ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား | “ဆိုး႐ြားလွေသာ ျပႆနာ— သစၥာေဖာက္ျခင္း (၁)” | ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ ၃၆၀
သီဟိုဠ္မွ ဉာဏ္ႀကီးရွင္သည္ အာယုဝၯနေဆးၫႊန္းစာကို ဇလြန္ေဈမည္သူမဆို မိမိတို႔၏ စစ္မွန္ေသာ သြင္ျပင္ကို ကိုယ္စားျပဳဖို႔ မိမိတို႔၏ ကိုယ္ပိုင္ စကားမ်ားႏွင့္ လုပ္ရပ္မ်ားကို အသုံးျပဳႏိုင္၏။ ဟုတ္ေပ၏၊ ဤစစ္မွန္ေသာ သြင္ျပင္သည္ ၎တို႔၏ သဘာဝျဖစ္သည္။ သင္သည္ ေဝ့လည္ေၾကာင္ပတ္ နည္းလမ္းျဖင့္ စကားေျပာသူ ျဖစ္ပါက၊ သင္သည္ ေကြ႕ေကာက္ေသာ သဘာဝ ရွိ၏။ သင္၏သဘာဝသည္ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲပါက၊ သင္သည္ လွည့္ျဖားတတ္ေသာ နည္းလမ္းျဖင့္ ျပဳမူၿပီး အျခားသူမ်ားအေနျဖင့္ သင္၏ လွည့္ျဖားမႈကို ခံရဖို႔ အလြန္လြယ္ကူေစသည္။ သင္၏ သဘာဝသည္ အလြန္ယုတ္မာပါက၊ သင္၏စကားမ်ားသည္ နားေထာင္ေကာင္းလိမ့္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ သင့္အျပဳအမူမ်ားသည္ သင္၏ ယုတ္မာေသာ လွည့္ကြက္မ်ားကို မဖုံးကြယ္ႏိုင္ေပ။ သင္၏သဘာဝသည္ ပ်င္းရိပါက၊ သင္ ေျပာသမွ်အားလုံးသည္ သင္၏ ဝတ္ေက်တမ္းေက် ျဖစ္ျခင္းႏွင့္ ပ်င္းရိမႈအတြက္ တာဝန္ယူမႈကို ေခါင္းေရွာင္ရန္ ျဖစ္သည္။ ၿပီးလွ်င္ သင္၏ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ ေႏွးေကြးကာ ဝတ္ေက်တမ္းေက် ျဖစ္လိမ့္မည္ျဖစ္ၿပီး၊ သမၼာတရားကို ဖုံးကြယ္ရာတြင္ အေတာ္အတန္ ကြၽမ္းက်င္လိမ့္မည္။ သင္၏သဘာဝသည္ စာနာတတ္ပါက၊ သင္ေျပာေသာ စကားသည္ အက်ိဳးသင့္ အေၾကာင္းသင့္ ရွိလိမ့္မည္ျဖစ္ၿပီး၊ သင္၏ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားသည္လည္း သမၼာတရားႏွင့္ ေကာင္းစြာ ကိုက္ညီလိမ့္မည္။ သင္၏သဘာဝသည္ သစၥာရွိပါက၊ သင္၏စကားမ်ားသည္ ဧကန္မုခ် ႐ိုးသားစစ္မွန္ၿပီး သင္ လုပ္ေဆာင္ပုံသည္ သင္၏ သခင္ကို မသက္မသာ ျဖစ္ေစႏိုင္မည့္ မည္သည့္အရာမဆိုႏွင့္ ကင္းရွင္းလ်က္ အေျခခိုင္ေပသည္။ သင္၏သဘာဝသည္ ရာဂစိတ္ျပင္းထန္ပါက သို႔မဟုတ္ ေငြကို တပ္မက္ျခင္းရွိပါက၊ သင္၏စိတ္ႏွလုံးသည္ ဤအရာမ်ားျဖင့္ မၾကာခဏ ျပည့္ႏွက္ေနလိမ့္မည္ျဖစ္ကာ၊ သင္သည္ လူတို႔ ေပါ့ေပါ့တန္တန္ ေမ့ေပ်ာက္မည္ မဟုတ္သကဲ့သို႔ လူတို႔ကို စက္ဆုပ္ေစမည့္ အက်င့္ပ်က္ေသာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို အမွတ္တမဲ့ က်ဴးလြန္မိလိမ့္မည္။ ငါေျပာခဲ့သည့္အတိုင္းပင္၊ သင္သည္ သစၥာေဖာက္တတ္ေသာ သဘာဝရွိပါက၊ ထိုသဘာဝမွ သင့္ကိုယ္သင္ မလြတ္ေျမာက္ေစႏိုင္ေပ။ သင္သည္ အျခားသူမ်ားအေပၚ မမွားမက်ဴးလြန္ဖူးပါက၊ သင္၌ သစၥာေဖာက္တတ္ေသာ သဘာဝ မရွိဟူ၍ ကံကို မကိုးစားႏွင့္။ သင္ဤသို႔ေတြးထင္ပါက၊ သင္သည္ အကယ္ပင္ ႐ြံစရာေကာင္း ေပသည္။ ငါေျပာသည့္ အႀကိမ္တိုင္း၊ ငါ၏စကားမ်ား အားလုံးသည္ လူတစ္ဦး သို႔မဟုတ္ လူတစ္မ်ိဳးကိုသာ မရည္႐ြယ္ဘဲ လူအားလုံးကို ရည္႐ြယ္ေပသည္။ ကိစၥတစ္ခု၌ ငါ့ကို သင္ သစၥာမေဖာက္ျခင္းေၾကာင့္သာ အျခားကိစၥတြင္ ငါ့ကို သင္ သစၥာမေဖာက္ႏိုင္ဟု သက္ေသမျပေပ။ သမၼာတရားကို ရွာေဖြရာတြင္၊ လူအခ်ိဳ႕သည္ ၎တို႔၏ အိမ္ေထာင္ေရးထဲက ဆုတ္ဆိုင္းမႈမ်ားအေတာအတြင္းတြင္ ၎တို႔၏ ယုံၾကည္မႈစိတ္ခ်မႈ ေပ်ာက္ဆုံးၾကသည္။ လူအခ်ိဳ႕သည္ မိသားစု ၿပိဳကြဲသည့္ အေတာအတြင္းတြင္ ငါ့ကို သစၥာရွိဖို႔ ၎တို႔၏ တာဝန္ကို စြန႔္လႊတ္ၾကသည္။ လူအခ်ိဳ႕သည္ တဒဂၤ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈႏွင့္ စိတ္လႈပ္ရွားမႈကို ရွာရန္ ငါ့ကို စြန္႔ပစ္ၾကသည္။ လူအခ်ိဳ႕မွာ အလင္းတြင္ အသက္ရွင္ၿပီး သန္႔ရွင္းေသာ ဝိညာဥ္ေတာ္၏ အလုပ္၌ ေမြ႕ေလ်ာ္ျခင္းကို ရရွိသည္ထက္ ေမွာင္မိုက္ေသာ လွ်ိဳထဲ က်ဆင္းလိုၾကသည္။ လူအခ်ိဳ႕သည္ မိမိတို႔၏ ႂကြယ္ဝခ်မ္းသာမႈကို မက္ေမာျခင္းအတြက္ မိတ္ေဆြမ်ား၏ အႀကံျပဳခ်က္ကို လ်စ္လ်ဴရႈၾကၿပီး၊ ယခုပင္လွ်င္ ၎တို႔၏ အမွားမ်ားကို ဝန္မခံႏိုင္ၾကသကဲ့သို႔ ၎တို႔၏ လမ္းေၾကာင္းကို မေျပာင္းလဲႏိုင္ၾကေပ။ လူအခ်ိဳ႕သည္ ငါ၏ကြယ္ကာမႈကို ရရွိရန္အလို႔ငွာ ငါ့နာမေအာက္တြင္ ခဏတစ္ျဖဳတ္ အသက္ရွင္ၾကစဥ္တြင္၊ အျခားသူတို႔မွာ အသက္ကို ဖက္တြယ္ၿပီး ေသျခင္းကို ေၾကာက္႐ြံ႕ၾကေသာေၾကာင့္ မတတ္သာ၍ ငါ့ထံ အနည္းငယ္မွ်သာ ဆက္ကပ္ အပ္ႏွံၾကေလသည္။ ဤအရာမ်ားႏွင့္ အျခားေသာ အက်င့္ပ်က္သည့္အျပင္ သိကၡာမဲ့ေသာ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ လူတို႔ ၎တို႔ စိတ္ႏွလုံး အတြင္းနက္ရႈိင္းေသာ ေနရာထဲတြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာကတည္းက ငါ့ကို သစၥာေဖာက္ၾကၿပီးျဖစ္သည့္ အျပဳအမူမ်ား ျဖစ္သည္ မဟုတ္ေလာ။ ဟုတ္ေပ၏၊ လူတို႔သည္ ငါ့ကို သစၥာေဖာက္ဖို႔ ႀကိဳတင္မစီစဥ္ၾကသည္ကို ငါ သိ၏။ ၎တို႔၏ သစၥာေဖာက္ျခင္းသည္ ၎တို႔၏ သဘာဝဗီဇ၏ သဘာဝအေလ်ာက္ ေဖာ္ျပခ်က္ျဖစ္သည္။ မည္သူမွ် ငါ့ကို သစၥာမေဖာက္လိုၾကသကဲ့သို႔၊ ငါ့ကို သစၥာေဖာက္ဖို႔ တစ္စုံတစ္ရာ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ မည္သူမွ် မေပ်ာ္႐ႊင္ေပ။ ဆန႔္က်င္ဘက္အေနျဖင့္၊ ၎တို႔သည္ ေၾကာက္႐ြံ႕မႈျဖင့္ တုန္လႈပ္ေနၾကသည္ မဟုတ္ေလာ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဤသစၥာေဖာက္မႈမ်ားကို မည္သို႔ အဖတ္ဆယ္ၾကမည္ဆိုသည္ႏွင့္ လက္ရွိအေျခအေနကို မည္သို႔ ေျပာင္းလဲမည္ဆိုသည္ကို သင္တို႔ ေတြးေနၾကသေလာ။
“အလြန္ႀကီးေလးေသာ ျပႆနာတစ္ခု- သစၥာေဖာက္ျခင္း (၁)” မွ
းေဘး ဗာဒံပင္ထက္ အဓိ႒ာန္လ်က္ ဂဃနဏဖတ္ခဲ့သည္။
https://www.youtube.com/watch?v=_Nb6kS5R_yk
သခင္ျပန္ႂကြလာၿပီ။ ဘုရားသခင္၏ ေျခလွမ္းမ်ားကို သင္ ရွာေဖြၿပီးၿပီလား။ ကြၽႏ္ုပ္တို႔ကို ဆက္သြယ္ဖို႔ အားမနာပါႏွင့္။
Messenger: https://m.me/kingdomsalvationmy?ref=y...
အႀကံျပဳ :
ဘုရားသခင္၏ ေန႔စဥ္ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္မ်ား- သမၼာက်မ္းစာႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ နက္နဲမႈမ်ား
https://reurl.cc/5qpejn
ตัวอย่างหนังคริสเตียน 2020| "เก็บเกี่ยวความปีติท่ามกลางความทุกข์"
จงซินหมิงเป็นผู้นำคนหนึ่งในคริสตจักร ซึ่งมีความสามารถที่จะสู้ทนความทุกข์เพื่อหน้าที่ของเธอได้ และเธอทั้งมีมโนธรรมและความรับผิดชอบ แม้เธอจะมีปัญหาเบื้องหลัง แต่เธอก็ทำหน้าที่ของเธอต่อไปทั้งที่มีความเจ็บปวดอยู่ อย่างไรก็ดี สภาพอาการของเธอแย่ลง และการตรวจร่างกายทางโรงพยาบาลเปิดเผยว่า เธอมีภาวะหมอนรองกระดูกทับเส้นประสาทที่กระดูกสันหลังบริเวณบั้นเอวชิ้นที่ 4 และ 5 หากเธอไม่ได้รับการรักษาในทันที เธออาจลงเอยในสภาพนอนติดเตียงได้ เรื่องนี้ทำให้เธอมีความวิตกกังวลเล็กน้อย แต่เธอก็เชื่อว่า สภาพอาการนี้ได้เกิดกับเธอโดยการอนุญาตของพระเจ้า และว่าพระเจ้าทรงกำลังลองทดสอบเธอ ทดสอบความเชื่อและการอุทิศของเธอ เธอเชื่อว่า ตราบเท่าที่เธอร่วมมือกับการรักษาและทำหน้าที่ของเธอต่อไป แน่นอนว่า พระเจ้าจะทรงอารักขาเธอ แต่แล้วเมื่อเวลาผ่านไป สภาพอาการของเธอแย่ลงทุกที และเธออยู่ในอันตรายที่จะกลายเป็นอัมพาตได้ตลอดเวลา เธอผ่านบททดสอบของความเจ็บป่วยนี้อย่างไร? และเธอเก็บเกี่ยวความชื่นบานในตอนสุดท้ายอย่างไร? เชิญชมเก็บเกี่ยวความปีติท่ามกลางความทุกข์เพื่อค้นหาคำตอบ
https://www.youtube.com/watch?v=Cckh3N56_Lw
ขอบคุณสำหรับการรับชมวิดีโอนี้ หากคุณมีคำถามใด ๆ กรุณาพูดคุยกับเราผ่านทาง
Messenger: https://m.me/kingdomsalvationth?ref=y...
LINE:https://bit.ly/2CNsgmQ
รับชมเพิ่มเติมวิดีโอคำพยานของผู้เชื่อคริสเตียน รู้จักความรักและความรอดของพระเจ้า
ประสบการณ์ของคริสเตียน | "ในที่สุดฉันก็เห็นความจริงเกี่ยวกับตัวเอง"
https://youtu.be/dhwvux_Ze10
ประสบการณ์ของคริสเตียน | "การคุ้มครองของพระเจ้า"
https://youtu.be/3siEC6kQUaw
คำพยานแห่งชีวิตคริสตจักร
https://reurl.cc/Z7bDgV
最近民進黨推出的新課綱鬧得沸沸揚揚,目前我看到對於新課綱分析最好的人,是台北市議員侯漢廷,我將他的分析影片擷取下來,順便也在這裡大概整理一下,新課綱修改的重點(有時間的人還是看影片吧,分析超精彩)
一、白話文部分
新課綱規定一定要有台灣作家,而且得佔一定比例,乍看之下似乎很合理,但實際上卻不合理,一篇課文能否入選,應該是看他立意良不良善、詞句優不優美、作者本人寫作時的心境,怎麼會是以作家的血統、作品的出生地來作為入選課本的標準?
我們學詩詞,一定是從蘇東坡、李商隱、辛棄疾等千古流傳的高手開始學,台灣作家的詩詞功力,能比得上這些跨越千年的作品嗎?
魯迅跟徐志摩的優秀作品不能入選,因為他們不是台灣人。
所以只要是台灣人寫的詩就一定是能流傳千古的好詩嗎?
二、歷史年代的比例
很多人在講三國沒出現在課本,那不是重點,不要被這個假議題給模糊,重點是中國從三皇五帝起算至中華民國,將近5000年歷史只用「六節課」就修完,日本殖民台灣50年,一樣也是「六節課」修完。
所以為什麼很多歷史沒收錄,因為只有六節課啊!
5000年中國歷史、50年日本殖民歷史一樣都是用「六節課」修完,的確沒有去中國化,而是課綱設計者在比例設計時,就已經把自己的價值觀強加給學生了。
三、關鍵字詞的改變
明朝鄭成功在台灣的歷史,馬英九時期還在討論要「明鄭治台」還是「鄭氏治台」,新課綱不用討論,因為整段歷史直接消失了,為什麼,因為民進黨要切割漢人來台灣的歷史跟事實啊。
中華民國來台灣,馬英九時期還在討論到底要用「光復」還是「接收」,新課綱不用討論,直接用「中華民國移入」,切割中華民國繼承大清王朝,所擁有的台灣主權。(一定有人會跟我講什麼台灣主權未定論,沒關係,之前我就寫過探討文了 https://ppt.cc/fsJ2zx)
四、隱藏日本殖民史的黑暗面
教育部課綱直接要求課本這樣編「日本帝國以現代化的技術統治台灣」,這麼赤裸裸的美化喔,但卻不教日本殖民時如何屠殺台灣老百姓、台灣人的抗日運動、強徵慰安婦、拉台灣人去南洋打仗送死。
這些黑暗面不教,只教現代化教育、都會文化、基礎建設,壞的全不提,好的全放大。
喔對了順道一提,以上這些隱惡揚善、有意識形態在內的50年日本殖民台灣史,整整要上「六節課」喔。
五、選擇性的刪除民進黨不喜歡的中國歷史
秦朝統一戰國沒有了,晉朝統一三國沒有了,宋朝統一五代十國也沒有。
因為「天下大勢,合久必分、分久必合」這麼沒有台灣價值的話,怎麼能有一絲一毫可能性讓學生們讀到?
漢唐的盛世也沒有了。
因為漢唐盛世是中國文明當中最璀璨、光輝的一頁,那時代是中國文化輸出至西方,洋人要來朝聖中國,這麼令人感到榮耀、與有榮焉的中國朝代怎麼能讓學生讀到?
六、東亞地區概念置換中國概念
宋、元時期要講「東亞地區」,宋、元並列期間要講「國際對抗」,這種史觀就是把「中國史觀」,變為「東亞人的脈絡」,沒有中國人,只有東亞人。
元朝直接被割裂在中國之外。
七、刪除晚清時期被西方列強霸凌
中華民族的復興及意識興起,主要是因為晚清時期不斷被西方列強霸凌、割地賠款、喪權辱國,因為中國人被欺負了,所以我們站起來想挺身對抗這種不公義。
火燒圓明園、八國聯軍、鴉片戰爭、火燒頤和園幾乎消失在課本內,這種因為悲憤而振作的歷史,民進黨也沒打算讓我們讀了。
課綱甚至建議,只需要「擇要討論鴉片戰爭」、把甲午戰爭跟明治維新並列討論,把日本與中國並列討論,所以我們的孩子再也不會感受到,我們當年讀書時因為列強欺凌我們,而感到的那份悲痛跟感慨了。
八、高中強調的是「人群移動」而不是「國家建立」
高中的歷史課綱沒有中國、中原、漢化、王朝興衰、族群融合、文化擴散、文化傳承。
新版教科書選擇性地教你,那只是「一大群人的移動」,粉碎了中國的概念。
沒有傷痛的中國近代史,將日本侵略中國、殖民台灣,美化為「計劃移民」。
沒錯,甲午戰爭後日本人侵略中國領土,直接被課綱解釋為「計畫性移民」。
新課綱沒有中國被瓜分之悲,倒是將同一時期的日本、越南並列討論,淡化民族歷史情感。
最後做個總結,我今年29歲,應該很多人都能認同我們是台灣人、國家是中華民國這個事實吧?
我們不想成為中華人民共和國,但我們文化上的確是中國人,對吧?
民進黨課綱什麼不好改,改成日本課綱,這種課綱背後內涵都是「元清非中國論」的體系而來,這理論是當年日本為侵略中國所創造。
台灣想當奴隸,好歹選美國這種,起碼表面上看起來沒侵略過我們的國家當奴隸,結果民進黨卻選全世界都知道有侵略過我們的日本跪。
新課綱民進黨這樣搞,大家能認同嗎?
https://reurl.cc/r8RMkE
Καθημερινά λόγια του Θεού | «Οι παραβάσεις θα οδηγήσουν τον άνθρωπο στην κόλαση» | Απόσπασμα 608
https://www.youtube.com/watch?v=7asRxvY72so
Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού: https://el.godfootsteps.org/
Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Messenger: https://bit.ly/2MCb31e