la vérité, le chemin et la vie. Les brebis de Dieu entendent la voix de Dieu. Aussi longtemps que tu lis les paroles de Dieu Tout-Puissant, tu verras que Dieu est apparu.
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Божьи слова на каждый день | «Сам Бог, уникальный Бог I» | (отрывок 94)
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Christian Song "Ang Pagdurusa Para sa Pagsasagawa ng Katotohanan ay Tumatanggap ng Papuri ng Diyos"
Ⅰ
'Pag 'sinasagawa ng tao ang katotohanan
o dumaranas ng pagpipino,
'pag dumarating gawain ng Diyos,
matinding sakit tinitiis nila.
Bawat oras pagsubok sa kanila,
kaya loob nila'y may digmaan.
Ito ang aktwal na halagang dapat nilang bayaran.
Pagbabasang higit ng salita Niya't
pagsusumikap ay kasama rito;
ito ang dapat gawin ng tao,
ito ang kanilang tungkulin.
Pero dapat nilang isantabi yaong nasa loob nila:
mga iniisip at plano,
mga pagkaunawa't motibo.
Kung hindi, 'di mahalaga
gaano man sila magdusa
o gaano man magsikap,
lahat 'to'y mawawalan ng kabuluhan.
Kung sinasang-ayunan ng Diyos
halaga ng binayad mo
ay nalalaman kung may pagbabago sa iyo,
kung katotohana'y 'sinasagawa mo't
nilalabanan pagkaunawa't motibo
nang makamit katuparan ng kalooban ng Diyos,
nang makamit ang kaalaman
at katapatan sa Diyos.
Ⅱ
Tanging mga pagbabago
sa kalooban mo'ng tutukoy
kung ang panlabas mong paghihirap ay mahalaga.
'Pag nagbabago'ng disposisyon mo't
katotohana'y 'sinasagawa,
lahat ng pagdurusa mo'y sasang-ayunan Niya.
Pero kung panloob mong disposisyon
ay hindi nagbabago,
balewala ang anumang panlabas na pagsisikap;
gaano man karami'ng paghihirap iyong tiniis,
kung walang pagsang-ayon ng Diyos,
ito'y walang kabuluhan.
Kung sinasang-ayunan ng Diyos
halaga ng binayad mo
ay nalalaman kung may pagbabago sa iyo,
kung katotohana'y 'sinasagawa mo't
nilalabanan pagkaunawa't motibo
nang makamit katuparan ng kalooban ng Diyos,
nang makamit ang kaalaman
at katapatan sa Diyos.
mula sa Sumunod sa Cordero at Kumanta ng mga Bagong Awitin
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"ခရစ္ေတာ္သည္ တရားစီရင္ျခင္း အမႈကို သမၼာတရားျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္၏"
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ေနာက္ဆုံးေသာကာလ၏ အမႈသည္ အရာအားလုံးတို႔ကို ၎တို႔၏ အမ်ိဳးအစားအလိုက္ ပိုင္းျခားရန္၊ ဘုရားသခင္၏ စီမံခန္႔ခြဲမႈ အစီအစဥ္ကို အၿပီးသတ္ရန္ျဖစ္သည္၊ အေၾကာင္းမွာ အခ်ိန္သည္ နီးလာၿပီး ဘုရားသခင္၏ ေန႔ရက္သည္ ေရာက္လာခဲ့ၿပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူ႔ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ ဝင္လာသူ၊ အဆုံးတိုင္ သူ႔ကို သစၥာရွိသူမ်ားအားလုံးကို ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္၏ ေခတ္အတြင္းသို႔ ေဆာင္ယူခဲ့၏။ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္ ကိုယ္တိုင္၏ ေခတ္သို႔ ေရာက္လာသည့္တိုင္ ဘုရားသခင္ ျပဳမည့္အမႈသည္ လူ၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို ေစာင့္ၾကည့္ရန္၊ သို႔မဟုတ္ လူ၏ အသက္တာထဲသို႔ ဝင္ေရာက္၍ စုံစမ္းမႈျပဳရန္ မဟုတ္ေပ။ သို႔ေသာ္ သူ၏ ပုန္ကန္မႈကို တရားစီရင္ရန္ ျဖစ္ရာ ဘုရားသခင္သည္ သူ၏ပလႅင္ေရွ႕သို႔ ေရာက္လာသူတိုင္းအား သန႔္စင္ေပးလိမ့္မည္။ ယေန႔ခ်ိန္ထိ ဘုရားသခင္၏ ေျခလွမ္းမ်ားအတိုင္း လိုက္ေလွ်ာက္ခဲ့သူ အားလုံးတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ပလႅင္ေရွ႕သို႔ လာေရာက္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည့္အတြက္ ဘုရားသခင္အမႈ၏ ေနာက္ဆုံးအဆင့္ကို လက္ခံေသာလူတိုင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ သန႔္စင္ေပးမႈကို ခံရာဝတၳဳမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ဘုရားသခင္အမႈ၏ ေနာက္ဆုံး အဆင့္ကို လက္ခံေသာသူတိုင္းသည္ ဘုရားသခင္ တရားစီရင္ျခင္း ခံရာဝတၳဳမ်ားျဖစ္၏။
ယခင္တြင္ ေျပာခဲ့ေသာ စကားလုံးမ်ားထဲမွ “တရားစီရင္ျခင္း” ဟူသည့္စကားလုံးသည္ “တရား စီရင္ျခင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ အိမ္ေတာ္မွ စတင္ေပလိမ့္မည္” ေနာက္ဆုံးေသာကာလတြင္ သူ၏ ပလႅင္ေရွ႕သို႔ လာၾကေသာ သူမ်ားထံ ယေန႔ ဘုရားသခင္ခ်မွတ္ေသာ တရားစီရင္ခ်က္ကို ရည္ၫႊန္းသည္။ ေနာက္ဆုံးေသာကာလ ေရာက္လာခဲ့ၿပီးခ်ိန္တြင္ ဘုရားသခင္သည္ ေကာင္းကင္ဘုံတြင္ ႀကီးမားေသာ စားပြဲတစ္လုံးကို တည္ေပလိမ့္မည္။ ယင္းအေပၚတြင္ အျဖဴေရာင္ စားပြဲခင္းႀကီးကို ျဖန႔္ခင္းထားလိမ့္မည္၊ ထို႔ေနာက္ မဟာပလႅင္ေပၚတြင္ ထိုင္ေသာအခါ လူတို႔သည္ ေျမေပၚတြင္ ဒူးေထာက္ေနၾကမည္၊ သူသည္ လူအသီးသီး၏ အျပစ္မ်ားကို ေဖာ္ျပ၍ ထိုမွမည္သူသည္ ေကာင္းကင္ဘုံသို႔ တက္ရမည္ သို႔မဟုတ္ ကန႔္မီးအိုင္ထဲသို႔ အပို႔ခံရမည္ကို ဆုံးျဖတ္မည္ စသည့္ ဤကဲ့သို႔ေသာ သဘာဝလြန္ စိတ္ကူးမႈမ်ားကို ယုံၾကည္ေသာသူမ်ား ရွိေကာင္းရွိေနႏိုင္သည္။ လူတို႔၏ စိတ္ကူးမႈမ်ားက မည္သို႔ရွိေစကာမူ၊ ဘုရားသခင္ အမႈ၏ အျခင္းအရာသည္ ေျပာင္းလဲ၍ မရေပ။ လူ၏ စိတ္ကူးမႈမ်ားသည္ လူ၏အေတြးအိမ္မွ တည္ေဆာက္မႈမ်ားႏွင့္ လူ၏ဦးေႏွာက္မွ ထြက္ေပၚလာေသာ အရာတို႔ပင္ျဖစ္ၿပီး အျခားဘာမွ်မဟုတ္၊ လူေတြၾကားခဲ့၊ ျမင္ခဲ့ရေသာ အရာမ်ားကို တစ္ခုတည္းအျဖစ္ ေပါင္းစပ္ထားျခင္းျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ငါေျပာမည္၊ ပုံစံေတာက္ပေသာ ပုံရိပ္တို႔အား မည္ကဲ့သို႔ပင္ ေတြးထင္ေစကာမူ ယင္းတို႔သည္ ယခုတိုင္ ပုံၾကမ္းတစ္ခုထက္မပိုပဲ ဘုရားသခင္အမႈ၏ အစီအစဥ္ကို အစားထိုးႏိုင္ျခင္း မရွိေခ်။ ၿခဳံငုံေျပာရလွ်င္ လူသားသည္ စာတန္၏ ယိုယြင္းဖ်က္ဆီးျခင္းကို ခံခဲ့ရသူျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ သူသည္ အဘယ္သို႔လွ်င္ ဘုရားသခင္၏ အေတြးမ်ားကို နားလည္ သေဘာေပါက္ႏိုင္မည္နည္း။ လူသည္ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းအမႈကို အထူးပင္ ထူးဆန္းလွသည္ဟု ေတြးထင္ေလ၏။ သူသည္ ဘုရားသခင္ကိုယ္တိုင္ တရားစီရင္ျခင္းအမႈကို ျပဳေနကတည္းက အလြန္မွ အံ့မခန္းေသာ အတိုင္းအတာ ျဖစ္ရမည္၊ ေသမ်ိဳးမ်ားအတြက္ နားမလည္ႏိုင္ေသာအရာ ျဖစ္ရမည္၊ ယင္းကိစၥသည္ ေကာင္းကင္ဘုံကို ပဲ့တင္႐ိုက္လ်က္ ေျမႀကီးကိုလည္း တုန္လႈပ္ေစရမည္ဟု ယုံၾကည္ကာ၊ သို႔မဟုတ္လွ်င္ ၎သည္ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းအမႈ မည္ကဲ့သို႔ ျဖစ္ႏိုင္မည္နည္းဟု ေတြးထင္သည္။ သူသည္ ယင္းမွာ တရားစီရင္ျခင္းအမႈ ျဖစ္သည့္အတိုင္း ဘုရားသခင္သည္ သူအမႈျပဳသည့္ အခ်ိန္တြင္ အထူးသျဖင့္ ျပစ္ဒဏ္စီရင္လ်က္ သူသည္ ဘုန္းတန္ခိုး အာႏုေဘာ္ ျပည့္ဝလိမ့္မည္ျဖစ္ၿပီး၊ တရားစီရင္ျခင္း ခံရလ်က္ရွိေသာ ထိုသူတို႔သည္ သည္းထန္စြာ မ်က္ရည္မ်ားႏွင့္ ငိုေႂကြးလ်က္ရွိကာ က႐ုဏာတရားကို ဒူးေထာက္၍ ေတာင္းခံေနၾကရမည္ဟု ယုံၾကည္သည္။ ထိုျမင္ကြင္းမ်ိဳးသည္ ႀကီးက်ယ္ခမ္းနားမႈရွိၿပီး နက္နက္ရႈိင္းရႈိင္း ႏိုးၾကားေစရေပမည္...။ လူတိုင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းအမႈကို အံ့ၾသဖြယ္ သဘာဝလြန္ျဖစ္ရန္ စိတ္ကူးၾကေလ့ရွိ၏။ သို႔ေသာ္၊ ဘုရားသခင္သည္ တရားစီရင္ျခင္းအမႈကို လူသားတို႔၏အၾကား စတင္ခဲ့သည္မွာ ၾကာလွေခ်ၿပီျဖစ္ၿပီး၊ ဤအေတာအတြင္း သင္သည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာ ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းထဲတြင္ ႏွပ္ေနခဲ့သည္ဆိုျခင္းကို သင္သိသေလာ။ ဘုရားသခင္၏ တရားစီရင္ျခင္းအမႈသည္ တရားဝင္ စတင္ေနၿပီဟု သင္ထင္သည့္ အခ်ိန္တြင္၊ ဘုရားသခင္အတြက္မူ ေကာင္းကင္ႏွင့္ ေျမႀကီးကို တဖန္ထပ္မံ၍ အသစ္ျပဳလုပ္ရန္ အခ်ိန္ေရာက္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေနၿပီကို သင္သိသေလာ။ ထိုအခ်ိန္တြင္ သင္သည္ ဘဝအဓိပၸာယ္ကို နားလည္ခဲ့႐ုံမွ်သာ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္ပါသည္၊ သို႔ေသာ္ ဘုရားသခင္၏ က႐ုဏာမဲ့ေသာ ျပစ္ဒဏ္ေပးျခင္းအမႈသည္ သင့္အား အိပ္ေမာႀကီး က်ေနစဥ္တြင္ပင္၊ ငရဲသို႔ ေခၚေဆာင္သြားလိမ့္မည္။ ထို႔ေနာက္မွသာလွ်င္ ဘုရားသခင္၏ စီရင္ျခင္းအမႈသည္ အဆုံးသတ္ခဲ့ၿပီးသည့္ အေၾကာင္းကို သင္သည္ ႐ုတ္တရက္ နားလည္လာလိမ့္မည္။
(ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္သည္ လူ႔ဇာတိ၌ ေပၚလာ၏ မွ)
基督徒的經歷見證《解决狂妄才有人樣》
主人公是美工設計人員,在教會負責設計電影海報、YouTube縮略圖等。因着擅長技術業務,作品經常得到好評,她不知不覺就狂起來了,常常持守自己,不接受他人的建議,結果一次次失敗、碰壁,她心裏特别痛苦。藉着神話語的審判、揭示,她才對自己狂妄自是的撒但性情有了些認識和恨惡,敗壞性情也有了點變化。主人公的狂妄性情是怎樣一步步變化的?請看本片《解决狂妄才有人樣》。
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매일의 하나님 말씀 <패괴된 인류에게는 말씀이 ‘육신’ 된 하나님의 구원이 더욱 필요하다>(발췌문 127)
사람의 육체는 사탄에 의해 패괴되고, 가장 심하게 기만당했다. 육체는 극심한 해를 입은 대상이다. 하나님이 친히 육신으로 사역하는 가장 근본적인 원인은 구원의 대상이 육에 속한 사람이고, 사탄도 사람의 육체를 이용해 하나님의 사역을 방해하기 때문이다. 사탄과의 싸움은 사실 사람을 정복하는 사역이며, 사람은 또 구원받는 대상이다. 따라서 성육신으로 사역할 필요성이 크다. 사탄이 사람의 육체를 패괴시켜 사람은 사탄의 화신이 되었고 하나님이 물리칠 대상이 되었다. 그래서 사탄과 싸우고 인류를 구원하는 사역을 모두 땅에서 하는 것이다. 하나님은 반드시 사람이 되어 사탄과 싸워야 했다. 이것이 가장 현실적인 사역이다. 그가 육신으로 사역하는 것도 사실은 육신으로 사탄과 싸우는 것이고, 영계에서의 그의 사역을 하는 것이다. 그는 영계에서의 사역을 모두 땅에 실체화했다. 그가 정복하는 대상은 그를 거역하는 사람이고, 그가 물리치는 대상은 그를 적대시하는 사탄의 화신(물론 이 역시 사람)이며, 또 마지막에 구원을 받는 대상 역시 사람이다. 그래서 그는 더더욱 피조물의 외형을 가진 사람이 되어야 했다. 사탄과 실제적인 싸움을 할 수 있고, 그를 거역할뿐더러 그와 같은 외형을 가진 사람을 정복할 수 있으며, 그와 같은 외형을 갖고 있는, 사탄에게 해를 입은 사람을 구원할 수 있도록 말이다. 그의 원수는 사람이고, 정복할 대상도 사람이며, 구원할 대상 역시 창조된 사람이다. 그러므로 그는 반드시 사람이 되어야 했다. 그렇게 하면 그의 사역이 훨씬 편해져 사탄을 물리칠 수 있을 뿐만 아니라, 인류를 정복할 수 있고 더욱이 인류를 구원할 수도 있다. 비록 ‘육신’이 정상적이고 실제적일지라도 평범한 육신이 아니고 인성만 있는 육신도 아니며, 인성과 신성을 모두 가진 육신이다. 이것이 그와 사람의 다른 점이며, 하나님의 신분을 상징하는 표지이다. 이런 육신만이 그가 하려는 사역을 할 수 있고, 육신에 거하는 하나님의 직분을 이행할 수 있으며, 그가 사람들 가운데서 하는 사역을 철저히 완성할 수 있다. 그렇지 않으면 그가 사람들 가운데서 하는 사역은 영원히 공백 상태일 것이고, 영원히 허점일 것이다. 설령 하나님이 사탄의 영과 싸울 수 있고 이긴다고 해도 패괴된 사람의 옛 성품은 영원히 해결되지 못하고, 그를 거역하고 대적하는 사람은 영원히 그의 권세 아래에 진실로 복종하지 못할 것이다. 다시 말해, 그는 영원히 인류를 정복할 수 없고 인류 전체를 얻을 수 없다. 땅의 사역이 해결되지 않으면 그의 경영은 끝날 수 없고, 인류 전체가 안식에 들어갈 수 없다. 하나님과 모든 피조물이 안식에 들어가지 못하면 이러한 경영 사역은 영원히 결과를 얻지 못할 것이고, 하나님의 영광도 그에 따라 사라질 것이다. 그의 육신은 권병을 지니지 않았지만 그가 한 사역은 성과를 거두었다. 이것은 그가 행하는 사역의 필연적인 흐름이다. 권병을 지녔든 지니지 않았든 하나님 자신의 사역을 할 수 있기만 하면 그는 하나님 자신이다. 육신이 아무리 정상적이고 평범해도 그가 해야 할 사역을 할 수 있다. 이 육신은 사람일 뿐만 아니라 하나님이기 때문이다. 이 육신이 사람이 할 수 없는 사역을 할 수 있는 것은 그의 내면에 있는 본질이 그 누구와도 다르기 때문이고, 그가 사람을 구원할 수 있는 것은 그의 신분이 그 누구와도 다르기 때문이다. 또 이 육신이 인류에게 더없이 중요한 것은 그가 사람이면서 더욱이 하나님이기 때문이고, 평범한 육신을 가진 사람이 하지 못하는 사역을 할 수 있기 때문이며, 땅에서 그와 함께 생활하는 패괴된 사람을 구원할 수 있기 때문이다. 똑같은 사람이지만 성육신 하나님은 인류에게 있어 그 어떤 가치 있는 사람보다도 더 중요하다. 왜냐하면 그는 하나님의 영이 하지 못하는 사역을 할 수 있고, 하나님의 영보다 하나님 자신을 더 잘 증거할 수 있으며, 하나님의 영보다 더욱 완전하게 인류를 얻을 수 있기 때문이다. 그러므로 이 육신은 평범하고 정상적이지만 그가 인류에게 기여한 것과 인류의 생존에 대해 갖는 의의를 논한다면 아주 보배롭다. 이 육신의 실제 가치와 의의는 그 누구도 짐작할 수 없다. 육신은 비록 사탄을 직접 멸할 수 없지만 그는 사역의 방식으로 인류를 정복하고 사탄을 물리쳐 철저히 그의 권세 아래에 굴복시킬 수 있다. 하나님이 성육신하였기에 사탄을 물리칠 수 있고 인류를 구원할 수도 있는 것이다. 그는 사탄을 직접 멸하지 않고 성육신하여 사역하면서 사탄에 의해 패괴된 인류를 정복한다. 그러면 피조물 가운데서 그 자신을 더 잘 증거할 수 있고, 패괴된 사람을 더 잘 구원할 수 있다. 하나님이 입은 육신이 사탄을 물리치는 것은 하나님의 영이 직접 사탄을 멸하는 것보다 더 좋은 증거가 되며 설득력도 더 강하다. 육신에 거하는 하나님은 사람이 창조주를 알아 가는 데 더 도움이 되고, 피조물 가운데서 그 자신을 더 잘 증거할 수 있다.
― ≪말씀이 육신으로 나타남≫ 중에서
https://www.youtube.com/watch?v=ViOhXDonVrM
매일의 하나님 말씀 ― 하나님 알아 가기
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매일의 하나님 말씀 ― 3단계 사역
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매일의 하나님 말씀 ― 성육신
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